2010. március 30., kedd

Gay, pasik, suli

 

Ma örvendetes hírre keltem. Kiderült Ricky Martinról, h meleg. Persze annyira nem volt meglepő, de örültem neki. :) Am természetesen bejövős, hisz, pont az ideállom. Jó alakja, szép teste, idősebb, borostás, jó megjelenésű, jaaaaaaaaj! :) XD ) :P

( http://index.hu/kultur/zene/2010/03/30/ricky_martin_bevallotta_meleg/ )

 

Broafka küldte reggel 9-kor sms formájában ezt a hírt. Pont akkor keltem, csak még vergődtem az ágyban, mert nem megy mindig olyan könnyen a kikelés.... :) :S

Ma voltam bőrgyógyászaton, s kértem beutalót vérvételre, ahol megnézik a vasam, s h van-e valami fertőzöttségem, nemi betegségem, mert a HIV szűrés óta elakartam már menni erre is.

Vettem újabb serkentő gyógyszert, mit Broafka ajánlott. Kis gyógyszer, minek már elfelejtettem ma nevét.

Holnap megyek vérvételre. Rendesen görcsbe ugrik már a gyomrom, ha eszembe jut ez, mert gyakran rosszul vagyok a vérvételeken. Szo készítek be cukorkát és ásványvizet. Szerencsére nem kell éhgyomorra mennem, mert ha úgy megyek, akkor 100, h eldobom magam. :S :)24402_376438912777_78438037777_3506005_410813_n

Akkor ma a suliban volt egy érdekes, vicces cola automata, miben egy emberke volt, s ha megnyomtuk egy gombot, akkor ajándékokat adott ki. Persze szinte minden második ajándék fél literes coca-cola. Én is ilyet kaptam, meg sorba álltunk Krisztivel még egyszer, s másodjára kaptam egy üveg poharat! XD ;) :P

Jó lett a blog is, mert tegnap este szarakodott, s nem jelenített meg minden képet, s a 16 éven aluliaknak nem ajánlott videót se lehetett megtekinteni, de mára már megjavult, szo ajánlom ismét a figyelmetekbe, h tekerjetek egy picit lentebb. :)

Nagyon rövidke időre összefutottam a Közismert pasival is és a Fodrászos sráccal. Beszélgettünk, megittunk egy coffee-t s mentünk is utunkra. Jó volt újra talizni velük, mert pl.: a Közismert pasival se beszéltem már vagy 2 hete! Most, h ezt írom, az az érzés tört rám, h hiányozni fognak bazz! :S :/

A fodrász srác, mert olyan kis aranyos, kedves, na meg jó fodrász, meg vele néha lehet gyerekeskedni. A közismert pasinál pedig a kellemes, jó beszélgetések fognak kibaszottul hiányozni.  :(

Ma beszélgettünk Spanyollal is, de most estére is megbeszéltük, h duncsizunk, mit már várok, mert jól érzem magam vele is, ha beszélgetünk, szo megyek is.

Holnap este jövöööök! :)

Csók!

Rion ;)

(K)

22265_246781647234_87945082234_3152491_142715_n

3 megjegyzés:

Mikoyan írta...

Hol szoktatok kávézni? Plazában? Dobosban?

Rion írta...

:)

Egyik sem nyert. :)
Olyan helyen, amit nem kívánok felfedni. De am szoktam a plázában és a sétáló utcában is sétálgatni. :)

Miért kérdezted? :)

Mikoyan írta...

Csak azért kérdeztem mert én félig egri vagyok. Én a Negroba megyek mostanában csak, az jó sokáig nyitva van:). De pesten jobbszeretek kimozdulni.