2010. március 22., hétfő

Nagyon éhes, buli, szex, dokinál, szerek...

 

Ma már sokkal jobban vagyok, de még érzem, h továbbra sem az igazi wok még. :) Már pár napja nem smároltam, s már nagyon nagy hiányom van! :S Mennék bulizni is. Este lakótársak házibulit tartanak, s aztán mennek bulizni!...

Gondolhatjátok! Szidom magam, mint a bokrot! Mennék én is! Bugiznék megint egy jót. De akkor tuti, h visszaesnék megint. Hisz mint írtam, még így se gyógyultam ki teljesen. :/

Szombaton ha minden igaz megyünk Dávidommal és a csajokkal az Alterbe. Addigra már tuti helyre jövök! A hét közepére már biztos üzemképes leszek! ;)

Am most nagyon várom már az Altert. Bulizhatnékom volt egész nap. Tök szar így is az a tudat, h lakótársak jót buliznak én meg nem vagyok ott! :S 17-kor majdnem visszaindultam Egerbe, de nem tettem meg, mert ismerem magam, s tudom, h ha ott vagyok velük, akkor nem érem be annyival, h csak otthon melegítsünk, s úgy is elmennék a buliba, holott még nem wok jól. :(24344_356334357777_78438037777_3462058_7388050_n

Jaaaaaaaaaaaaaaajjjjj! Pedig úgy mennék egy jót bulizniiiiiiii! Szeretek nagyon táncolni! Ma egyik bulihelyről mehetnénk a másikba, mert több helyen is van Hétfőn buli. Az egyik helyen mindig ott van 1 gay srác kivel meglepő módon még nem taliztam, s nem is keresett még Ő se fel. Egy közös meleg ismerősünk sincs, szo szerintem ő v látens, v csak zárkózottabb gay típus. A szép az egészbe, h egyik drága csoporttársnőmtől kaptam az infót a srácról, aki ne mis rossz! 4-es kategória. Velem egyidős. Természetesen egyből le is csekkoltam a neten, s képei alapján... hááááát.... nem is tudom.... olyan passzív/uninak tűnik Ő is. Igaz. Nekem egy hosszú kapcsolatban az Aktív/uni lenne az ideális partner, de ilyenekből még soha nem csináltam problémát. ;) ( Spontaneitás! ;) ) Bár lehet nem kellene ezt írnom, mert nem egyszer akartak már ezzel visszaélni. De am kis aranyosak ilyenkor! ) XD :P

Azt mondom, h partnerfüggő az egész. Hányszor volt már az is, h magát full aktívnak valló pasit kisebb-nagyobb idő elteltével sikerült rávennem a passzív szerepre?! A lényeg, h ne légy akaratos, de azért olykor-olykor cselesen ültesd el a gondolatot a fejecskéjébe. Légy figyelmes, türelmes, s ha kinyitotta a kaput, akkor ne Zrínyi módjára törj (most nem ki, hanem) be! Inkább valahogy úgy, mint a görögök Trójába! :)

Ott is elkellett lazítani... az... embereket a városlakókat, h megnyugodjanak, s lehet különböző segédeszközöket is használni (ahogy a görögök is használtak ;) ), s szép, lassú hosszadalmas folyamat volt, de sikeres! ;)

Bár kom. tényleg helyzet függő, mert van mikor full kanos wok, s van mikor, ha akarok sem tudok aktív szerepet betölteni... :/ Sokat gondolkodtam azon, h miért is van ez, de különösebben nem foglalkozat, mert én ilyen vagyok, s szerintem azért se tudom teljes egészében megtalálni rá a választ, mert sok a változó, különböző partner, s mindegyikhez másképp állok, mindegyik más, különböző egyéniség, mást akar, mást szeret, mint esetleg én szeretnék. Szo annyi mindenen múlik, h inkább itt abbahagyom, mert felesleges szerintem ezen agyalni! :)24932_373963442777_78438037777_3500631_4299017_n

Intéznék hozzátok egy kérdést, s aki tud válaszolni rá, az írjon plíííííííííízzz! :)

Szo!

Szerintetek van különbség a Poppers és a Rush között? Ha igen mi, s melyik a jobb?

Mert  a popperst én nagyon szeretem. Használtam is szinte már minden második alkalommal. De Rush-t?! Azt olvastam róla, h lényegében ugyan az a hatása, mint a poppers-nek. De különbség tán csak van köztük, ha más néven futnak nem?

Holnap megyek vissza Egerbe, s már le is fixáltam egy találkozót, egyik anonymus ismerősömmel, s lehet vásárolok is tőle valamit. Attól függ, h mi lesz a felhozatal, s mennyiért...

Na megint hosszúra sikerültem, s még a mai napomról nem is írtam! Megpróbálom rövidre fogni!

Voltam ma dokinál. Már több éve nem voltam a kertvárosi orvosi rendelőben, s kom mondom, h mikor beléptem a kapun, folyamatosan értek a meglepetések. Tök EU-s volt minden. Kerekes székkel is meglehetett közelíteni a rendelőt, új csempe, korlátok, vakoknak is kiírás. ( Bár elég hülyén megoldva, mert szegény honnan tudja, h hová van elhelyezve a tábla, ahonnan letapogathatja, h hol jár?... )davi_alvarado_201002_4

Odabent meg! Tiszta futurisztikus volt minden!Patyolatfehér minden, új design. Modern, szép tetszetős! Wow mondom!  Bellyebb mentem s páran kedvesen mosolyogtak rám, mert ismernek, s engem ugye mindenki szeret! ^^

Várakoztam egy órát, s azalatt Pr könyvet olvasgattam, h mikről írhatnék majd szakdogámban, s találtam is 1-2 jó témát. Aztán behívtak. Mikor bementem azt hittem lehidalok. A Doktornő dohányzott bazz! XD Harapdálni kezdtem belülről a szám, h el ne nevessem magam! Egyből szimpi lett a doki! Tök lazán nyomja! Vagány! Tetszik! XD

Írt fel 4 gyógyszert, abból kettőt kivettem, mi mandulagyulladásra írt fel, mert be vagyok gyúúúúúúúva! XD -.-'

Lényegében ennyi.

Holnap majd jelentkezem.

Megyek, a "Fodrász srácomhoz" birka nyírásra, mit már nagyon várok, mert már olyan csúnya wok, a hosszú hajammal, h már nem tudom elviselni Önmagam! :)

JA! Majd elfelejtettem! Kérdeztétek egy páran, h hová tűnt a Vonatos Srác?! Erre azt mondanám, h kérdezzétek meg tőle! XD Erre én is kíváncsi lennék! Levelemre nem válaszolt, msn-en nincs fent, nem ír, nem keres, most akkor mit csináljak érted?! Vagy az új lakásával van elfoglalva, vagy talált valaki mást! Szarul esik persze nekem is, h kutyába se vesz, s egy ku.va levélre nem tud válaszolni!

Engem meg lassan már ismerhettek! Ilyenkor dacból kihúzom magam, s azért se erőltetem! Én soha nem erőltetek senkinél semmit, s a nyakára se akarok nőni! Ha akar, v lesz ideje akkor majd ír. Ha meg nem akkor így jártam! Sajnálom, mert jóval hosszabb kapcsolatra terveztem vele. Ne értsetek félre! Nem komoly kapcsolatra gondoltam, de azért még is csak jó vele lenni... ;)

NA! Tényleg sok leszek már!

Csók!

Rion ;)

(K)

hunk-jour-rick-day[4]

8 megjegyzés:

XeN írta...

Lehet, hogy gáz a kérdés... de mi az a Poppers ill. Rush? :P

meztelencsiga írta...

röviden: drog

Rion írta...

Jaaaajj Kérész!

Válaszod olyan velős volt!

A szélsőségesek szoktak ily kegyetlen módon ráhúzni valakire v valamire a vizes lepedőt!

Erről egyből az jutott eszembe, mikor egy hetero sráccal beszélgettem, s úgy fogalmaztam, h; "aki a fiúkat szereti"... s erre gyorsan rávágta, h az BUZI!!!! ... :S :)

Negatív megbélyegzés.
Am te elutasítod ezeket a szereket?


XeN-nek válaszolva pedig:

Ezekben a szerekben, semmi rossz nincs, s legálisak is.

Azért használják, mert jól érzed magad tőle, s ellazít. Kis tubus, minek tartalmát be kell szippantani.

A passzívak előszeretettel alkalmazzák, de ugyan úgy használják persze az unik, s az aktívak is, de persze vannak, kik nem élnek ilyenekkel.

Én az illattát pl.: nagyon szeretem. :)
Érdemes kipróbálni. ;)

Névtelen írta...

Halihó!
Itt a vonatos srác.
Tudom el vagyok tünve ,ezért ezer bocs.és bocs hgy nem válaszoltam a leveledre.Kicsit szarul mennek most a dolgaim és a tököm kivan úgy -ale natúúúúr-.Amugy mint már sokszor mondtam én minden nap feljövök ide és olvasgatom az életed.Velem nem történik semmi extra csak nagyritkán ezért úgy vagyok vee hogy látom te jól vagy és engem ez megnyugtat.
több problémám is van amit majd ma este vippen leirok.
Csók Flirt

Rion írta...

Na szia Baby!

Mosollyal az arcomon olvastam bejegyzésed végig gondolván magamban, h "SZERENCSÉÉÉÉD!". ;) :P

Várom azt a levelet! ;)

Csókol:
Rion

XeN írta...

Utánanéztem közben. Gondoltam, hogy valami ilyesmi dologról lehet szó. A koffein tabletta jut erről eszembe ami hasonló ugyan , csak nem szipkázni kell és kicsit más a hatás is :P
Akkor én előszeretettel nem fogom használni :) (esetleg próba)
Mondd már el hogy miért kell ilyen? Nem elég a sok legális 'szer'?

Névtelen írta...

Tudomásom szerint a poppers az egy gyűjtőszó, tehát a poppersen belül a Rush az egyik fajta. Szerintem a legjobbik:-)

Rion írta...

Aha!

Köszi az infót. Lehet, h valóban így van. :)