2010. május 30., vasárnap

Party

 

Kedves Naplóm!

Gyorsan eltelt ez a hétvége! :( Nagyon jól éreztem magam, s már sajnálom, h vége. Az elmúlt 3 napban a szombat délután volt a legszebb, mikor a városban sétálgattunk Mancival. Az Alter buli nem volt jó. Először ugye Manci barátjának a szülinapi bulijára mentünk. Kicsit vicces volt, mert nem tudtuk pontosan, h hol lakik, Ricsi a telefonját nem hozta magával, nekem meg nem volt meg a srác telszáma. :) Először rossz háznál próbálkoztunk, de a 2. már bejött, s nehezen be is jutottunk. :)

Sok volt a pia. Mindenki jól érezte már magát a végére. Mancikám meg különösen. De nagyon aranyos volt… még az elején… :) Mikor elindultunk az Alterbe, akkor éreztem nála, h hajaj! “Kicsit” sokat ivott a Dear! Egész este én vigyáztam rá, s ennek “köszönhetően” gyorsan ki is józanodtam Én, de sajnos csak Én. Megint az első sorból néztük meg a travi showt. Igaz, most nem ültünk. Egyik ismerősömnek szülinapja volt/van, kinek ezúton is boldog születésnapot kívánok! :)

Jó volt a show. Szeretem Őket. Tetszik a megjelenésük, a humoruk, az előadás módjuk. Olyan különlegesek a számomra Ők. Legjobban a szemük tetszik. Olyan szépen, csábosan tudnak olyakor velük nézni! Meg, “villogtatják!” Likeolom! :)La Gaypride de Nantes

De maga a “buli” nem volt jó. Egy ismerős sem volt lent. Mancival se nagyon boldogultam, hiába vittem táncolni, h mozogja le a piát. Nem is érezte jól magát, szo már 3-kor leléptünk. :( :/

Am nagyon álmos vagyok. Ma kb.: 10 körül keltünk, s nem is mentünk sehová, de így is elrohant a mai nap is. :( 15-kor indultam haza. Am untik, h akkor esett az eső, mikor mentünk a Keletihez Mancival! –.-‘ De most már legalább volt esernyőnk! :)

A most következő hetem pedig igen csak zsúfolt lesz. :( Holnap tanulok törire, Kedden megyek az írásbeli eredményekért, Szerdán pedig Mancihoz, Csütörtökön tanulok, Péntek szakdoga védés, szombaton szóbeli emelt töriből, aztán az az követő héttől pedig keményen elkezdek tanulni a szakmai szóbelimre. Tételeket dolgozunk ki közösen a csoporttársakkal. Jó lenne, ha már túllennék ezen az egészen.

Ja! Képzeljétek! Kaptam egy felkérést a Radio Pink főszerkesztőjétől, h szívesen látnának munkatársaik közt. Örültem a felkérésnek, de kértem 1 hónap haladékot, s egyben gondolkodási időt. Először persze a tanulmányaim akarom elvégezni, aztán örömmel állok neki a “kihívásoknak”.

gay15 Egy saját műsort kell kitalálnom, s “levezényelni”. Remélem sikerül megvalósítanom, s helyt állnom. Minden esetre, azért én már most bátorkodok megkérni minden olvasót, h ki milyen témájú műsort szeretne? Miről szeretnétek hallani, mi az ami foglalkoztat titeket? Figyelembe veszek mindent, s majd gyúrok egy egészet, addig gyűjtöm az infókat, ötleteket, s alakítgatom, s. majd kialakul valami.

Anyum ma szokásához híven ismét a flegma, kötözködő, lekezelő, megvető, utálatos énét vette elő. Annyira nem érdekel már, h őt még ez is sérti, h ennyire semmibe veszem. :) Abba is belekötött, h mikor hazajöttem, nem vettem le magamról egyből a gyűrűim, s karkötőm. Számára az ékszereim olyan, mint bikának  vörös lepedő.

Szedtem magamnak epret a kertben, mert  sok volt. Kajáltam, csináltam eper túrmixot, s bezárkóztam szobámba. Ez az én kis csend, s nyugalom szigetem.

Na! Mára lényegében ennyi! Megyek tovább, mert van még 1-2-3-4 olvasatlan levelem, de már az utolsókat rúgom a lemaradásokból. :) Aztán msn, s tete. Nem hiszem, h sokáig leszek fent. Fáradt wok.

Holnap este jelentkezem!

Csók!

Rion ;)

(K)

Ivan Scannell-11 (1)

Nincsenek megjegyzések: