2010. május 29., szombat

Szabadnap Budapesten

 

Na Drágáim! Ismét ittvagyoooooooook! ;)

Nagyon durva gyorsan eltelt ez a nap! :( Hajnal 4 körül értünk haza a Glamből és már reggel 9-kor keltünk. Elmentünk az Arénába, majd otthon pihiztünk. Délután pedig a belvárosba sétálgattunk. Nagyon jó volt. Végigmentünk a Vácin, aztán a Vörösmarty téren láttunk egy rakat rendőrt. Szinte állandóan üvöltöttek a szirénák. Nem tudom what a fuck lehetett, de aztán láttunk, felvonuló, ordibáló németeket.

Találkoztunk külön sétálgató német turista férfi csoporttal is. Én hülye meg jól kinevettem őket! Viccesek voltak! Mindegyiküknek a kezében korsó sör volt, s kivétel nélkül mindegyiküknek hatalmas sörhasuk volt! Hát inkább nem mondom el, h miket mondtam róluk… :)frgay2

Aztán kilyukadtunk az Erzsébet térnél, ahol nagy tömeg volt, s éppen görög zorbára nyomták az emberek a színpad előtt. Mint kiderült Belvárosi fesztivál van 28-30-ig. Am nagyon jó volt a műsor. Imádom a folk zenéket, s Mancinak is tetszett. Sokan voltak. Kis híján csatlakoztunk mi is a táncoló tömeghez, csak Manci nem mert, bár lemerem fogadni, h ha erélyesebben fellépek, akkor jön Ő is.

Aztán véletlenül rátaláltunk az Alterego Cafera is. Volt ott egy nagyon bejövős full ősz hajú fiatal vékony srác, mint pincér. Nagyon tetszett. Ricsinek persze egyből elszállt az agya, de hiába mondogattam neki, h elsősorban a haja tetszik nagyon, mert am én is akarok hidrogén szőke v ősz melírokat a hajamba. Kipróbálom, h milyen, s ha leszavazzátok, akkor nem lesz.

Végigsétáltunk az új sétáló utcán, s eljutottunk a Szabadság térre. Még soha nem voltam ott. Itt is volt koncert helyszín, s nagy volt a tömeg, mit nagyon szeretek. Tetszett a szökőkút is, ami a földből tör elő, s mozgásérzékelős.

Majd le a Duna partra, ahol rengeteg futót láttunk, de nem tom még, h mire fel futottak, de tetszett. Aztán végig az Erzsi hídig sétáltunk, ahol leültünk közvetlenül a Duna partra, s jól elbeszélgettünk. Aztán hazajöttünk, s most készülődnöm kellene, mert lemaradunk a vacsoráról, szo most rohanok is.

frgay3 Am ez a belvárosi séta a liberális város című érzést keltette fel bennem. Programok, fesztiválok, fűben ülő emberek. Öregek, fiatalok, s mindenki boldog volt. A fesztiválnál is volt, h nem egyszer átkaroltam a Ricsit, úgy néztük a műsorokat, s semmi sem volt. A kutya nem szólt. A Duna parton is, levetkőztem, a nadrágom felhajtottam, s úgy napozgattam, meg nem egyszer csókolóztunk is holott ültek mellettünk is, meg felettünk is sétáltak az emberek. Ricsi persze parázott, mert Ő nem nagyon szereti ezt, h “az utcán!”… SZAROM LE! Nehogy már egy liberális városnak belvárosában féljük kelljen! A Ku.va életbe! :) XD

WÁÁÁÁ! Annyit tudnák mesélni, írni, de mennem kell! :( :/

Na rohanok, mert Ricsi már hisztizik, h mi van má?! Tusolok öltözök, s go. Aki este jön Alterbe, s lát, felismer köszönjön rám pls! :)

Csók!

Rion ;)

(K)

gay16

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Amennyiben szeretnél még szóba állni velem, akkor NE TEGYÉL BE HIDROGÉNSZŐKE MELLÍRT!!!!!!!

Normális, arcodhoz illő szép barna hajad van.
Minek elrontani?

Rion írta...

JUJ! Most zavarba hoztál, h melyik Gábort tisztelhetem benned a sok közül. :) Addig nem is reagálok komidra, még nem segítesz nekem, mert személy függő, h kinek, h s milyen hagnemben válaszolok! ;) :P XD