2010. június 28., hétfő

Budapesten

 

Gyorsan eltelt a vasárnap és a mai napom. Fáradt is vagyok. Nem kicsit. Nagyon! Pedig még csak délután van… :/

Vasárnap tök nyugis volt. Mindenki rendes volt velem. Anyum segített kicipelni cuccaim az állomásra, mert nagyon megvoltam pakolva. Helyesebben, felpakolva. ;) :P

A vonaton egy tök idegen csajjal ismerkedtem össze. Erdélyi származású. Nyitott, s kommunikatív személy Ő is. Nagyon jól elbeszélgettünk, nevetgéltünk Pestig. Élveztem a társaságát. Értelmes, s szép lány volt. Igaz, csak 10  évvel volt idősebb, mint Én, de nem jelentett problémát. Többször éreztem azt, h flörtöl velem. Játszott a szavakkal, meg hozzám is ért, meg mikor nevetett is rám dőlt mindig, amit furcsállottam, mert ok, h nyitott vagyok, de azért elég erősen behatolt az intim zónámba, ami első alkalommal nem nagyon megengedett nálam.gay2

Manci várt rám a Keletiben. Hazajöttünk, kipakoltam, s kimentünk a Hősök terére görkorizni. De a téren meg nagy tömeg volt, mert valami komoly zenei előadás volt. Aztán végigmentünk  az Andrássyn, Vácin, pihentünk a Duna parton, s hazajöttünk. Nálam aludt az albérletben. Meg most is itt szuszog mellettem. Elaludt. Aludnék én is, de van egy pár intézni valóm. Ma is szaladgáltunk, meg ügyeket kellett nekem is intézni, s este megyünk hozzá, mert ott alszok nála, h reggel kicsivel többet aludhassak. Ő a belvárosban lakik, én kicsivel kintebb, s holnap reggel megyek ahhoz a céghez, ahol pénteken voltam interjún. Egész napos cég ismertető nap lesz. Ma vettünk újságot, s állásokat is nézegettem is, meg találtam is, s ha holnapi nap balul sülne el, akkor tovább folytatom a jelentkezgetéseim.

Holnap késő délután végzek a cégnél, meg talizn is kellene az ismerősökkel, de még nincs senkivel se leegyeztetve semmi. Igaz netközelben se nagyon voltam. :S :/ Ma szerintem nem mek már sehová, mert fáradt wok, bár, ha hív Mylord, akkor kimegyek. Majd alakul.

Na! Most lépek! Letetélek egy kicsit Én is Mancihoz.

Csók!

Rion ;)

(K)

gay1

Nincsenek megjegyzések: