2010. június 1., kedd

Töri eredmény, best friend, Bonnie

 

Kedves Naplóm!

Szépen indul a nyarunk! :/ Szeretem az esőzést, de már elegem van belőle! Ez már nekem is sok! Elmentem megnézni az emeltszintű töri írásbeli érettségi eredményeim. Nagy meglepődésemre 96 pontot értem el a 134-ből. Ötös lett. Nem rossz eredmény, ahhoz képest, h 2 éve nem foglalkoztam már törivel, s az érettségire is csak 4 nap felkészülési időm maradt a főiskolás zh-k miatt. A szóbelivel még kerekíthetek rajta.

Találkoztam a legjobb barátommal is, s elmentünk 1-2 helyre. Vettük ezt-azt, majd beültünk Cafe Frei-be. Most voltam először itt. Nagyon jó hely. Ajánlom mindenki figyelmébe. :) Pletyiztünk 2 órán keresztül. Jó volt újra talizni.juin-eduardo

Bonnie barátom tett fel rólunk közös party képeket Fb-n. Jó lett, bár nem tetszem magamnak. Szombat délelőtti bejegyzésemben elfelejtettem megemlíteni, ( s ezért elnézést is kérek ) h Bonnie közönség díjat nyert a Glam travi show versenyén, melyhez ezúton is szeretnék még egyszer gratulálni Neki. :) Megérdemelte. Nagyon jó műsort adott elő. Betudja indítani az embert az biztos! ;) :P Ügyes, s jó csinálja, amit csinál, s biztos vagyok benne, h innentől már csak felfelé visz az út! ;)

Délután, mikor hazaértem a töri szóbelire tanultam. Szerencsére már a végén járok, de szeretném még egyszer átismételni a tanultakat, de nem tudom, mikor lesz rá időm. :/ Holnap megyek Mancihoz, Csütörtökön pedig a másnapi szakdoga védésre kell készülnöm, s ha lesz időm, akkor átismétlem a törit. Nem félek egyiktől sem. (Még!) :)

Mára lényegében ennyi. Holnap este jelentkezem.

Csók!

Rion ;)

(K)

gay21

 

Nincsenek megjegyzések: