2011. január 11., kedd

Kedd

Idézet mára:

Ne csak az éveidet számold, hanem úgy élj, hogy az éveid számítsanak.

Ernest Meyers

Megnéztem ma egy filmet:

TRANSAMERICA a címe. Jó film ajánlom figyelmetekbe. Mosolygó arc A született feleségekből ismert kedvenc színésznőm (Mrs Scavo ) játssza benne a főszerepet; Felicity Huffman.Anthon Wellsjo-015[3]

Akkor kedves lakótársamnak; Balázsnak ma van a születésnapja, kinek ezúton is boldog születésnapot kívánok! Mosolygó arc

Kiugrottam vele a belvárosba sétálni, h otthon a párja elkészüljön a meglepivel ( Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel ). 1-2 órát sétáltunk, de úgy elfáradtam, h alig vártam már h hazaérjünk. Jobban vagyok már szerencsére, de még kicsit gyengusz vagyok. :/

Akkor elolvastam a blogger társak blogtalis élémény beszámolóit, s az jött le összességében, h az Ati által elnevezett X factoros “lányok” társaságából Igun-n és Pape-n kívül senkit nem ismerek pedig ők voltak a legtöbben. Zavarban levő arc

No mindegy. Lesz még blogtali… Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel

Mára lényegében ennyi. Fáradt wok. Netezek még egy kicsit aztán tete, mert tényleg nagyon elfáradtam. :/

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

492079742_30a94de366

1 megjegyzés:

Sviko írta...

"Akkor" azon gondolkoztam, hogy ez az egyik olyan dolog, ami a legjellemzőbb az írásodra:P Najó, meg a fura szavak:P

Úgyhogy, ha lesz esetleg megint egy így írtok ti, akkor erre fogok rámenni;)