2011. június 29., szerda

Hetero felvilágosítás, Eiffel tér, forgatás

 

Idézet mára:

Mindig légy óvatos, kit engedsz be az életedbe, mert lesz olyan, aki nem óhajt távozni.

 

Nyah! Hát bocs, h nem írtam pár napja, de nagyon elcsúsztam megint, s olyan vehemenciával zajlik körülöttem az élet, h örülök, ha 5-6 óra alvásra van időm! Zavarban levő arc261866_373641459976_26696569976_1385887_4265933_n

Ööööömmmm… … Kezdem azokkal a jegyzeteimmel, miket futva jegyeztem fel pár szóban, az elmúlt napokban.

Június 27. Hétfő:

Kolléganőm odajött hozzám s elkezdett a melegekről kérdezgetni! Kicsit leblokkoltam, mert annyira hirtelen jött ez az egész, s nem értettem, h most ez mire fel van. Először nem akartam válaszolni  kérdésére, mert gyanús volt, h csak jött és bumm. Kifaggattam, h miért s mondta, h mert kíváncsi, érdekli a dolog, s úgy érzi, h tőlem nyugodtan kérdezhet. Mosolygó arc Nyah Babám akkor mondom, mondjad, mire vagy kíváncsi! Arc nagy mosollyal Aranyos volt, ahogy  zavarban volt, s lassan, kínosan tette fel a kérdéseket. Arc nagy mosollyal De azért örültem, h nyit ilyen téren, s informálódik, s nekem pedig van lehetőségem a heterokat “felvilágosítani”. Mosolygó arc

262010_373641369976_26696569976_1385884_6916251_nMeló után elmentem meglátogattam Rosszfiút a munkahelyén, majd elmentem a Eiffel téri expressz tesco-ba ahol annyi buzi ismerőssel találkoztam, h szó szerint minden soron belebotlottam egybe! Na mondom neharaguuuudj! Há’ mi folyik  itt Gyöngyösön??? Tök kellemetlen volt, s inkább mentem a kasszához fizetni, ahol persze előttem is egy ismerős pár állt! Arc nagy mosollyal Végül velük hazasétáltam az Oktogonra, s jól elbeszélgettünk.

Kaptam válaszlevelet a Háttér jogsegély szolgáltatástól levelet, mert ugye kb.: 2 hete jelentettem, h a Deák téren lebuziztak. Kaptam 2 jó infót, h mit lehet ilyenkor tenni, s milyen jogi dolgokat érint ez az én szituációm.

Június 28-29. Kedd-Szerda:

Hát huh! Ezeken a napokon forgatáson voltam, s azért nem volt időm írni. A héten 7 napból hetet dolgozom. :S Kedden 12 órára kellett kimenni a soroksári úti stúdióba. Ott voltunk este 6-ig, de semmit sem csináltunk, mert nem kerültünk sorra. Az első nap ketten voltunk kiemelt statiszták. Mindkét nap kaptunk nagggyon finom ebédet. A 2. nap pedig reggel 7-re kellett menni, akkor reggelit is kaptunk, s jött még vagy 5 másik háttér statiszta. Mi a főstatiszták mozogtunk, s több mindent kellett csinálnunk, s majd a reklámfilm hátterében fogunk feltűnni. 2 hét múlva fogják vetíteni a tv-ben, bár nem hiszem, h fogom látni, mert nem267707_373640599976_26696569976_1385843_7630416_n nézek már 3 éve tv-t. Hairclinic reklám lesz. Fodrászos. A 2. nap eléggé húzós volt, mert reggeltől estig ott voltunk, de sikeresen túléltük. :) Holnap megyek vissza a Pull-ba dolgozni, de semmi kedvem hozzá… Zavarban levő arc

A forgatáson dolgozott 2-3 meleg srác is. természetesen szakma beliek, s nem az én korosztályom, de az egyikkel a második napon elég jól összehaverkodtunk, s elbeszélgettünk. Igaz voltak zavaró pillanatok, mikor nagyon elidőzött egyes testrészeimen a szeme, s mindig mondott valami szép bókot, amivel zavarba hozott, de szerencsére nem kérte el se a telóm se az fb-met. A másik nem magyar volt, de szinte 60%-ban angolul ment a forgatás, de értettük, h mit kell csinálni.

Jó volt nagyon ez a forgatás. Szívesen dolgoznék ebben a szakmában, ilyen területen. Igaz, napi 10-12 órát kell lehúzni, de jól fizet. Minden ott dolgozó apple, ipad, s egyéb high-tech szerkenyűkkel szaladgált.

Nah! Most mennem kell. Filózok azon, h lehet áttérek a tumbl-re, mert sok nyűg, s gond van mostanság a blogspottal, bár fájna a szívem itt hagyni ezt a blogot, mert annyira megszoktam, megszerettem, s berendeztem már… :/ Szerintetek? Zavarban levő arc Help pls! :S :/

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

259950_373640714976_26696569976_1385849_3426904_n

( Ui.: Elnézést, h az elmúlt napokban nem volt olvasható a blog, de ez a blogspot szolgáltató hibája, mivel h átalakítást végeznek, továbbá nekem se volt időm, h megkérjem a lakótársam, h cseréljük le a háttérszínt… :/  )

6 megjegyzés:

Balázs írta...

Szerintem nyugodt szívvel átválthatsz Tumblr-re mert egy sokkal igényesebb rendszer. Mindkettő szolgáltatót ismerem ismerősök, barátok által és mindenki a Tumblr-re esküszik...
Ha van egy kis szabadidőd, regisztrálj és próbáld ki. Ha meg nem tetszik akkor még mindig visszatérhetsz a blogspottra.

Dalarann írta...

Miket kérdezett?

Rion írta...

H tényleg szeretünk-e annyit szeretkezni? Én milyen gyakran szexelek. Gyakoriak-e a megcsalások nálunk? Mi tetszik egy pasiban? Milyen pasi jön be? Hűségesnek tartom e magam? Ha van párom akkor is ismerkedek e másokkal. Nekem is bejön-e a borosta? Ilyeneket. :)

Dalarann írta...

Köszi, mindig érdekel miket kérdeznek rólunk, tőlünk a kivülállók, ilyenkor olyan jókat szoktam nevetni a sok hülyeség ami a fejükben van :D

x írta...

az ebéd tényleg jó volt!...

Rion írta...

Nocsak, nocsak! :)

H sikerült megtalálni? :)