2011. június 24., péntek

Lehetőségek, infók, Alter Café, házibuli

 

Idézet mára:

A haladás csak összeütközések és harcok eredménye, a világot csak az ellentétes erők küzdelme hozta létre.

Émile Zola

 

Július 24. Péntek:

Ma hívtak a Debenhams-tól, h holnap bekellene hozzájuk menni 4 órás260393_10150242274645209_322432935208_7273755_4261144_n próbaidőre. Nem tudok bemenni, mert dolgozom, így abban maradtunk, h majd kedden akkor visszahívnak, mikor szabadnapos leszek, szo szerintem már az is bukta, mert nem hiszem, h visszahívnának, ha meg mégis, akkor meg azért nem lesz jó, mert vagy kedden, vagy szerdán ugye megyek forgatásra statisztának.

A héten ismét elbúcsúzott 2 általam ismert kolléga a H&M-től. Jóba voltam velük, jó arcok. “Kicsit” szarérzés, h fogynak a még H&M-es ismerőseim száma. :/

Aztán az utcán összefutottam egy régen látott ismerőssel, kit a Westendes időszakomban ismertem meg. Ő ajánlott egy telefonos melót, cseréltünk telószámot, s várok a cég hívására

Csütörtök este  meló után elmentem Rosszfiú elé a munkahelyére, mert itt dolgozik a környéken. Elmentünk hozzá, majd találkoztunk egyik barátnőjével, hazajöttünk hozzám, s elmentünk a az Alter Caféba. Mosolygó arc Épp h betettem a lábam, s egyből megláttam Kristófot. Egyből össze is borultunk. Örült neki nagyon a fejem, h ott találtam. Ünnepeltek, mert most sikeresen leérettségizett, szo nagy volt az öröm. Mosolygó arc Ezúton is gratulálok Zuza! Mosolygó arc Piros ajkak Piros szív

ImageKaraoke party volt. Élveztem. Nem is olyan sznob hely, mint amilyennek képzeltem. Hajnal fél 3 körül csapódtunk haza. Csabi fuvarozott minket, mit ezúton is köszönünk. Mosolygó arc Szo jó volt. Gyorsan eltelt. Tetszett a nagy nyári zápor is. Imádom az ilyen villámlós, dörgős, nagy zuhikat. Mosolygó arc Piros szív

Ma (pénteken) szabadnapos voltam. Elmentem Budára vettem parfümöt, aztán találkoztam a volt kedves H&M-es kolléganőmmel Mártival. Bejártuk a várost. Este pedig mentem megint Rosszfiúért.

Holnap melózok, s este kezdődik nálunk a nagy házibuláááj, aztán csapódunk mi az Alterbe, Dömpi szülinapra és Wolf Kati-ra. Mosolygó arc

Lényegében ennyi történt velem az elmúlt napokban. Kellemes hétvégét!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

IMG_0491

Nincsenek megjegyzések: