2011. július 2., szombat

Fb, belami, ismerősök, szavazatok, közterületek

 

Idézet mára:

"Felkelsz, rohansz, lefekszel. Égeted életed gyertyáját. De vajon van értelme? Ad-e fényt, vagy csak pusztul, fogy? Nem lehet mindig így élni: csak menni, menni, semmivel nem törődni, semmire nem gondolni, elnyomni az érzést, a hiány érzését. Nem, nem lehet így leélni egy életet. Vagy csak lelkileg megnyomorodva. De az nem élet. Az csak lét."

IMG_2216

Az előző részek tartalmából:

Már lassan 1 hete, naponta átlag 3 ember jelöl ismerősnek fb-n. Zavarban levő arc :/ 90%-at nem ismerem, s mikor megkérdezem, h minek köszönhető a bejelölésük, azt a választ kapom, h szimpatikus vagyok, tetszenek a képeim, van pár közös ismerősünk, s szeretne megismerkedni velem.

Természetesen nem fogom az ilyen ismeretlen embereket visszaigazolni, csak nem értem, h miért pont most jönnek tucatjával a bejelölések… Zavarban levő arc267890_373641114976_26696569976_1385871_7198151_n

A hét valamelyik napján bent járt az üzletünkben az egyik Belamis fiú. A nevét persze nem tudom, mert amúgy se a nevéről jegyzem meg az embereket, de volt róla a neten egy nagyon szupcsi videóm, de leszedték a mocskok már sajnos. :/

Tök heteros a megjelenése meg a hangja is – mert kért segítséget – s meg nem mondtam volna róla, h szereti a …-t!

Aztán volt bent egy másik olyan macsós latinos pasi is, aki annyira ismerős volt, de nem esett le a mai napig, h honnan. Az tuti, h valahol már láttam. Vagy szintén videón, vagy képeken, vagy ha más nem alterben, de nagggyon ismerős volt. Nem szeressük, mikor nem jövök rá, h honnan ismerős az illető.

Ja! Erről jut eszembe! Egyik délután elmentem Rosszfiú elé a munkahelyére. Mikor kijött, ott volt egy másik srác is, aki szintén nagyon ismerős volt. Ő is nézett engem, s akkor tudtam, h na akkor ő is felismert. Leülünk inni, ő is leül a mellettünk lévő asztalhoz egy csajjal. Zakatol az agyam, h ki a fuck ez? Kérdezgetem Rosszfiút. Kiderül h a 269186_373640994976_26696569976_1385863_7417881_nkollégája, s mikor megmondja, h mi a neve, levert a víz, s kissé elsikítottam magam, s elkapott a pánik. Menekülni akartam ott, azonnal, rögtön, de a köv gondolatom már az volt, h már tuti késő,  csak feltűnést keltenék ezzel stb…

Szo leesett, h ezt a srácot még az ősidőkben – még a “heteros korszakomban” - myvipen 2008-09 környékén nagyon nézegettem, s ő is mindig visszalátogatott. Ott lakott vidéken a környéken, s egy rakat kertvárosi közös ismerősünk van. Zavarban levő arc :/ Faggadtam Rosszfiút, s a rosszullét fogott el, mikor mondta, h mindneki tudja bent róla, s azt i, h én vagyok a párja, szo így rólam is. Jaaaaaj mondom! Zavarban levő arc Szo ez vaaan! Zavarban levő arc De pozitívan próbálok állni a dolgokhoz s reménykedem, h nem lesz semmi, de a para bennem van… Zavarban levő arc :/

Akkor mi van még?… … Ja! Igen!

Lezárult a szavazás nálam. 2 hétig kérdeztelek titeket a korotokról. Eléggé szoros volt a “verseny”, de 20%-al a 14-18-as korosztály nyert.

A 2. helyen 19%-al a 22-25, a 3. helyen 18%-al a 33 felettiek, 4.helyen 17%-al a 19-21-es korosztály, 5. 15%-al a 29-32, s végül 6. helyen 11%-al a 25-28-as korosztály zárt. 269881_373641094976_26696569976_1385870_4037404_n

Most, h leírtam az eredményeket rájöttem arra, is, h azért egyes szavazó “tábornak, korosztálynak eléggé szűk kor korcsoportot adtam meg. Összesen 110-en szavaztak, ami még így is elmaradt számomra a várttól, mert tavasz óta majdnemhogy megduplázódott az olvasótáborom, mert a napi átlag 100 olvasó, most 150-re nőtt. Persze vannak +/- napok, de átlagban ez a 150 simán meghúzható.

A legsikeresebb, s legörömtelibb a június 7.-ei nap volt, amikor 203 egyedi olvasó látogatta meg a blogot. Továbbá amikor tartott a majd egy hetes nagy feketeség, s nem lehetett olvasni a blogm, akkor se csappant meg a látogatottság! Nagy örömöt tudtok nekem ezzel okozni, s nagyon szépen köszönöm, jól esik, s csak így tovább! Arc nagy mosollyal XD Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel

Még annyit akarok írni, h átírták a kombi vonalán egyes megállóhelyek nevét… :/ Nem örülök, h ilyen mélyen beleturkál dolgokba a narancsos diktatúra! Am meg kíváncsi lennék, h miért írták át, s mit kell tudni az új területi nevekről, múltról. Ha valaki tud nekem erről valamit, vagy cikket az szóljon pls. ( Itt komment, v Riongay@gmail.com vagy fb-n. ) Futólag kerestem én is a neten, de nem találtam.

No! Mára lényegében ENNYI! Mosolygó arc

Kellemes hétvégét!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

270143_373641644976_26696569976_1385896_1631162_n



Nincsenek megjegyzések: