2011. augusztus 8., hétfő

Meló, csövesek, retro, agyfasz^3

 

Idézet mára:

"Embertelennek lenni emberi dolog. Emberinek lenni pedig embertelenül nehéz."

 

Az előző részek tartalmából:

Úton hazafelé melóból a kombira felszállt egy csöves, s olyan kibaszott erős DÖG szaga volt, h 10-15 méteres körzetben elment mellőle mindenki. Tök durva volt, h a kombi vége, tök üres volt. Nem tudom, h lehetett olyan erős dög szaga?! De az a igazi dög szag! Vidékrő gyütt gyermek vagyok, szo tudom, h mi az, s az valami elképesztő ( Móuni!)! Mosolygó arc Zavarban levő arc  IMG_3650

Rászólt am egy manusz, h szálljon le, meg is fenyegette, de a csöves annyira nem volt magánál, h semmit nem reagált a külvilágra… Zavarban levő arc

Engem a rosszullét kerülgetett, s a Blahánál le is szálltam a viliről, mert hiába mentem feljebb, akkor is meleg s fülledt volt a levegő, s szükségem volt friss levegőre, h helyrejöjjek. Szerintem a vérnyomásom is leesett…

Vasárnap pedig melóba menet, az a kerekes székes csöves ment végig a kombin, aki még február tájékában is kért tőlem, mikor Mártival voltam. Csak angolul feleltem neki, s elküldött a francba én meg magyarul visszaszóltam neki, h onnan jövök, s most te menjél oda, de nagyon gyorsan!

Elment előttem, de nagyon koncentráltam, s lélegeztem mélyeket, h nyugiiii! Rá se néztem, de a szaga megcsapott, s akkor mérgemben csak oldalra Jason-Glass-2fordultam teljes testemmel, – mert a lehajthatós széken ültem, mint mindig – s akkor tovább gurult…

Aztán mikor visszafordultam, megláttam, h egy ossstoba nő adott neki pénzt, s észrevette azt is, h gyilkos szemekkel nézek rá, amitől láthatólag meg is ijedt/döbbent. Nem akartam már mondani neki, h látszik mennyi eszed van bazd meg! Pont ezért koldulnak, már a kombin is, mert vannak olyan ossssstoba idióták mint te, h adsz neki! Aztán meg egész úton szívhatod magadba a maga után hagyott bűzt! IDIÓTA!

Jah! Másik story! Hazautaztam vidékre. Szeretek utazni, csak gyakran kevés lehetőségem adatik meg rá. Mit láttam a vonaton?!

2 olyan 25 év körüli párt, akik így néztek ki ( KIALA): ‘70-es évek naaagy dús, lompos hátrafelé növesztett frizura, (Balázs Palis feeling) szandál, fehér zokni,  majdnem térdig felhúzva. –.-‘” Beszélgettek, h milyen főiskolára járnak, milyen szakra. Na milyenre? Kuuuurva nehéz lesz kitalálni: Informatika!Jason-Glass-5

Hát mondom a rendszergazda fejetek már most megvan hozzá! JA! S volt szééép kitűzőjük is! H hívták a srácot??? Na hogy???? SANYIIIIII!!!!!

Így! SANYI! Én meg nézelődtem kifelé, h mikor lesz már egy híd, s ugorhatok ki az ablakon!

JAH! Gyorsan még leírom, mielőtt még kezdetét venné ismét a szarkavarásos mendemonda. Vannak Sándor nevű ismerőseim! Nem a nevükkel van baj! Szeretem őket, jóba vagyok velük! Kurvára nem ez a lényeg, hanem az, h főiskolás(?!) s azt  tűzi  ki a névtáblájára, h SANYI?! “Szeva Sanyi vagyok és főiskolás!” NEM MENŐŐŐŐŐŐŐ!!!!!!

Lehet nem hiszitek el, de toleráns személy vagyok! De a 70’-es évek beli “divat”, style nem fér bele a keretembe 2011(!!!!!!!!!!!!!!)-ben!

Megértéseteket köszönöm, s további kellemes napot/estét kívánok! Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

6a00d83451d8ee69e2015433a172fe970c-800wi

Nincsenek megjegyzések: