2011. október 15., szombat

Lebetegedés és a többi…

 

Idézet mára:

"Az életben minden csata azt a célt szolgálja, hogy tanuljunk belőle valamit, még az is, amelyiket elveszítjük" /Az Ötödik Hegy/

 

Október 14. Péntek:

Hát az utolsó bejegyzésem után csak leomlott az utolsó bástyám is… … Lebetegedtem… Zavarban levő arc :/ 6a00d83451d8ee69e201543617ead8970c-800wi

Pénteken meló közben éreztem, h kerülget. Meló után, ahogy hazaértem vettem egy kád forró fürdőt. Nah, attól tuti h belázasodtam, mert remegve feküdtem be az ágyba, s egyből úgy elaludtam, mint akit leütöttek. Aztán felébredtem a kora esti órákban, h csurom víz vagyok. Zavarban levő arc Jól kiizzadtam magam. Kicsit neteztem, s visszafeküdtem aludni.

Október 15. Szombat:

Ma szerencsére szabadnapos vagyok. Fél 1-ig aludtam. Emlékszem, h mielőtt felkeltem, megint Kertvárossal, s az ottani emberekkel álmodtam, s az általános iskolámmal. Mostanában sokat álmodok ezekről… Zavarban levő arc

Alig volt erőm felkelni. De muszáj volt. Elmentem gyógyszertárba, ahol jól bevásároltam. Vettem tengeri só párlatot, kamillát, multivitamint, c vitamint, aspirin c pezsgőtablettát, s kalmopyrint.

Tolom befele őket ezerrel. Az elmúlt 2 napban többet ittam, mint az elmúlt 1 héten összesen! Zavarban levő arc6a00d83451d8ee69e20153924565a7970b-800wi

Aztán vennem kellet kaját magamnak, kitakarítottam, mert én vagyok a soros, s elkellett mennem az Aréna plázába munka ügyben. ( Részleteket majd később, ha biztos lesz a dolog. )

Hazajöttem, vettem egy kád forró fürdőt, egy bögre meleg teával. Maga volt a pokol. Egyből be az ágyba, s ismét elaludtam pár másodperc alatt.

Apa hívására ébredtem. Beszélgettünk, majd hívott a Bátyám is. Kb.: 1 hónapja nem beszéltem vele. Betegek ők is. Mosolygó arc Zavarban levő arc

Azóta fent vagyok. Csináltam tojásrántottát, aztán felforraltam 1 liter vizet, tettem bele egy marék kamilla szárított virágot, felé hajoltam, terítettem a fejemre törölközőt és ott ültem felette 20 percet, s ettől jobban vagyok! Nem folyik az orrom se, s nem fáj a fejem, és most tuti nincs hőemelkedésem/lázam se.

Am köszönöm a sok kommentet, s levelet. Nagyon jólesett. Viszont számomra érthetetlen módon olyan félve írtok! Kivétel nélkül, akik írtak privátban lehelet, mind azzal kezdte, h ne haragudjak, h írt, meg reméli nem zavar, meg egyéb hülyeségekkel! HAHÓÓÓÓ! Kis mezei egérke vagyok, nem a miniszterelnöknek írtok!313363_10150347771078151_61925383150_8088431_1387585065_n

Ember vagyok én is, (miket nem mondok mi? Mosolygó arc ) s jó, ha kapok visszajelzéseket. Szeretek új olvasókat megismerni, s jól esik, h régi olvasók is adnak ilyenkor életjelet magukról, h továbbra is olvasnak. Mosolygó arc

Nyah! Holnap jön végre vissza Peste Apa. Nagyon várom már! Teljesen összezuhantam, s magamba fordultam nélküle. Ami persze tudom,  h nem jó, de nagyon sokat jelent Ő nekem. Ahogy egy idézet is mondja:

"A távolság mutatja meg, mennyire hiányozhat valaki.."

Anyám felhívott ma. Mikor megkérdezte, h h vagyok, megmondtam, h lebetegedtem. Elpattant erre az agya, s megint mondta a szoksásosát, h ő megmondta, h megérdemlem, meg kell ez nekem? stb, stb, stb…

Én akkor voltam a boltban, s “veletlenül” a jobb kezembe volt a telefon, s azzal is vásárolgattam, pakolgattam a polcról, így nem igazán hallottam a részleteit a mondókájának.  Néha a fülemhez emeltem, de ő csak, mondta, mondta, s mondta. –.-‘” Aztán egyszer csak letette. Ennyi. Mosolygó arc

Holnap melózok egy kicsit, aztán kimegyek Apa elé a Keletibe, s remélem kezelésbe vesz, azt helyrejövök.

Csók!

Rion

Piros ajkak

2 megjegyzés:

Breki írta...

Sajnálattal hallom, hogy beteg lettél. Azt viszont örömmel látom, hogy ma már jobb kedved van. Gyógyuljál gyorsan meg!!!

Rion írta...

Azon vagyok. Köszi :)