2011. október 30., vasárnap

Tervek, depi, ZARA interjú

 

Idézet mára:

"Soha ne higgy 3 embernek: Kos, Nyilas, Halak. Ők a leginkább önzők.
Soha ne veszíts el 3 embert: Bika, Rák, Bak. Ezek őszinte és valódi szerelmek.
Soha ne hagyj el 3 embert: Szűz, Mérleg, Skorpió. Ők tudnak titkot tartani, barátságot és láthatják a könnyeid.
Soha ne veszíts el 3 embert: Oroszlán, Ikrek, Vízöntő. Valódi, őszinte barátok."

 

Most leültem, h írok valamit, de semmi konkrétum nem jut eszembe, amiről írhatnék… … Manapság egyre ritkábban írok. Régen minden nap írtam, most meg jó, ha minden másnap írok… :/ Bár azért valamit mindig teszek ki, ha nem írok. Mosolygó arc314516_180459772035860_100002155165136_359528_242313401_n

 

Kedden hazaugrom majd néhány órára. Jövök meg megyek ismét, mint múltkor. Anyám persze morog, h nemhogy Hétfőn mennék s kedden este vissza. Apa – Rosszfiú meg, h ne is menjek haza, mert így is depressziós vagyok, s mikor visszatérek, mindig megtaposva még nagyobb fos kedvel érkezem…

De hazamegyek, mert nullán vagyok anyagilag, s kapok majd egy kis pénzt, meg ugye kaját, s most jól jön a segítség.

Majd szemüveget kell vennem a köv fizuból, de fogalmam sincs még, h h sikerül majd nekem ezt megoldanom… :/ Részmunkaidős fizuból megélni + Még beruházni egy 30-40 rugós szemüvegre… Zavarban levő arc De mivel Novemberben közepén van a névnapom, ezért számítok egy kis otthoni kisegítésre.

318646_10150324355995936_53133370935_8320240_112533792_nViszont muszáj leszek, mert már csak 1 havi kontaktlencsém van. + Am is már jó ideje kell szemüveg, hisz ha itthon wok, nem használom a lencsét, s most, h voltam látásvizsgálaton, a doktornő is azt mondta, h otthon semmi kép se használjam.

+ Még télre kellene valami új vastagabb “topánka” is. Arc nagy mosollyal :/

Szo mindig jön valami kiadás… :/ –.-‘”

Úgyhogy ezért már úgy várom, h legyen valami teljes állású melóm, h szó szerint már belebetegedtem!… :/

Apa is mondja, h ez nem én vagyok, nem vagyok Önmagam, stb… Tudom én is, de még nem lesz javulás meló terén, addig nem is lesz jobb a kedvem sem…

Jah! Jut eszembe! ZARA interjú! Múltét pénteken felhívtam a HR bsh1főnökasszonyt, h mi a bajom, s h voltam anno a a team assistant  interjún. Megkért, h hívjam vissza Hétfőn. Így is tettem, s behívott szerdán egy személyes beszélgetésre.

Szo volt majdnem 2 napom, h felkészüljek az interjúra. Olvastam egy rakat tanácsot, meg angolul is megtanultam azokat, amik az interjún kellhetnek. Rendes tanulás volt, mintha vizsgára készülnék. Még Apát is megkértem, h tanítson meg arra, h h kell az excelt kezelni.

Aztán, mikor eljött az idő, s beléptem a Váci utcai Zara központ 6. emeleti irodájába, úgy éreztem magam, mint Az Örög Prada-t visel című filmben Andy (Endi). Arc nagy mosollyal Mindenki jött-ment. Rohant, sürgött forgott. Nagy felhajtás volt. Aztán a recepciós csaj nem nagyon értette, h h-h személyes interjúra érkeztem – mert közben megtudtam, h van bsh3egy csoportos interjú is, s azt hitte, oda jöttem – s mikor másodjára válaszoltam, a kérdésére, h kihez érkeztem, pont megjelent a HR-es főnökasszony (Miranda) – aki persze nem olyan öreg, sőt 30-on aluli – s nagy léptekkel elhaladt a recepciós pult mellett, s mondta, h; “Hozzám jött! Gyere velem!”

Nagyon erős, domináns egy személyiség. A horoszkópja szerintem vagy Bika, oroszlán, v kos. De nagyon tetszett. Csak a lényegről kérdezett. Tanulmányok, elméleti tudások egyáltalán nem érdekelték.

Beszélgettünk angolul is. A nagy tanulásból ez volt az egyetlen, amire azt mondtam magamban, h megérte tanulni.

Mivel közben megérkezett az interjúztató csoport, így gyorsan vége lett az interjúnak, ami kb.: csak 20 perces volt.

Sok mindenről szóesett, amiket most inkább nem részleteznék. Annyival lett vége, h közöltem vele, h nekem az a fontos, h 40 órában dolgozhassak, mivel nem tanulok. Remélem legalább ez megragadt benne, s lesz is eredménye, s remélem, h látja, azt is, h mennyit, s mióta kaparok már!

…1 hét múlva értesít…

 

Remélni tudom csak, h legkésőbb jövő hét péntekre, tudni fogom már a jó hírt. ( “Pozitív gondolkodás!” Kacsintó arc )

Csók!

Rion

Piros ajkak

normal_MatineeNY-23

2 megjegyzés:

D írta...

Ezt a horoszkópos dolgot nem venném annyira komolyan.. :) Én pl Halak vagyok, de nagyon messze áll tőlem az önzőség, és erős személyiségnek tartom magam, aki mindig a feje után megy, legyen bármi. Ezzel szemben a húgom bika, és pont az ellentéte annak, ami én vagyok. Visszahúzódóbb, csendesebb, sosincs határozott véleménye..
Szóval azért vannak kivételek is :)

Rion írta...

Persze! A kivételek mindig erősítik a szabájt! :)

Am meg valószínű, h akkor más az aszcendensed, s az az igazi horoszkópod. :)

Én hiszek a horoszkópban, persze én se 100%-osan, de az tény, h jó kis támpont.