2011. november 28., hétfő

Békülés

 

Idézet mára:

"Legyen elég bátorságod a szívedre és a megérzéseidre hallgatni! Ők valahogy már most is tudják, mivé akarsz válni valójában."

 

Az előző részek tartalmából:

Egyik kedves barátom hatására, - akivel a Melegség Megismerés319270_10150385166278151_61925383150_8301506_1372308705_n programon barátkoztam össze - úgy döntöttem, h elmegyek Bálinthoz. Mivel dolgozott, addig én ügyesen megszereztem a lakás kulcsát, majd gyújtottam gyertyákat, tettem be romantikus zenét, írtam neki egy levelet/verset, s vártam egy doboz bonbonnal rajta a közös képünkkel.

Sokáig vártam, h hazaérjen, de mikor betoppant, akkor meglepődött. Beszélgettünk, ami nem volt egy könnyű rész…

Természetesen a részletekbe nem megyek bele. A lényege, h azt mondta, h ha a szívére hallgatna, akkor most rögtön a nyakamba ugorna úgy örül nekem, de ha meg az eszére hallgat, akkor nem a válasza.

Jó. Letörtem, mint a bili füle. Összepakoltam, s irány haza.

Hajnalban csak forgolódtam, nem tudtam elaludni. Végül írtam neki egy utolsó sms-t, amire olyan választ kaptam, h értelmezni, is alig tudtam, de a vége az lett, h hajnal 2-kor Bálint átjött hozzám, beszélgettünk, 375872_10150466146754739_96838814738_10359804_1319709695_nmajd megvolt a nagy béke szex is, s azóta ismét együtt alszunk. Mosolygó arc

Ha jól emlékszem, már korábban is írtam, h néhányszor úgy érzem, h olyan életem van, mintha egy filmet néznék. Életem ezen része is egy izgis epizód. Mosolygó arc

Az elmúlt 2-3 nap alatt rengeteget gondolkodtam. Sokat segített az új meditációs forma is, amit egy másik kedves ismerősöm ajánlott – erről is írtam az előző bejegyzésemben – s megtanultam h a mának élni kell. S ha megéled minden egyes napodat, s nem csak átsiklasz rajta, akkor talán értékesebb ember is leszel, s nem egy szürke rohanó maszlag. Persze, ez a gondolat sokkal mélyebb, s összetettebb, de ebbe nem akarok most komolyabban belemenni…

Szo át kell élni, érezni minden egyes örömét, bánatát, vagy szürkeségét/hétköznapiasságát, mert aztán meg azért bánkódsz, h amit anno szürkének éreztél, gondoltál, az most visszaemlékezvén annyira színes, s jó volt…376530_10150403879570209_322432935208_8422513_1517507413_n

Aztán úgy döntöttünk, h töröljük magunk fb-ről. Engem amúgy is zavart, h már minden nemkívánatos buzi bökdös, s bejelölget, s így láttam jónak. Kicsit fájt ez a döntés, mert az az adatlap nagyon én voltam, de így legalább nyugalom, s béke lesz ilyen téren is. Mosolygó arc :/

Aztán hazautaztam egyik nap pár órára. Jó volt otthon, s anyumtól kaptam egy aranyos kis hóember plüst. :)

Útközben pedig megláttam néhány shieder középiskolás gyereken h serken a bajsza, s olyan visszatetsző volt, h mikor hazaértem Pestre, le is vágtam magamról az egészet! Mosolygó arc Meg már am is nagy volt, s kezdtem el Petőfiesedni. Mosolygó arc

Nah! Majd folytatom még a sztorizást, mert sok írni valóm van, de most rohanok melózni, s ennyire jutotta.

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Pose-5212[2]

Ui.: Köszönöm mindenkinek, akik vigasztaltak, bátorítottak, törődtek velem, s levelükkel gondoltak rám. Mosolygó arc

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha jól vettem ki a szavaidból, akkor a friss Facebook profilodat nem te csináltad?! Csak mert a bejegyzésből az derült ki, hogy véglegesen törölted a profilodat, ehhez képest én láttalak fenn az előbb egy új profillal!
Csak gondoltam szólok, nehogy meglepetésként érjen, bár gondolom, ha tényleg nem te csináltad, akkor ez most kellően meglepetésként ért...

Rion írta...

Az én vagyok.

Ugyan azzal a névvel, s egy régebbi képpel regiztem.