2012. április 23., hétfő

Visit, szülinap, házibuli, Alter, albi

 

Idézet mára:

"Ha más vagy, néha észre sem veszed a milliókat, akik elfogadnak olyannak, amilyen vagy. Csak azt az "egyvalakit" látod meg, aki nem fogad el." Jodi Lynn Picoult

tumblr_loj6cqqSgB1qebtqko1_500

Április 20. Péntek:

Délután meglátogattam Norbit az egyik Pesthez közeli településen, ahol néha szokott dolgozni. nem hiszek a véletlenekben, de az Anyukájával találkoztam pont abban, az utcában, ahol Norbi dolgozik, így az utolsó pár métert együtt tettük meg, s állítottunk be hozzá. Mosolygó arctumblr_lo4h8uSQtB1qgztzho1_500

Jó volt látni. Mosolygó arc Megebédeltünk együtt, aztán eljöttünk.

Am mához 1 hónap múlva már 23 éves leszeeek! Nem akaroook tovább öregedniiiiii!!!! Szomorú arc(((

Április 21. Szombat:

A nap folyamán kitakarítottam, majd kora este kimentem Norbi elé a Deákra, estére pedig jöttek a barátok. Nagyon jól éreztem magam velük. Annyira jó volt, h ismét együtt a csapat. Sokat nevettem, végig mosolyogtam, nagyon jól éreztem velük magam. Mosolygó arc

Az Alteregóban Norbi nagyon szarul lett, hosszú időnek kellett eltelnie, mire valamelyest jobban lett. Meg is mondtam neki, h next time, figyelni fogok rá, h otthon mit és mennyit iszik! Most direkt nem szóltam neki semmiért, s tessék!

tumblr_lo4rbbnHsb1qg8wt6o1_400Egy időben Én is szarul voltam, de közel se annyira, mint Ő.

Emlékszem egy vicces esetre. Mosolygó arc Megtudtam, h van sötét szoba is. Nem akartam elhinni, hisz mondom, nincs rá hely sehol! Ugyan hol lenne. Bevitt, megmutatni, h itt, de korom sötét volt, s elővettem a telót, s levilágítottam a földre, s körbe, végig a fal mentén emberek voltak, s a fehér fényben, szinte világított a lábuk, az arcukat már annyira nem láttam, de fehérek voltak, mint a Zombik, s Én kajak úgy beszartam, h egy hangos ÚRISTEN! kiáltással kiszaladtam! Arc nagy mosollyalA hideg is kirázott! Túl sok zombis filmet néztem. Nagyon félelmetes volt! Zavarban levő arc

Április 22 Vasárnap:

Délután, mikor magunkhoz tértünk, kimentünk Norbiékhoz. Anyukájával tök jól elbeszélgettünk megint. Mesélt arról, mikor Norbi még kicsi volt. Jó volt hallgatni, s közbe Norbit nézni. Mosolygó arc

Április 23. Hétfő:tumblr_loflfaYQQf1qk1wlno1_500

Reggel Norbi korán kelt, mert most suilba kellett bemennie, Én tovább aludtam, s délelőtt mikor kimentem a konyhára, anyukája kávéval és szendviccsel várt. Tök jól esett, s majd egy órát megint elbeszélgettünk. Mosolygó arc Voltunk délután Popovval albit nézni. Vele fogok majd összeköltözni. Velünk volt Norbi is, de közel se volt olyan jó az albi, mint  a neten meghirdetve, szo mindhárman nemmel szavaztunk.

Most egy másik bloggernél van lehetőség a Corvin negyedben egy újépítésű lakás. Kicsit drága, de azért a lakásért kevésbé fájna annyit kiadni, s jó lenne ha a Zarával együtt az is összejönne.

Nah! Majd a hét-végére kiderül, h azzal is mizu…

Csók!

Rion

Piros ajkak

2012-04-04 09.40.35

Amit utoljára csináltam egyedül Szuzi megbízásából! Mosolygó arc

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

szép idézet :P :D de akkor itt van egy az "öregedésedhez" is. Második fele ami fontos!
Olyan erőszakosak vagyunk, nem? Úgy félünk az öregedéstől, hogy megteszünk ellene mindent. Nem vesszük észre, hogy az a legfontosabb, hogy legyen kivel megöregedni.
P.S. I Love You c. film