2012. május 2., szerda

Otthon, család, gyerekeskedés, szatír, hónapforduló

 

Idézet mára:


“Mindig messze keresik valahol az Istent, a nagy dolgokban, mintegy távcsővel és nagyítóval, a csillagok, felhők és végtelenségek között. De én már tudom, hogy biztosabban megtalálom Őt az egészen kis dolgokban, a véletlenekben, a jelentéktelenségben, azokban a pillanatokban, mikor csodálkozva pillantunk fel, valamit értünk, amit az elébb, az élet sivatagjai és szakadékai között vándorolva, nem értettünk.
Ez a pillanat, mikor egyszerű és világos lesz valami, ami az elébb homályos és érthetetlen volt, ez a pillanat, mikor fölénk hajol Isten. Hiszek benne? Néha azt hiszem, csaknem frivolitás és túlbuzgalom hinni benne. Több és más Ő annál, semhogy hitem vagy tagadásom eldöntené kettőnk viszonyát.”
Márai Sándor

tumblr_ln0qnjvTNZ1qb1nolo1_500

Május 1. Kedd:

Jó volt itthon ébredni. Madárcsicsergés, kinézvén az ablakon pedig napsütés, zöldellő növényzet minden felé. Csodássss. Mosolygó arc

Felöltöztem, megágyaztam, megmosakodtam, leballagtam a konyhánkra. Anyum már várt a még meleg bundás kenyérrel, amit előző este kértem tőle, h készítsen nekem majd. Főztem mellé coffee-t. Nagyon baba volt. Mosolygó arctumblr_loy2ukPDFM1qarksao1_1280

Bátyámék jöttek 11 körül. Eljátszogattunk a kisfiával, aki ma 3 éves. Ebéd után felköszöntöttük, aztán mentek is haza, mert a nagy kajálásba elkókadt a kiskrapek. Mosolygó arc Furi volt, h szinte nem is kérdezgettek, mint régebben szoktak. Nem is beszélgettünk egyáltalán. Mintha csak tegnap találkoztunk volna, holott, karácsonykor láttam őket utoljára… Zavarban levő arc Erős a gyanúm, h sejtik h mizu, v nem tom… Zavarban levő arc :/

Anyum persze morog, h nem kellett volna elmondanom, h mivel foglalkozom melóban, mert arról vidéken egyből levágják, h meleg vagyok; ”Mert a tv-ben is lehet látni, h mindenki meleg, aki divattal, öltöztetéssel, stylingolssal foglalkozik!” –.-‘”

Okééé! Rion Úrfi – agyfasz, gyerünk itthonról…. Taliztam Hugival. Mentünk egy séta körre. Beszélgettünk, merengtünk a múlton, meg h kivel mi van. Az egyik általános osztálytársam nemsoká szülni fog, unokatesómnak júliusban lagzi, és még csak 20 éves… Májusban akarnak leánybúcsút ( ami szerintem nagyon korai), s kicsit szomorkodtam Huginak, h kár h én oda nem mehetek… Szomorú arc Mosolygó arc

tumblr_lp1k7fS2yx1qg2nwyo1_500Am valamelyik nap azon is elgondolkoztam, h nekem a május milyen meghatározó egy hónappá vált az életemben. Kezdve ugye azzal, h ebben a hónapban születtem. Ilyenkor voltak a ballagásaim, érettségi, vizsgák, záró vizsgák, szakdolgozattal való bajlódás. Tavaly e hónapban mondtam fel a H&M-nél, most meg költözök… Mosolygó arc

Indulás előtt játszottam a kutyánkkal. Locsoltam Ő meg ugrált a vízsugárba. Élveztük nagyon. Addig locsoltam, még el nem fáradt. A végéra tiszta sárfolt lett minden. Gyorsban vízzel letisztítottam a rövidgatyám, meg magam is, mert félmeztelenül voltam, s csupa foltos lettem a sártól, mert a föld ugye felázott, a kutya meg ugrált, s így lett a baj. Voltak oda kitéve még tálak, edények is. Anyám meglátta, nah! kaptunk mindketten, h lehet ennyi eszem, h miért pont itt kellett azt csinálni?! Há’ mondom, mert itt a csap! XD

Mérges volt, de jó eső érzés volt, h morgott, s h leszidott, mint egy taknyos gyereket. Újra kisfiúnak éreztem magam. Mosolygó arc Jó volt látni,tumblr_lp2wlc50U51qczhwso1_500 ahogy ott sürög forog körülöttem, még én száradtam a napon. Miközben újra elmosogatta az edényeket, mondta a magáét. Mosolygó arc

József Attila: Mama című verse jutott az eszembe…

Jó volt látni, ahogy a kutyánk lógó nyelvvel és az ázott nagy bozontos szőrével feküdt a füvön s összeszűkült kínai szemmel szárította Ő is magát a napon. Érezni, ahogy éget a nap, s másodpercek alatt tűnnek el a vízcseppek rólam. Csicseregtek a madarak, virágzó fák illata terjengett a levegőben és a távolabbi szomszédunk kerti tavában kuruttyoltak a békák. Mondhatnám, h nagyon jó volt az összhang. Mosolygó arc

Testem, Lelkem újra fürdőzött a fiatal, gyermekkorom természet adta örömeiben. Nincs laptop, nincs internet, nincs facebook. Ez az, ami annyira hiányzik nekem, s amiért annyit álmodok általános iskolás időszakomról…

tumblr_lp4dqmYq9t1qkc1zxo1_500Gyermekkor, mikor még az ősi elemekkel játszottunk; a vízzel, tűzzel, levegővel és a földdel… … Hm… Május van… Látszik, h bika vagyok…

…17-kor megindultam haza. A Keletiben várt rám Norbi. Hazamentünk, lepakoltunk aztán kifeküdtünk az Erzsébet térre. Aztán sétáltunk a Duna parton, majd a Korzón, ahol egy kicsit összekaptunk, s elindultunk haza, de Én kiszúrtam útközben, h egy biciklis szatír nagyon néz, majd pedig azt, h ez konkrétan követ is minket! Vagy 10 percen keresztül ment ez az játék. Hol mögöttünk, hol előttünk ment, mi meg elkezdtünk össze vissza kacskaringózni az utcánkban, h lerázzuk, mire egyszer csak előttünk lett a Vörösmarty téren, s megszólította Norbit, h “Nem találkoztunk mi már valahol?”

Nah! Most mondjátok meg! Gondolhatjátok! Norbival szite egyszerre förmedtünk rá, h leszállnál rólunk?! Meg Norbi is, h nem gondolod, h “kicsit” pofátlanság az amit csinálsz?! tumblr_loqksyDCLA1qgztzho1_500

Elküldtük, h hagyjon minket békén, s hazamentünk. Egy szót nem szóltam egész úton olyan ideges voltam! Kajakra remegtem az idegtől! Milyen emberek vannak, h meglátnak valakit, s követik, s még le is szólítják, ráadásul ott vagyok mellette! Már minden megfordult a fejemben, h ha nem száll le hívom a rendőrséget, lefújom gázsprével, nekiesek, s kikaparom a szemét. Düh, harag, félelem érzések hömpölyögtek bennem… Zavarban levő arc

Am itthon egy darabig, csak feküdtünk egymás mellett az ágyban szótlanul, de aztán elkezdtük megbeszélni, amin összekaptunk, majd jól megszeretgettem a Norbit és így ért véget a 4. hónapfordulónk.

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_lopt20p6vs1qzabhao2_500

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

"Az együttléthez két emberre van szükség, két független emberre. Az együttlét akkor gazdag, méghozzá mérhetetlenül gazdag, ha mindkét fél tökéletesen független. Ha függnek egymástól, akkor az nem együttlét, hanem rabság, rabszolgaság. Ha egymástól függnek, ha egymásba kapaszkodnak, ha birtokolják egymást, ha nem engedik egymást egyedül lenni, ha nem engednek egymásnak elég teret a növekedéshez, a fejlődéshez, akkor ők ellenségek és nem szeretők - ártalmasak egymás számára, mert akadályozzák egymást lelkük, lényük megtalálásában. Miféle szerelem az ilyen? Ez csak az egyedülléttől való félelem, nem pedig szerelem; csak félelmükben kapaszkodnak egymásba. De a valódi szerelem nem ismer félelmet. A valódi szerelem képes az egyedüllétre, a tökéletes egyedüllétre, és ebből az egyedüllétből fejlődik ki a valódi együttlét."-elején nem értettem ezzel egyet, de sokadig olvasásra és gondolkozás után úgy látom van benne igazság :) ti is jó felé haladtok,ezért még nagyon sokszor 4 hónapnyi(évnyi) boldogságot nektek !!!

Rion írta...

Köszönjük szépen! Jólesett kedvességed, még így ismeretlenül is. :)
Am Én is így vagyok ezzel az idézettel. Nem nagyon értek vele egyet, de tudom, h van benne igazság. :)