2012. május 17., csütörtök

Új albi, lakótársak, Szuzi, kirakat, styling

Idézet mára:

"Egy nap valaki be fog sétálni az életedbe, és úgy fog szeretni, ahogy mindig is akartad. Ha ez a napod tegnap volt, tanulj belőle! Ha ez a napod holnap lesz, reménykedj! Ha ez a napod ma van, akkor vigyázz rá!"

 

Az előző részek tartalmából:

A leendő Corvin albérletünkbe volt több jelentkező is harmadik111041947032659696_0mxesskb_f lakótársaknak, de mindhárman különböző okok miatt visszamondták.

Aztán egyik este nekiestem a keresésnek, s találtam is pár órán belül egy lakótársat. Másnap elmentünk megnézni az albit. Tetszett neki, s rá, másnapra igent is mondott.

Am eddig Maxennel, és párjával, most pedig Popovval fogok majd együtt lakni. Ő már beköltözött 1-2 hete. Én majd május 31.-én alszom ott először, a 3. lakótárs pedig Jún 10.-ével jön. Várom már. Drágább, mint a mostani albim, de majd csak leszünk valahogy…

Kaptunk most ingyen a tulajtól új bútorokat is, s nagyon jól néz ki minden. Minden nap eszembe jut, s gondolok az albira is. + Azért is jó még, mert így már csak fele akkora távolságra leszek a munkahelyemtől.

Május 15. Kedd:

Jött hozzánk Szuzi, a cseh koordinátor főnökünk. Nagyon jó napomtumblr_lpdpw0YXMY1qgucp7o1_r1_500 volt. Gyorsan el is telt. Am úgy kezdett, h gyorsan elhadarta a szláv akcentusával ( Am nagyon szeretem a hangját, meg ahogy töri az angolt. Egészen másnapig a fülembe szoktam hallni a hangját. Mosolygó arc ) h step by step mit kell csinálnom. A szokásos… … csak most egyedül csinálsz mindent!…

Nah! Jól van! Rion Úrfit ott helyben leverte a víz, s rám jött az idegesség remegése is, ami egészen meló végéig velem volt. Szuzi észrevette rajtam ezt a belső reakcióm, s elmosolyodott, s azt mondta, h néha azért megnéz persze, s mondogatja majd, h mit hogy…

Szo most az eeeeeegész kirakatot Én csináltam. Helyesebben majdnem.

Egyedül dolgozgattam, néha tényleg odajött, adott 1-2 tanácsot, figyelt egy kicsit, h h serénykedem, aztán elment. Am meglepő módon elvoltam, s a munka közben a pánikom is elmúlt. Kicsit lassú voltam, mert tényleg nagyon óvatosan kell mozogni a szűk kirakatban azokkal a sok bábukkal. Sok újat tanultam megint. Szuzit azért is szeretem, mert vele egyenesen lehet, sőt kell beszélni. Mindig elmagyaráz mindent. Amit újat kellett csinálom, azt először Ő megmutatta, h h kell aztán megnézte, h csinálom a tumblr_lpeqfjffzs1qf8mc7o1_500másodikat, aztán megint otthagyott. A többit csináltam egyedül. Levetkőztettem, szétszedtem őket, kicseréltem a támasztó drótjukat, s rájuk adtam az új ruhát, majd közösen pózba állítottuk, s fixáltuk őket.

Úgy volt, h Én állítom be a fényeket is, a vasalást és a stylingot is Én csinálom, de a kajaszünetünk után azt átvette Ő, mert szorított a munkaidőnk. Addig engem átküldött a másik kisebb kirakatba s ott már Én csináltam mindent.

Mikor szóltam, h kész vagyok, jött lecsekkolni, s egyből azzal kezdte, h “The man mannequin is awesome!” Tetszett neki. De persze, nekem, mint  tanulónak, azért  okoskodott  pár dologgal, h hogyan kell még természetesebbé tenni a manökent, hullámokat csinálni a ruhájába, mikre kell figyelni, mivel lehet még jobbá tenni. Praktikákat mutatott stb…

A másik manökennél volt is egy vicces bakim. Arc nagy mosollyal A női manökenre fordítva, fejjel lefelé tettem fel a bikinit. Szuzi jót kuncogott, Én meg rendesen nevettem is. Szuzi szeméből egyértelműen kiolvastam, h “Nem baj, melegeknél még megértem!”. Arc nagy mosollyal

Szo jó nap volt. Nem bánnám, ha hetente lenne ilyen nap. Mosolygó arc2012-05-15 16.47.23

Egészen estig, még ki nem mentem a Deákra Norbi elé, a fejem tele volt a nap történéseivel, az angollal, a tanultakkal.

Norbival sétáltunk a belvárosban, a Duna parton. Jó volt kikapcsolódni. Este pedig néztük a Trónok Harca című sorozatot. Annyira belehabarodtunk! Arc nagy mosollyal Még 2-3 rész s vége az első évadnak, aztán kezdjük a másodikat, de abból még csak 7 rész van kész, szo nemsokára ezt is kivégezzük. Nem akarom, h ennek is vége legyeeen! Szomorú arc Zavarban levő arc Mosolygó arc

Nah! Mára ennyit!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

2012-05-15 16.46.52

 

Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!

Nincsenek megjegyzések: