2012. december 17., hétfő

Fulladás, meló, ajándékok, volt albi, korrektor, mi, tervek

 

Idézet mára:

“Azt hisszük, hogy a stressz rossz dolog, de az az igazság, hogy a stressz valójában egy hihetetlenül pozitív erő.

A stressz felébreszti a tudatunkat, hogy cselekedjünk. A stressz szembefordít a problémáinkkal, hogy megoldjuk őket! Arra késztet minket, hogy elszámoljunk önmagunkkal és fegyelmez minket. Növeli a változás és az átalakulás iránti vágyunkat.

A stressz egy pozitív lehetőség, hogy kitörjünk onnan, ahol megragadtunk." -
Yehuda Berg

192506_402841823120425_1220798809_o

December 10 Hétfő:

Hajnalban megint arra ébredtem, h szólítgatom/keltem saját magam, h keljek, mozduljak meg, mert megfulladok. Korábban részletesebben írtam már erről. Szerencsére jó ideje nem volt már. A menet mondhatni a szokásos módon zajlott le.

Hosszú másodpercekig tartott most is a folyamat, s a “hang” noszogatására nagy nehezen elkezdtem ringatózni, h végre az oldalamra forduljak, s levegőhöz jussak.

Melóban megfigyeltem, h pontosan 16:10 perckor kapcsolják fel a fényeket az Andrássyn. Mosolygó arc Bár azóta jó pár nap eltelt, s most már 16 kor gyúlnak ki a karácsonyi fények.

December 12 Szerda:12174_10151205302125918_1425801353_n

Szabadnapos voltam, s Norbival egy spontán ötlettől vezérelve kimentünk az Ázsiába, s bevásároltam anyumnak, bratyómnak, feleségének, s Norbi anyukájának is a karácsonyi ajándékokat.

December 13 Csütörtök:

Ma is szabadnapos vagyok.

Norbi anyukája eljött hozzánk az albiba látogatóba. Ma jött meg Norbinak az Iphone 4 s telefonja is, amit 2 nappal korábban rendelt meg. Már úgy várta, h nagyon türelmetlen volt, h mikor hozza már meg a futár. Mosolygó arc Szeretem, mikor ilyen kisfiús. Mosolygó arc

Jól eltelt a nap, viszont szar( “I”! Kacsintó arc ) rossz érzés volt késő délután, mikor egyedül maradtam itthon, mert Norbi anyukája ugye elment haza, Norbi meg dolgozni… :/

Megint nem készítettem innentől jegyzeteket szo kénytelen vagyok megint csak azt írni, amik eszembe jutnak.

Mikor elmegyek a volt albérletem előtt, ami a Nagymező utcánál volt, mind összeszorul a szívem. Kellemes emlék. Jó volt ott lakni, s fáj még mindig h elkellett költözni, s a volt lakótársaim is sokat eszembe jutnak.

Valamelyik nap beadta az egyik volt inditexes kollégám az önéletrajzát hozzánk.

12193_10151201495800918_1072456458_nEgy másik csaj is bejött az utcáról s leadta szintén az önéletrajzát.

Később, mikor az u.v helyettes átadta az önéletrajzokat a brand managerünknek, az pár másodperc alatt átfutotta az önéletrajzokat, majd visszaadta, h tépje szét és dobja ki őket.

Kolléganőmmel kicsit megdöbbentünk, s sza… …rossz érzés fogott el minket, h milyen szerencsések lehetünk, h mi anno bejutottunk, s felvettek, s nem így jártak az önéletrajzaink. Bár igaz, h mi online formában küldtük be, amit nem lehetett volna széttépni. Mosolygó arc

Valamelyik nap megvettem a kolléganőmnek is a karácsonyi ajándékát. Egy Ausztráliáról szóló könyvet vettem, mert tavasszal/nyáron kiköltöznek, mert akkora intézik el a szükséges papírokat. Több volt egy kicsivel, mint 3 rugó, de nem sajnáltam rá, mert ő az a kollégám, akivel komolyabban is ellehet beszélgetni.

Vacilláltam, h spirituális könyvet veszek neki, mert ugye őt is érdeklik, de úgy vélem, h ennek jobban örülne. Remélem így is lesz majd. Mosolygó arc

December 17 Hétfő:

A munkatársakkal hamarosan megtartjuk az ajándékozást, az egyik kolléganőmnél. Már várom. Mosolygó arc Most már kíváncsi vagyok, h ki húzott. Az ajándékra annyira nem vagyok kíváncsi, mert nem hiszem, h megtudnának olyannal lepni, amitől ellennék ájulva, v nagyon örülnék, szo csak édességekre és kis dolgokra számítok.

Ma elvittem az Oktogonra a Samsung szervizbe a fényképezőgépem, mert sajna 297182_10151201729565918_1376788621_nelromlott. Az Ó utcába elmentem a  Kryolan sminkboltba, mert már hónapok óta venni akartam korrektort a szemem alá, mert olyan lila karikás volt, h anyám azt hitte, h drogozom, s azért nézek ki úgy. Arc nagy mosollyal H mitől olyan, mintha behúztak volna, azt nem tudom, de eléggé zavar. Ajánlom ezt az üzletet, mert nagyon ügyes, szakértők dolgoznak itt. Leültetett a nőcike, jó alaposan szemügyre vette az arcom, mint egy orvos, aztán szétkentet a szemem alatt amit jónak vélt, majd átnyújtott egy tükröt, s eltűntek a karikás lila foltok! Arc nagy mosollyal Jupííí! Mosolygó arc

Megkell hagyni, h drága egy üzlet, de akkor is megérte nekem. Mosolygó arc

Norbival keveset vagyunk együtt, mert Ő is és én is sokat dolgozom ebben a hónapban. Szinte csak akkor vagyunk együtt, ha alszunk, s a beszélgetéseink kb.: 70%-át fb-n folytatjuk. :/

Karácsony után 26. estétől számítva leszünk majd jó pár napot együtt. Ha visszajöttem vidékre, akkor megyek hozzájuk, s ott is lesz karácsonyozás. Mosolygó arc

Nah a Norbi ajándékára, viszont annál kíváncsibb vagyok, mert ő már kb.: egy hónapja mondta, h ő már beszerezte az én ajándékom. Am én szintén csak az elmúlt napokban vettem meg neki hosszú hezitálások után, h akkor most mi legyen.

Mosolygó arc Nah! ennyit mára, mert már megint hosszú vagyok. Mosolygó arc

Csók!

Piros ajkak

Kacsintó arc

171928_402744696463471_516789830_o

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

3 megjegyzés:

Maxen írta...

Te is hianyzol nekunk :)

Rion írta...

Ah! Ez jólesett. Köszönöm! :) ^^

Névtelen írta...

Kétszer fordult elő velem álmomban, hogy úgy éreztem, nem kapok levegőt. Én is rémülten próbáltam megmozdulni, de hosszú perceknek tűnt, hogy sikerült. Még ma sem tudom, hogy álom volt vagy valóság. Mindenestere most is lúdbőrözök...

Enry