2012. december 12., szerda

Rólam, másság, emberek, szociológia, gondolatok, spiritualitás

 

Manapság csak a mának élek, s megélem azt minden jó és rossz dolgával együtt, s szarok mindenre. Hagyom h menjen az élet alakuljon bárhogy is, s már nem zakatol az agyam mindenfélén, mint azelőtt. Az eddigi hetek tapasztalatai alapján, az ha félvállról veszek mindent, az bizonyítja, h könnyebb elviselni mindent, s mindenkit, magát az életet.

Megjelenik az aranyközépút. Nem állok komolytalanul, de befeszülve, görcsösen se az élethez már. Mosolygó arc 

+ Harc is zajlik most magammal.

Az egyik kolléganőmmel valamelyik nap mélyebben elkezdtünk beszélgetni spirituális dolgokról. Konkrétan a kinezológiáról. Ebben itt most nem mennék bele, h pontosan mikről beszélgettünk órákon keresztül, de sok új érdekes dologról hallottam, mint pl.: az, h 15-ször születünk le, a karma, ha valaki a barátunk/barátnőnk, azzal a következő életeink során is összehoz minket a sors valamilyen módon stb... Személyiségfejlődés, "rangok" pl.: tanuló, tanító, jós, látó stb...

Én nem tudom, h mi lehetek, – idővel remélem majd megtudom, mert a pránanadi képzésre is elfogok majd valamikor menni, nem felejtettem még el azon terveim sem. – de magamban arra jutottam, h egyszerre lehetek tanuló és tanító is. Hiszen a társadalmat, környezetem, s legfőképp anyumat “nevelem” a toleranciára, a melegek elfogadására azáltal, h én magam is meleg vagyok, viszont előző életemben meg lehet, h annyira homofób voltam, h hiába kaptam meg ezt a tanulnivalót ezen életemben, de még továbbra is mélyen bennem gyökerezik a homofóbia, szerencsére mára már csak kis csírája.

Kezdve azzal, h anno én ugye 16-tól 19-éves koromig Jobbikos párti voltam.

20 évesen fogadtam csak el magam nagy kétségek között, amit elég hosszú ideig tartott felemésztenem. Aztán átkerültem a ló túloldalára. A H&M-es korszakomba buzisabb voltam, aztán szép fokozatosan leadtam a “ripacsságból”, s most ott vagyok, h szinte majdnem hogy teljesen visszavonultam. Megtanultam, h attól még, h buzi vagy, nem kötelező úgy is viselkedned, mindenki tudtára adni. Mikor felvállalod magadnak, s egyre több embernek bújsz elő, egyre felszabadultabb vagy, s azt érzed, h tiéd a világ. Na itt szaladt el a szekér…

Nagyon örülök annak, h ezeket eddig volt lehetőségem megélni. Szinte az egyik szélsőséges ponttól a másikig. Azért írtam, h szinte, mert ugye mindkét végletnél, lehettem volna még jóval durvább is, de szerencsére, úgymond csak a szélsőséges sávnak is a “kezdő” részébe kóstoltam bele.

Sokat tapasztaltam, s megtanultam, h mindig az aranyközép út a legjobb életmód. A túlzások és a szélsőségek soha nem voltak jók.

Pont, h ezáltal megtanultam azt is, amit sajnos úgy látom, h a magyar emberek 80%-a nem;  A mértéket.

 

H megértsétek, mire gondolok, legjobb ha a színekhez hasonlítom.

Szinte mindenki színvak! Fekete és fehérnek könyvelnek el csak dolgokat, s már az haladás, h elismerik, h esetleg van szürke is!

Azt nem is látják, v nem akarják látni, h vannak színek, sőt(!) azoknak még árnyalatai is vannak!

Pl.:

Attól még, h Izrael és egyes zsidók úgy tevékenykednek ahogy, attól még nem kell mocskos zsidózni, s “golyót nekik” átkokat szórni, s minden egyes zsidóban az aljas ellenséget látni, mert nem minden zsidó az a (olyan) zsidó!

Ugyan ez van a buzikkal is meg a cigányokkal is és mindenki mással!

+(!) Ugyan ez elmondható a másik oldalról is!

Nem tartom jónak azt se, ha felháborodnak a nagy szélsőséges libcsik, mert valaki kimerte mondani, h az illető tettes cigány volt, v zsidó, v isten tudja mi, ill nem kell a másságával védekeznie, h “csak azért mert cigány vagyok?!”

Vagy az h kritizáljuk a másikat, h h gondolkodik, viselkedik, öltözködik, mit hallgat stb…

Ezekből szerencsére már kinőttem. Mindenkit olyannak kell elfogadni, amilyen.

Mélyebben nem akarok belemenni, mert felesleges. A fenti példák, csak egy kis szemléltetés volt. Aki érti, az így is érti, aki meg nem…. …. az remélem, h idővel megérti….

Ebbe azért (is) mentem bele, mert szeretném, s remélem, h vannak még hozzám hasonló emberek, akik tanulékonyak, fogékonyak a másságra, elfogadni, ill meglátni a másik szemléletében a jót. A mérték megint más kérdés, h ebből a felfogásból mennyit vesz át, tesz magáévá, de tény, h mi emberek formáljuk egymást, s a világot.

Szo remélem megértettétek, h nem minden buzit utálok, hiába, h általában véve “buzik”at használok. Szerencsére nem minden meleg egy ripacs buzi, s vannak, látok én is olyanokat az utcákon, akik átlagos, hétköznapiasak s nem látszana meg rajtuk, de én mégis tudom h az mert jelez a radar. Szo itt is feljön a mérték.

Mivel a belváros belvárosában dolgozom, ezért annyi buzit látok nap, mint nap, h már egy poént is kreáltam a melóban, amin a kollégák nagyon viccesnek tartanak.

Ugye “olykor-olykor” ( Arc nagy mosollyal ) mikor ráérünk melóban, nézünk kifelé.

Aztán látom, h kb minden 8. ember buzi. Elkezdtem unalomból hangosan számolgatni, h mennyit látok elmenni az üzlet előtt, miből az született;

“Buzi, buzi, buzi, köcsög, buzi!” Arc nagy mosollyal (A köcsög a feltűnően buzis meleg. )

Nah ezen szakadtak a kollégák!

Szo ott tartottam, h harcolok magammal. Haladok szépen, mert a melegek többségével már nincs bajom, de ezeket a lerírólamhogyfasztszopokésbasszatokmegittésmostazonnalmerténegyérettéhesszukavagyok kategóriánál be kell csuknom a szememet, h ne lássam, s nagyon komolyan mély lélegzeteket kell vennem és mondogatnom és koncentrálnom kell a gondolatomra, h toleráns vagyok, toleráns vagyok, toleráns vagyok, toleráns vagyok!

Sajnos azoknál a fajtáknál ez nem szokott beválni, akik kb.: Kazaky módon öltözködnek és a hangjukról kb.: az egész üzlet, v a villamos levágja, h egy köcsög van a közelben.

( Nálam már csak ők az egyetlen kivételek, akiknél nem akaródzik működni a “ mindenki olyan amilyen, el kell fogadni” felfogásom, de bizakodom, h idővel ezt is kinövöm, s már csak mosolyogni fogok rajtuk. )

Sőt! Az öltözködéssel nem is szokott bajom lenni akkor, ha nem buzis a hangja, vokalitása, mert azt mondom, h divatosan öltözködik, okés, de a hangjuktól olyan vérszemet kapok, h minden egyes hallott mondata után, nő bennem a feszültség, s általában inkább arrébb megyek, addig még nem hallom az illetőt, csak h agyvérzést ne kapjak tőle.

Általában az üzletben menekülök, mert a fiú stylistok mindegyikének olyan hangja van, h hirtelen mindig eszembe jut valami teendő az üzlet távolabbik felében v a raktárban.

A közterületeken szerencsére a fülhallgató mindig kellemes gyógyír! Mosolygó arc :/

Am, mint írtam tényleg próbálok ez ellen küzdeni, mert am engem is bánt, h nem fogadom el őket, mert amúgy meg úgy gondolom és hiszem, h elkell fogadnunk mindenkit olyannak, amilyen. Bár ha azt nézzük én elfogadom őket, mert nem uszítok ellenük, s még nem is basztam pofán egyiket se, csak mikor a közelembe kerülnek, még azt nem tudom tolerálni.

Remélem nem sértettem meg senkit, mert nem állt szándékomban, csak leírtam a privát énemet, gondolataim, látás és felfogásmódom,s ugye mindenkinek joga van azt érezni, és gondolni, amit. Mosolygó arc

Azt is fontosnak tartom megjegyezni, h kivételek mindig vannak, s pl nekem is van 1-2 olyan meleg ismerősöm, aki ripacsságra hajlamos, de mivel ismerem, így eltudom nézni neki.

Azt tudom, h sok más (meleg) sorstársam van, aki hasonlóképpen gondolkodik, szo aki még esetlegesen nem találkozott volna ilyennel, az ne lepődjön meg. Nem vagyok egy egyedi eset. Kacsintó arc

Hosszú lettem, de ezek a gondolatok már jó ideje értek bennem, h leírjam őket.

Csók!

Kacsintó arc

Piros ajkak

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

ohhh végre egy tartalmas, bensőséges hangvételű beszámoló. Jó belelátni kicsit az agyadba :) s a kineziológiai dolgok igen is működnek :)one bain módszer s egyéb spirituális dolgok.
Lassan mondható, hogy Rion Úrfiból komoly Rion Úr lesz ?

Szerbiai magyar LMBT csoport írta...

Érdekesnek találom, hogy ha másokról beszélsz azt a jelzőt használod, hogy meleg, ha magadról, akkor azt, hogy buzi. Miért van ez?

Rion írta...

Lehet még nem olvastál elégszer. :D
Ugyan úgy szoktam másokra is használni.
Nekem a meleg és buzi közt nincs különbség, csak ha "élőben" vokalitásában is érezhetően szitokszóként használom, v ha köcsögnek nevezem. :)

Névtelen írta...

A Romeon ismertem meg "életem pasiját". Csodás arc, szép, vékony testalkat. Nagyon ízlésesen öltözködött... Alig vártam a randit, s amikor meghallottam az affektáló beszédét, azonnal kiábrándultam. Egyéjszakás kaland maradt. :)
Enry