2013. január 2., szerda

2012 vége, 2013 eleje, 1 éves(!) évfordulónk ^^

 

 

Idézet mára:

“A gond a kapcsolatokkal akkor kezdődik, amikor azt hiszed, mindent tudsz a másik emberről.
Minden emberben egy teljes világ van - és hogyan is hihetnénk, hogy képesek vagyunk átlátni az egész Univerzumot?
Nem számít, ha azt hisszük: valakit igazán ismerünk. Mindig van valami mélyebben, minden egyes emberben, amit még nem fedeztünk fel.
Fontos, időt szentelnünk annak, hogy jobban megértsük azokat, akiket a legjobban szeretünk.
Mindig találhatunk bennük valami újat.” – Yehuda Berg

262787_10151213595770918_240797236_n

Bocs előre is mindenkitől, h még csak most írok, s ilyen fázis késésekkel, de nagyon sokat dolgozok. Karácsonyig a karácsony miatt, utána meg a 50%-os leértékelések miatt!

Nagyon kivoltam/vagyok ezekben a hetekben. Most 2013.01.03 van s még mindig tart az őrültek háza… :/

De inkább kezdem is jegyzetekkel:

December 25 Kedd:

Vidéken.

Reggel 11 körül keltett unokaöcsém – bátyám  3 éves kisfia – h keljek. Szegényt kómásan kizavartam a szobámból, mire jött apám, h keljek, mert mindjárt itt lesznek a rokonok. Nah! Elhordtam mindenkit mindennek, h a faszomba jönnek korán reggel ide, h még aludni se lehet nyugodtan! 65001_10151225299795918_725806987_n

A lényeg, h a bejövök a saját tini 16-17 éves lány rokonomnak!

Mikor beültek a kocsiba, s integettünk a családdal nekik, s épp h elindultak haza, mikor anyum egyből közölte, h h megnézett, s végigmért, s szinte le se vette rólam a szemét! Aztán bátyám és apám is egyből kapott a témára, h; “házi nyúlra nem lövünk!” és a sok hülye duma, mire én annyival elintéztem, h nyugi. Nem kell tőlem félteni! …… De persze még cak észre sem vették a mondat kettősségét…

Arc nagy mosollyal 

Mind1. Nem kívánom senkinek, h ilyenben legyen része, mert tényleg nagyon kellemetlen volt úgy “túlélni” a nagy családi, rokonsági ebédet és beszélgetést, h égetett a szeme! Zavarban levő arc :/

Ettől függetlenül:

Megfogalmazódott bennem egy gondolat is karácsonykor:

“Nem az számít, h mi van a fa alatt, hanem az, h kik vesznek körül!”

December 26. Szerda:

Délután visszautaztam Pestre, az albiban lepakoltam/bepakoltam és indultam is Norbiékhoz.

Náluk is volt ajándékozás. Én Norbinak H&M-es ajándékkártyát vettem, tőle pedig repjegyet kaptam Rómába. Arc nagy mosollyal Február 7-8-9 Róma. Mosolygó arc68941_10151222600720918_901321058_n

Már régóta kiakar menni valahová. Október környékén azért ment a vita, mert Barcelonába akart menni, de nem jött össze. November végén meg kitalálta Rómát, mert arra jobban hajlok, s most így ezzel gyorsan be is biztosította magának. Arc nagy mosollyal

A kis rafinált! Kacsintó arc Piros ajkak

Norbi anyukájának vettem kozmetikai dolgokat, tőle pedig megkaptam a Trónok harcának 3. kötetéééééét! Arc nagy mosollyal *.*

(Már olvasom is persze, mert a 2. kötetnek már am is a vége felé voltam.)

Norbival az esténk naggggyon jól telt. Romcsi és hangulatos volt. Arc nagy mosollyalSzégyenlős arc

Olyan boldog vagyok, h végre normális karácsonyom van- amire már régóta vágyom! Mosolygó arc ^.^

December 27. Csütörtök:

Hát a nagyon jó alvás után, mikor magunkhoz tértünk délután 1 körül, egy jó darabig Norbiéknál maradtunk, aztán késő délután a Határ úton taliztunk Zsófival, s a Deákig utaztunk be, mert megkezdődtek a leárazások és kabátot akartam magamnak. Pull, H&M, Bershkába nem találtam igazit. A Bershkába sokat vacilláltam, s tiszta káosz 312799_10151205628625918_71580169_nvolt mindenhol, s 3-an három felé mentünk Arc nagy mosollyal.  Végül a Zarában vettem meg a széééép fekete szövet kabátom. Még leértékelve is drágállottam, s sokba került, de megérte. Már rég akartam am is ilyen kabátot. Aztán estére hazamentünk hozzánk, mert Norbi kolléganői jöttek hozzánk. Itt iszogattunk aztán elmentünk bulizni.

A 4bro-ba mentünk, de pangás volt. Senki nem táncolt. Mi jól voltunk, s elkezdtünk táncolni, mire a nép is csatlakozott. Mire beindult a buli, megjött a taxi, amit még a pangás elején rendeltünk, s tovább álltunk. Arc nagy mosollyal

A Peach&Cream-be akartunk menni, de ott is halál volt! Végül az Instantban kötöttünk ki! …. … Hát most voltam ott először, de…. … kritikán aluli, h milyen emberek vannak ott! Toleráns vagyok, meg már nem érdekel annyira, h ki mit aggat magára, de egy buliban, egy kis szűk zsúfolt, meleg tánctéren kötött pulóverben izzadni és táncolni?!…… 

Mind1. Részegen még úgy ahogy ellehetett viselni…

Norbival ketten eltáncolgattunk, mert a csajok lemaradtak valahol.

December 28-29-30 péntek, szombat, vasárnap:318631_10151230383605918_535349186_n

Végigmelóztam. Őrültek háza. Ko. Pénteken még offos lettem volna, de a leértékelés miatt olyan nagy a forgalmunk, h behívtak… –.-‘”

December 31:

Délig aludtam, aztán leszaladtam a Corvin plázába, mert elkészült a 2013-as naptár ajándékom, amit kettőnkről csináltattam Norbinak. Estére kimentünk Norbiékhoz, kajáltunk, tvztünk és koccintottunk Norbi anyukájával 11 körül, aztán vissza hozzánk az albiba, ahol házibulit szervezett Popov. Jó buli volt. Sokan voltunk, s bár volt 1-2-3 olyan … …buzi, aki nagyon próbára tette a toleranciám, de szerintem a “kedves” nézésemmel sikerült elintéznem, h ők mindig a lakás másik szegletébe legyenek, mint ahol én vagyok. ^^ Mosolygó arc

2013 Január 1:

1 évesek vagyuuuunk! Arc nagy mosollyal ^.^ El se hiszem, h egy év így elrepült! Mosolygó arc

Hajnal 1-2 körül a házibulis banda 80%-a – köztük mi is – levonultunk az Alterbe.

Egy X factor-os énekes volt lent. Pár számot énekelt el, mire mi leértünk, de alig vártam már, h koccoljon. Am gyorsan eltelt az este. Volt egy kissé komolyabb helyzet, mikor Norbira tánc közben rányomult egy srác, mikor én nem voltam ott, s kissé pipa lettem Norbira, amiért rögtön nem úgy kezelte le a helyzetet, ahogy én azt elvártam volna, s felfújtam az egészet, mert ugye bika vagyok és nagyon féltékeny, és egész este durci murci voltam, s szinte nem is szóltam Norbihoz, de másnapra véget ért a mosolyszünet. Arc nagy mosollyal 

546838_10151209687115918_1308933982_nMegkezdtük ezt az évet is. Arc nagy mosollyal

Hajnal 6-7 között értünk haza, s délután 4-ig aludtunk, aztán kimentünk Norbiékhoz. Fincsi lencse főzeléket ettem, amit viszont Norbi nem szeret. Ő brassóizott.

Tvzés, Norbika szeretgetés és tente.

Az egyre több Norbiéknál való tvnézésnek köszönhetően megtudtam, h én paleoasztronautika hívő vagyok. Nem tudtam, h más is gondolkodik így, bár ha jól emlékszem, nem is beszéltem erről senkivel, illetve h neve is van annak az elméletnek – bár én egyfajta vallási irányzatnak is nevezném – amit én is hiszek/vallok.

Nem írom le és részletezem, h mi, mert hosszú vagyok és fáradt is, s remélem, h utána jártok magatok! Kacsintó arc

Január 3 Szerda:

Ma is őrültek háza volt nálunk. Szinte csak külföldiek voltak, s már nagyon kivan a …… testünk, lelkünk merülve…

Nem kaptunk jó híreket meló ügyben, de nagyon remélem, h megfogom kapni azt a sok pénzt, ami a jutalékomból és a sok túlórámból származna….

10.-én legkésőbb kiderül, ha nem kapnám meg a kiszámolt várva várt összegem, akkor fájó szívvel, de tovább fogok lépni….

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

230262_581489058544000_1180530691_n

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog új évet és boldog évfordulót!
Tavaly még nem olvastam a blogodat, ezért most visszalapoztam oda, amikor találkoztál A Gyerekkel. Gratulálok nektek!

Enry

Matthew írta...

Boldog új évet és szerelmetes évfordulót Nektek. Örülök, hogy tovább olvasod a Trónok harcát. Róma csodálatos, legyen Nektek is az! Matie

Rion írta...

Köszönöm jókívánságotok, s nektek is boldog új évet! :)