2017. október 29., vasárnap

Az előző részek tartalmából (Október második fele) ;

Október 20 - Péntek;



Holidayen. Szokásos hétvégi menetrend. Délelőtt alvás, fetrengés, pihi. Dél után gym. Ebéd, protein, pihi. Este pedig a spanglis haverom által megismert számomra oly kedves, aranyos  (az arisztokrata) sráccal elmentünk ismét bulikázni az Ankertbe.

Am a gymben láttam 1, a számomra igen kedves fiúkát. Egy szóval tudom jellemezni a külsejét; Hitlerjugend.

Kb 180 cm magas. Szőke, oldalra fésült haj.
Megvolt szépen mindene amikre bukom. Mell, fenék, vádli. Igen! Végre egy férfi akinek szép lábai vannak!

Am gyakran találkozott a tekintetünk. Szerintem am nem klub tag, de nyitott lehet a dologra. Nem tűnik egy korlátolt, zárkózott gyereknek. (Hitvilágom szerint heteró ember nincs, csak makacs. 😁😉) 

Ha nem végzett volna olyan korán, akkor lehet hogy még én is hajlandó lettem volna előbb végezni csak h láthassam a finom lovely testét. 😎🤗😈🙈🙉🙊

... 

Kb heti egyszer összetalálkozom az egyik barátnőmmel, akivel az első szerződésem alkalmával barátkoztam össze a hajón.

Jól esett, h megdicsért, h azért szépen látni, h fejlődöm. 🤗😍💘💪

Am az is pozitív feedback önmagam számára, h szépen növekszik az emelet súlyok száma is. Alapból már minden gépen legalább 2-vel növeltem a nehézken augusztus óta, mióta járok edzeni. De van, ami elég szépen felfejlődött s már pl 4-el emeltem a nehezéket. Ilyen pl a lábazásnál. Kezdtem 45 kilogrammal, aztán 55, majd 65 és most tartok ott, h 75 kg-al edzés. (178 cm vagyok). De pl a bicepszre való súly emelést is 19 kg-al kezdtem, aztán 23, majd 26, s most vagyok 30 kg-nál. A súlyokat elnézve, ez egy négyes (jó) értékelésnek számít önmagam számára. 

És most októbertől elkezdtem új edzéseket is csinálni. Már nem csak gépeken edzem, hanem pl saját testsúlyos edzéseket is. Pl; fekvő, plank, húzóckodás, illetve párhuzamos nyújtott lábemelés előre felfelé. Nah meg a kitörések. Ma is csináltam. Most csak 12 kg-os súlyokkal. Jobban ment, mint múltkor a 15 kg-al, s most 4x10 mentem. Viszont megint fájnak tőle a lábaim. Hazafelé konkrétan bicegve mentem. De am kellemesen jólesően fájdogál. Olyan izomlázasan. 😁

Aminek örülök, h ma edzés végén 68.8 kg-ot mutatott a mérleg. Szépen lassan jövök fel. Karácsonyra meglesz az a vágyott 70kgam.😉

Aztán nyár végére jó lenne elérni a 75-öt. Az a végcél. Magyarán + 10 kg a 2017 júniusi súlyomhoz képest. S persze mindez csupa izomba. 😉😘

A 2016 nyári súlyomhoz képest pedig az +15 kg lenne. Hisz régen mindig is 60 kg voltam.

Szo 75 kg,  aztán már "csak" a szinten tartás lesz a cél.


Az Ankert buli;

Este ugye találkoztam a spanglis srác által mégismert számomra oly kedves "arisztokrata" fiúval. A barátainak a 57. Számú italboltban volt a gyülekező. Gyerekek! Geci olcsók itt a piák! Mondjuk van is sor a pultnál rendesen!

Itt bevágtam két barackos abszintot, szo jóu is lettem. 😊😀😎👌✌️🍹🍹🍑🍑

Aztán átmenetünk az Ankertbe.

Ankert a kedvenc helyem. Mindig jó buli van péntekenként. Imádom. Napjaink slágerei és retro. Pont amiket szeretek. Sokan voltak.
Sok csajjal voltunk, nagyon jó volt. Rám voltak izgulva. Többször, többen megkérdezték, h biztos h meleg vagyok?!

Mondjuk ez miattam van persze, mert hát jobbnál jobb zenék szóltak, s hát elég erotikusan táncoltam velük. Ők meg  imádták!  Egymás után jöttek hozzám konkrétan felkínálva magukat, h most velük! Amikor kiborultam h meleg van, s klimaxállok, s pihennem kell, s leültem, akkor meg húztak fel, h nem-nem! Menjek táncolni! Legjobban a guggolásokra és a megemelésekre gerjedtek. Imádták, h elbírom őket, s h milyen izmos combom van, s h bírom a guggolásokat. Mert nem csak szimpla egyszerű guggolás volt! No-nooo! Mivel a lányoknak nem ment ezért ők konkrétan ráültek az én combomra, s még őket is meg kellett tartanom, majd újra fel, s újra le! Persze megint bedurrant, rohadtul fájós lábbal bicegtem haza. Meg arra nedvesedtek még be, h a lábuk közé tettem a lábam szorosan magamhoz húztam őket, s csípő ringasokkal forogtunk körbe, miközben az arcuktól a combukig folyamatosan végig simogattam őket. Totttttál bevoltak vadulva! Nem is értettem, mert az én korosztályom voltak, s nem tinik. Mondjuk gondolom, h a heteróktól nem kapnak ilyet... 😁😉😘

Am vicces volt nekem az a jelent amikor felcsendült a Charli  XCX; Boys című száma. Előttem az agyékomban az egyik csaj, mögöttem a seggemben egy másik. "Kis" intimitás. Tipi-tapik. Aztán felnevettem, h sorry girls, de ez too much már nekem, s erre a számra nem így kepzelném el a dolgokat. Szerencsére vették a dolgot. Elkezdtek viccesen reagálni. Biztatták egymást, h viselkedjenek fiúsan.  Vicces volt. Amíg a csajok ott voltak nagyon jó volt a buli. De ahogy hazamentek, szarabb lett. Elment a kedvem, s akkor kezdett el durván nyomulni a srác is, így egy kis laza lötyögés után inkább hazamentem. De am ilyen jó bulim utoljára a hajón volt. 😀😊

S ha már hajó! Ebből is látszik, h a magyaroknak, de úgy általában a közép - kelet európaiaknak mennyire másabb a bulizási szokásuk, mint az angoloknak. A hajón teljesen átlagos s normális volt a vad, intim, erotikus tánc. A csókolózás, tipi-tapi. (Sose fogom elfeljteni, mikor a női managerem 2 másik eladó kolléganőmmel húzták le rólam a nadrágot, h megnézzék a csomagom. 😀😊✌️)

Nah. Szóval a lányoknak mondhatni, h elvettem a szüzességük, s adtam nekik egy kis betekintést egy kicsit másabb, lazább, buliba. De örültem, h tetszett nekik, s h imádták. Külön tetszett nekik az is, h tánctanárként folyamatosan súgtam a fülükbe h mit fogunk csinálni, h csináljuk, s közben a kezemmel segítettem nekik rám hangolódni. Mármint, h vezettem, a csípőjuket, h h ringassák. Meg, mikor kezdünk el süllyedni (guggolni), meddig maradunk lent, s fokozatosan vissza fel. Nah le még úgyhogy lementek, de nem sokáig tudtak lent maradni. Vissza meg... 😀😊 Mindig mondtam h: "Jáááj! Móunika! Ha ezt tudom, el se jövök!" 😀 Jó volt a hangulat nagyon. Rengeteget nevettünk.  😊

Am, aki jártas az Ankertben, azoknak mondom, h mi nagggyon kényelmesen úgy fértünk el, h nem bent zúztuk össze magunkat a hering partiban, hanem oldalt kint a tánctér és az asztalok közt volt nagy hely kihagyva még, h tudjanak ott is táncolni. Mi ott voltunk, a dj pult mellet. A falon túl. Jáááj Istenkém! Nem győzöm mondani, h jaj de jóu party vóóót! 😊🤗👌❤️

Am azért is szeretem az Ankert, mert itt mindig beseprek jó pár elismerést, ami jót tesz a lelki világomnak. Most is kaptam olyan pillantásokat, ami többet mond minden szónál.

Meg volt egy srác, akivel még a nyáron találkozgattam, de aztán bármily meglepő megszakadt a kapcsolat a 2.tali után. Szo ő is többször nézett, s amikor elmentem mellette, nagy nyitottsággal felém fordult, de én csak megveregettem a vállát. Köszöntem neki, s tovább mentem. Jól láthatóan csalódott volt, s nem csak ennyire számított...

Gondoltam magamban, h hát mégis mi a faszra számítasz édes kisfiam?! 

Viszont a mai estében a legnagyobb döbbenetet, azok a fiúk okozták, akikkel bulizni voltam. A haveri kör. Ahogy telt az idő, úgy kezdetek el kikezdeni velem. Egymás után jöttek a bepróbállkozáok. Mindegyiknél ugyan azzal a mentrenddel. Először közelebb táncolták maguk. Majd bele az intim szférámba, majd pedig az arcomba. Leakartak kapni. De én mindig elhúztam az arcom.

Am leginkább magamra vagyok kibukva, h wtf van velem?! Mehetnék minden buliból valakihez, v vihetnék haza, s valójában meg kurvára nem mozgat meg senki!!! De ez nem mostanában van így, hanem nyártól, mióta egyedül vagyok! Ez az egész egyszerre felháborít, kikakaszt és megrémít!

Attól tartok, h valami gond lehet velem. 😕

A bepróbálkozós srácok közül az egyik pl nagyon nyomult. Többször beprobálkozott. Elég makacs volt. A végére már konkrétan kellemetlen volt az egész. Egész este itatni akart. 2 pálinkát is rám erőltetett. De am nagy fasz volt. Mondtam az elején, h nem akarok pálinkát inni. Abszint után? Hülye vagy?!  De erőlködött, h de, de a kedvéért, ne basszam már el a hangulatot stb... Mondom joh! De ez az első és az utolsó! Jó! Jó!

Aztán amikor bevadult a party, akkor hozott mégeggyet, viszont a szülinapos lánnyal, s a lány adta át, h hát szülinapja vaaan! Olyan jól megtáncoltattam, szimpatikus vagyok neki, jó fej vagyok. Igyak vele!  Kedvesen mosolyogtam, s egy futó gyilkos pillantást küldtem a srácnak, mert tudtam, h ő vette a piákat. Ő meg csak felemelte a kezeit, h őőő nem csinált semmit. Ártatlan. Gondoltam magamban, h az Anyád ne sirasson! 

Le is basztam, mikor kivitt cigizni, mert már kivoltam a felspanolt csajoktól, s látta, h fogytán az energiám. Mondta h menjünk levegőzni. Megfogta a kezem, s kihúzott! 

Nah! Itt került fel nálam az i-re a pont!  Ez már nekem egy vészjelzés volt, h nah ácsi! Nem sokan csináltak eddig ilyet velem, h megragadnak, s maguk után húznak! Azért ne felejtsük már el, h honnan jöttünk Móunika kedves! ☝️✋
28 éves bikaként nem vagyok én ilyenekhez hozzá szokva, h egy idegen irányítson engem!

Megmondtam neki, h esélytelen a dolog, s nem lesz semmi! De ő még csak mondta, h nem akar semmit, csak aludjunk együtt! Nah itt eldurrant az agyam, eldobtam a cigit, s otthagytam. 

Am kedves srác, csak makacs. De egy bikával szemben baszhatja a makacsságát! 😁

...

Valamelyik nap vettem magamnak hosszú szárú zoknit. Itthon mikor felhúztam lepődtem meg egy "kicsit" mikor felért a térdemig. 😁

Oh mondom! Mehetek focizni! 😁😊✌️⚽

Kicsit elgondolkodtam, h megtartása e v sem, de végül visszavittem a 4000 Ft-os zoknit...

Levásárolhattam ugyan ennyiért egy rövidebbre, ami tényleg csak a vádlimig ér, amit valójában szerettem volna venni.

Szeretem a hosszú szárú fehér zoknikat, de nem az ennyire hosszúakat. 😁


Október 21 - Szombat;

Délelőtt döglöttem, a délutánt meg Gee exemmel töltöttem. Jól kibeszéltük a magánéletünk. Szeretem, h vele is simán lehet őszintén mindenről beszélni.


Október 23 - Hétfő;

Gym, ebéd, alvás. Este pedig egyedül elmentem a Momentum rendezvényére a Szabadság térre. Ez volt az első Momentum rendezvény amire eljutottam május óta, mióta itthon vagyok. Nagyon jó volt. Feltöltött energiával. Igazi lelki fröcsi volt. 😊✌️❤️


Október 27 - Péntek;

Ahogy közeledünk november felé, úgy várom egyre jobban Londont és vele együtt Norbit. Remélem jó lesz. Emlékszem pár hete is írtam h lenne kedvem kimenni, kavarnyászni Londonba. Minden nap eszembe jut, s ahogy közeledünk, úgy érzem még egyre inkább azt is, h mintha lassulna az idő. 🤔😕

Mint egy kisgyerek, aki egyre türelmetlenebbül várja az ajándékát.
😀😊✌️

Este a barátokkal elmentünk bulizni a Wannabe 90's partyra. Egynek elment. Nem volt egy nagy durr. Nagyon jól esett volna egy spangli. De nem abban a baráti körben voltam most. 


Október 28-29; Szombat - Vasárnap;

Áldom az eget, h végül a Köki fitnessbe kezdtem el járni augusztusban, s nem a Paulay Templefitbe. Sokkal jobb, h hétvégén is eltudok járni edzeni, s nem kell azért beutaznom a belvárosba.

Szombaton gechi sokan voltak a gymben. Csak lestem h wtf van itt?! 

2,5 órát voltam lent. Ahogy telt az idő úgy kezdett kiüresedni a terem. Imádom, mikor kezd kihalni!

Ma is 4x10 méter kitörést csináltam. Igaz most a második kör végére lerogytam a fekpadra  egyből úgy kivoltak a lábaim. Viszont felfedeztem a tükörben, h nagyon szépen kidudorodik a felső comb izom. Lovely. 

Fura, de azzal kell h szembesüljek, h valamiért nagyon fontos számomra a láb. Nincs láb fétisem. Határozottan nincs. Viszont szeretem a szép izmos lábakat. A mellem, a hasam s vádlim nagyon szépen fejlődik. A váll és a felső comb viszont az elvárásaimhoz képest sajnos lassabban. Lassabban, de azért fejlődnek. 

Am már 69 kg vagyok. Szerdán 70 kg-ot mutatott, de akkor a telefon a kezemben volt, mert fotóztam. Jó nincs 1 kg a telefon, de azért maradjunk csak a 69nél mert a dekák amúgy is mindig +/-ban változnak folyton. Szo örülök, mert ugye az első cél az, h karácsonyig feltoljam magam 70re.

Azthiszem meglesz. 😋😉😊✌️

Lent volt a Hitlerjugendes srác is. Van neki egy játszó pajtása, akivel felváltva edzenek. Ám hiába bejövős ez a Hitlerjugendes srác, akkor se mozgat meg. 

Am szerintem azért nem mozgatnak meg, s állok ilyen ridegen a fiúkhoz, mert kiégtem. 

Korábban is írtam már, h a randik száma is visszaesett. Napjainkban meg szinte már egyáltalán nincs. 

Elég volt nekem a randikból. 

+ Jön amúgy is a tél. Inkább itthon baszom el az időt a szeretett meleg lakásomban. 

... 

Úgy érzem, h így Október második felére, kifortak az érzéseim. Mármint h ugye említettem a korábbi bejegyzésekben, h érzem, h változok, formálódom belül. Nah. Úgy érzem h ez finish. S tudjátok, h ezzel h szembesültem? Úgy h péntek este kicsit bebaszcsizva kibeszéltem a lakótársnőmnek. 

Anyira még nem akarok róla beszélni, de a lényeg, h voltak ügyek, amikben október első felében nem tudtam h mit is akarok. S ezekben az ügyekben a hónap végére már kifortak az érzéseim, gondoltaim. 

Majd meglátjuk jövőre, h mit hoz a jövő. ☺️

...

Elkezdtem az elmúlt évek blog bejegyzéseit átmásolni word doksiba.
2012 októberéig mentem vissza s már 1017 oldalnál tartok! :D

... 

Elkezdtem játszani Az Assassins Creed Syndicate-al. Assassins Creed fan vagyok. Az előző rész az Unity annyira nem jött be, de ez most szimpibb. 

Nah! Ennyit az előző részek tartalmáról! 🙂

Csók! 😘

R I O N

❤️


(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!) 



Nincsenek megjegyzések: