2024. július 30., kedd

Hála

 MAI HÁLA 🙏


Hálásan köszönöm a mai nap ajándékait és örömeit,

köszönöm a kihívásokat,

tudom, minden fejlődésemet segíti és előrevisz!


Hálás vagyok mindazért,

amit kaptam és azért, amit adtam,

áldás kíséri utamat minden pillanatban!


Hálás vagyok mindazért, amim van, s amit elérni vágyom,

életigenlő a szemléletem, pozitív a hozzáállásom!


Köszönöm az Élet ajándékait és végtelen lehetőségeit!

Minden nap észreveszem és megélem az Élet áldásait!


Élvezem mindazt, amim van, örömben élek,

belső derűm megőrzöm, jót várok, s remélek.

Tudatosan alakítom az életem,

tudom, már most megvan mindenem!


Értékes vagyok, értéket adok,

melyet bőségesen visszakapok.

A bőségre, jólétre nyitott vagyok,

hálás szívvel adok és elfogadok.


Bővelkedem áldásban, szeretetben,

hiszem és tudom: boldogságra születtem!


Áldás! 🙏


"Nem attól lesz valaki hálás, hogy sok van neki, hanem attól, hogy képes értékelni. (...) A hála nem a körülményeink eredménye, hanem annak, hogy észrevesszük és értékeljük, amink van." - Kovács Eszter

Nincsenek megjegyzések: