2010. február 26., péntek

Romeo,ital, pénz, Anyum, "G", holnap


Kaptam egy kedves levelet romeon; "Szia h vagy?"
....

Bírom az ilyen nyitásokat. :) Természetesen pár levélváltás után meg is szakadtunk, bár nem csodálom.  Már alapból ferde szemmel nézek az illetőre, aki így, vagy hasonló módon nyit.

Tegnap megittam 3 energia italt, s általában naponta megiszok egyet. Ha meg nem iszok, akkor erős vágyat érzek utána. Imádom felnyitni, hallani azt a jellegzetes "klakk" hangot, mikor nyitom, s betöröm. Szeretem mikor nyitás után megcsap a kellemes édes illata, s persze imádom elfogyasztani! :)

Attól tartok, h ha így folytatom rászokok. Végül is addig nem bánom, még apum veszi! XD Ha már nekem kellene érte fizetni, akkor biztos nem vennék! Am én fukar vagyok! Szeretek raktározni, megtakarítani, s ha kell valami, akkor jó, h tudom, h van pénzem, s megvehetem, v ha rám jön a shopingolás, akkor nem kell anyumtól kérnem.

Eddig ez volt, de most már stop van! Nincs meló, nincs pénz, nincs (csak minimális) költekezés. Am ma hívott a iskolaszövetkezettől a munka közvetítőm, s fel ajánlotta, h Kedden mehetek betanításra, de sajnos a Kedd nekem pont nem jó.

Am tök aranyos volt, mert egy kicsit dadogott, s zavartnak tűnt, s bele gabajodott a mondandójába, mire én össze is ráncoltam a szemöldököm, gondolván, h na hogy jössz ki ebből Drága?!

De egy kulcsszóval kisegítettem, s onnantól már minden ok volt. Jót mosolyogtam, mert önmagamra emlékeztetett. Még nem jártam, a jelenlegi kommunikációs orientáltságú szakomra, addig én szinte minden egyes telefonbeszélgetésemet így kezdtem.

De azóta nincs gond. Csak néha gabalyodok be, de különösebben nem érdekel. Mosolygok magamon, kijavítom a hibám, s lépek tovább. Régebben emlékszem, midig nagy hő hullám tört rám, ha hivatali személlyel kellett beszélnem, v ha bakiztam, most meg?!....
Egyre gyakrabban kell hivatali ügyben eljárnom magamnak, s semmi para nincs. Úgy beszélek, állok az ügyhez, mintha egy szimpla ismerőssel beszélgetnék, ha meg bakizok, akkor teszek rá! Mindig azt mondom, h úgy se ismer! XD

Na de hagy írjak már másról is, mert a semmiről is annyit tudok beszélni!.... :)

Tegnap azt elfelejtettem megírni, h a filmnézés után a "Lakótárs 3." megkérdezte, h Pesten van-e meleg bár, szórakozóhely?

Kicsit vacilláltam, h na mit lépjek. De mondom teszek rá, h mit gondol?! S megmondtam neki, h igen van! Nem is egy! Sőt van meleg hotel, szálloda, meleg barát taxi, szauna, kávézó, rádió, szo minden, ami kell!
Erre egy kicsit leblokkoltak, h ennyi mindnet tok, s meg is kérdezték, h honnan tudom, s azt mondtam, h sokat járok Pestre, s  vannak meleg ismerőseim. Erre beszólt, h a végén még én is olyan leszek! :)

Erre meg csak annyit reagáltam, h " Jaj Cicukám! Azt hittem, h ezen már túl vagyunk!" ;) Erre meg csak röhögtek, s ezzel le is volt zárva a téma.
Ma hívott Dávid is és Csabi is, h felvannak izgulva, peregve, meg h várják már a holnap esti bulit... Hát én még mindig nem nagyon vagyok oda. :/ Ha 100%-on kellene mérni a party hangulatom, akkor kb most jelenleg olyan 45-55% körül ingázik a mutató. Attól függ, h mikor milyen zenét hallgatok. Persze, ha éppen a sexy bitch -t, v a memories -t hallgatom akkor a barométerem 100%-on van... XD ;)

De mikor majd holnap, 17 után Dávid a nyakamba lesz, akkortól majd fokozatosan elkezd a MUTATÓ növekedni, s haladni a 100% felé. :) Legalább is rem, h így lesz, s nem lesz visszaesés, hangulat ingadozás! :)

Akkor ki van még, mi van még?...

Anyum hihetetlenül pesszimista mindenkivel és mindennel szemben! Én már csak nevetek rajta. Természetesen ezen is felhúzta magát, h min nevetek?! Én meg csak annyit válaszoltam neki, h engem HAGGYÁÁÁÁÁ BÉÉÉÉÉÉKÉÉÉÉÉN! (Ezt most olyan Ágisan mondtam)

Majd felálltam, s ott hagytam. Ezzel a borongós, ködös, esős, villámokkal teli viharos, bajos életétől engem hagyjon távol! Menjen el Ő is futni, kondizni, vagy ... :)! Ott levezetheti minden gondját, baját! :)
Ne köpjön már bele az én széééép színes, napsütötte világomba! Elég nekem a magam baja! Oldja meg! Felnőtt ember! Neki is állandóan csak "rí" a szája, mint Timinek! :)

Váltsunk is inkább valami más, kellemesebb témára!

Szo!

Múltkor említettem, h 2 sráccal levelezgetek. "G"-vel elég szépen haladunk, s fejlődünk. Ma sok, s fontos új dolgot tudtam meg róla. Egyre jobban szeretem. Kedvelem, s levélről, levélre szimpatikusabb. :)

Ő is olyan szétszórt, csapongó, zizi, humoros, mint Én. Ma bevallotta nekem, h Ő tulajdonképpen biszex. Hát... nem örültem neki, mert én olyan vagyok, h biszexekkel nem kezdek ki. De ő már a szívembe lopta magát, s megkedveltem, s tulajdonképp nem is érdekel!
El is gondolkoztatott, h lehet nem kellene ennyire ridegen állnom a biszexekhez. Magamnak sem tudom megmagyarázni, h miért nem vagyok, voltam bizalommal a bi-k iránt?!...
Ha minden igaz, holnap délután felhív! Kíváncsi vagyok a hangjára, meg, h milyen lesz majd vele beszélni?

Ma voltam bent az öregeimnél is. Most jól elbeszélgettünk. Máskor elég szűkszavúak szoktak lenni, de hát ma valamiért fölvoltak dobódva! Én meg kihasználtam szokásomhoz híven a jó lehetőséget, s megemlítettem nekik, h holnap megyek Pestre bulizni. (Magyarul agyatok pénzt!) XD

Meglepő módon kaptam is, pedig ők nagyon-nagyon fukarok! Hát mondom már ezért megérte felmenni! Am mamám tök aranyos volt: "Nehogy beigyál ott, vagy bedrogoztassanak!"


Jót mosolyogtam. Ő beszél nekem... Végül is nem baj, h Ő már 18 évesen férjhez ment... :)
Nnnnnnnna!

Azt hiszem ennyi!

Kifogytam mára! :)

Holnap..... öööö... keresztelő lesz, szo reggelről kelhetek, s csak olyan 16 körül érünk majd haza szo 1 órácskám lesz, h elkészüljek, s aztán go Pest! Azért, ha majd hazajöttem dobok fel cuccokat, bár nem tom mennyi időm lesz.

Na!

Csók!

Rion ;)

Nincsenek megjegyzések: