2010. március 12., péntek

Tanulás, ismertség, off

( Szokásomhoz híven hallgattam a RadioPink-et, mikor arra lettem figyelmes, h a nevem kiabálják! Hallgassátok meg ezt a számot! 0:43-tól tudni fogjátok, miről is írok. ;) )

 

Tegnap este mikor hazaértem a hetero MSN-emen találtam egy üzenetet. Egyik kedves csoporttársnőm talált egy másik meleg srácot Egerben. Hát nem sweet a Drágám?! Milyen jó, h vannak ezek a lányok?! :) Köszönöm, puszilom, s ölelem ezúton is! ;)

"Fogadóóra": Esténként fent leszek a blogom chatjén, bár nem tudom hogy fog működni, de aki nem tudott elérni e-mailen, v fb-n vagy bárhol, akkor ott tud velem csevegni. :) Igaz, ma csak 21-ig leszek, mert este megyek ki bulizni, de hétköznaponként 21:30 körül leszek elérhető. :)

Kaptam értesítőt, h e-felvin hitelesítettek, + az oktatási hivataltól is kaptam postai úton értesítőt, h minden oks, s regisztráltak, szo ilyen téren is megnyugodtam, h oda is jól jelentkeztem, s mindent jól csináltam. :)26143_346260968519_340008573519_3650245_7034921_n

Fb-n mikor új ismerősöm lesz, felszínesen átfutom ismerőseit, s mosolyogva veszem tudomásul, h mennyi ismeretlen ismerős van. Eddig olyan ismerősöm nem is volt, kinél ne lett volna "ismeretlen ismerősöm". :) Sokat Dávid barátomon keresztül ismerek. Tök jó, h vagyunk így egymásnak, mert tudjuk, h ki kivel volt, kivel ismerkedik, s így sok emberről tudok úgy infót, h Ő közben még a létezésemről sem tud. XD

(Az máskérdés, h mekkora ez a szám fordítva. Ugye több tucat ember van, aki olvas s tud rólam infót, holott én meg a létezéséről sem tudok! :S :) :)

Am örülök, mert hónapról hónapra növekszik az egyedi látogatóim száma. Ha jól emlékszem Decemberben, vagy januárban jelentettem be a régi blogomon az örömhírt, h elértem a napi 100 egyedi látogatottságot. Napjainkban naponta átlagosan 130 egyedi látogatóm van.

Délután leültem mondván, h elkezdem írni a szakdolgozatom, de mire észbe kaptam már a körmeim políroztam! XD Aztán borotválkoztam, Hívott "G", majd ebédeltem, szóval mindent csináltam, csak azt nem, amit kellene! :/ :)

Aztán megerőltettem magam! Biztatásul meghallgattam a kedvenceim; a Sexy bitc-t és a Bad romance-t, s nekiestem! 3 oldalt kierőszakoltam magamból. Am nem is annyira nehéz, mint gondoltam. Már kialakult, h hogy építem fel a szakdolgozatom, s a felhasznált irodalomnak köszönhetően van miről írnom.

12966_1145495237060_1217902166_30361836_5157195_n Angoloztam is. Levelet írtam, szöveget fordítottam, csináltam házim, de csak nem sikerült még ma se mindet megcsinálnom! :(

Voltam bent az öregeimnél is, szo kimozdultam itthonról. Nagyon hideg vaaaan! Útközben majd ketté fagytam! Van vagy 5 centi hó! Vidéken minidig hidegebb van. Nagyon nem likeolom! :S Ha Hétfőn is ilyen idő lesz, akkor a megemlékezésre sem fogok kimenni, pedig szinte mindig tisztelgek ilyen módon hőseinknek...

Mint láthattátok feltettem egy Mr Bean részt. Ebből is sorozatot fogok indítani. Mikor beszélgettem"G"-vel, akkor jött fel ez a téma, s meg is kerestem, mert ki van nekem írva DVD-re, mert nagyon szeretem. :)

Este megyek ki bulizni. Most másik helyre megyünk, s nem oda, ahol múlthétvégén voltam, de ez is mulatós - retrós buli lesz, bár mostanában a disco dance-t jobban szeretem...

Hugi nagyon rágja a fülem, h menjünk el Discoba. Lehet jövő hét szombaton elmegyünk, de ilyen vidéki hetero helyre semmi kedvem menni... :S Bár most vannak jó cuccaim, miben remekül érzem magam, szo ez miatt lehet elmegyek. :)

Mára lényegében ennyi!

Holnap este menetrend szerint jövööööööök! :)

Csók!

Rion ;)

(K)

21858_310466292777_78438037777_3315505_8000284_n

Nincsenek megjegyzések: