2010. április 27., kedd

Blaaaaaaaaaaaaa

 

Ma viszonylag jó napom volt.

Lezártak 3 tantárgyból. Untik, h most kapok jó jegyeket, mikor végzősként már nem fogok ösztöndíjat kapni! XD :/

Kijavították a PR zh-m is, amiből szintén utolsó lehetőségem volt, s szerencsére meglett. Remélem minden meglesz így. A beadott Pr terv is és a szakdoga is.

Csütörtökön lesz még 2 zh-m. Ma semmit nem tanultam. Egész egyszerűen nem volt időm, mert minden órára beültünk ma, meg vártuk a jegy eredményre. Aztán hazamentem, s csak egy tányér levest tudtam leerőltetni magamon. :( Aztán megint aludtam 1 órácskát. Hazajött lakótársnőm, s elmentünk a suliba netezni, s akkor tanultam, s megcsináltam még 1 beadandó brief-et. Az utolsó héten is ilyen hülyeségekkel kell szórakoznunk! Ezek után még én csodálkozom, h kivagyok purcanva?!...leighton by i soul 4[2]

Csütörtökön délután utazom Mancimhoz. Várom már. Ez a leghosszabb eddigi időszakunk, h nem találkoztunk. :( Nagyon szar. S nagyon hiányzik!

Ma is már annyiszor hívtuk egymást! :)

Este házi buli lesz nálunk. A lakótársak búcsúztatnak így, h vége lett mindennek. Furi, s szokatlan lesz, h nincs suli, pergés, hajtás.... :/

NA! Megyünk haza lakótársnőmmel. Kis gyúrás, tusolás, kaja, aztán iszunk. :S Nagyon fáradt wok am.... :(

Holnap este jelentkezem!

Csók!

Rion ;)

6a00d83451d8ee69e20133ecdebd6d970b-500wi

Nincsenek megjegyzések: