2010. április 30., péntek

Budapesten

 

 

Tegnap este 7-kor taliztam Ricsivel ugye a Keletiben. Hazamentünk, kaja, pihi, aztán megindultunk a belvárosba. Most korábban mentünk. 10-körül voltunk a Váci utcában, ahol még volt egy kis forgalom.

Észrevettem, h vannak már kialakult szokásaink. :) Mikor buszon végighasítunk a Kossuth Lajos utcán, mindig elmondom Mancinak, h ez a kedvenc részeeeeeeeeem. ( Astória és a Ferenciek tere ) Ő meg mosolyogva, mindig rávágja, h "Tudom! Mindig elmondod, mikor erre járunk!" :)SDC14051

Szo Leszálltunk a Ferenciek Terén, ahol mindig szoktunk, végig a Vácin, majd vissza, át az "Erzsi" hídon, s felmentünk a "lyukunkba", ahol először találkoztunk. Szegénykém, már a Keletiben lebukott, mert már akkor felhívta magára a figyelmet, mikor elfordította a táskát, mit a kezében tartott. Onnantól kezdve végig tudtam, h készül valami "meglepivel". :)

Szép és jó volt az egész, de mindketten elfáradtunk ettől a kis túrázástól. Így hazamentünk, s teteeeeeeeeeeeeee.

Ma vagyunk 1 hónaposak. :) Szar lesz ezt leírnom, de eddig Ő a leghosszabb kapcsolatom. ÁCSI! NYUGI! Nem kell minden kuuuuuuuu... ...korica csemegének elhordani! Tessék figyelembe venni, h én még friss husi vagyok! Szeptemberben csaptam be a lecsóba, s még eddig csak 1 kapcsolatom volt! ( Ez a 2.) Az első kapcsiban meg nem én én vetettem véget a lamurnak.

SDC14053 Sokat tanultam az elmúlt 1 hónap alatt is. De szerintem Ricsi is. Változtunk. Nehéz élete van neki is. Nehezebb, mint az enyém, és......tudok, amiket tudok. Voltunk már fent, s lent is, de eddig  kitartottam mellette. Kettőnkön múlik továbbra is a közös jövőnk sorsa...

Az biztos, h a meleg világban, nem olyan egyszerű kapcsolatban élni, mint azt az elején gondoltam...

Mint fentebb írtam; Ricsi sok mindenre megtanított úgy, h Ő konkrétan nem is tanított. :) Ezen kapcsolatban, tanúbizonyságot tehettem, empátiámról, kompromisszumkészségemről. Ricsi elmondása szerint változott. Sokat. É nem tudom. Előtte nem tudom milyen fiú volt. Elmondása szerint rossz kisfiú volt... Akkor mondom, örülök, ha változtál, mert én jó kisfiúcska vagyok! XD ;) :P

NA JÓ! Mivel ez egy internetes napló ezért leírom, azt, amit leakarok! Nagyon szar az gyerekek, h nem írhatok le mindnet, mert a világ tele van rosszakarókkal, és szarkavarókkal! :(

Szo! Leírom őszintén, h voltak olyan pillanatok, mikor azt gondoltam, h ez örökké tart, s több évig szeretni fogjuk egymást. Volt, mikor azt mondtam, h itt lesz vége a kapcsolatnak, s volt, mikor azt gondoltam, h nem élem meg vele se az 1 hónapot.SDC14059 SDC14062 SDC14063 SDC14065 SDC14073 SDC14079 SDC14060 SDC14077 SDC14088 SDC14098 SDC14116

Sokat vívódtam, nevettem, sírtam, szomorkodtam ezen 1 hónap alatt. Ricsi miatt is, és a barátok miatt is. Ricsi is átélte ezeket.

Most vegyesen kavarognak bennem az érzelmek és a gondolatok... :/ Mondhatni, h; "Egy kicsit szomorkás a hangulatom mámma!"... :) :/

Am ma bementünk megint a belvárosba sétálni Mancival. Nagyon szép időnk volt. Sokan voltak a Vácin. Nagyon szeretem azt az utcát. :) S annyi szépfiú volt! Ricsivel csak csavargattuk a fejünk. Vele nagyobb részt megegyezik az ízlésünk. :)SDC14110

Egosita fasz Ő is amúgy! XD Mondtam is neki, h még rajtam is túltesz! XD ;) :P Bár Ő visszafogottabb az utcán. Én ma nagyon elengedtem magam. Énekeltem a buszon, s az utcán GaGá-tól a telephone-t. ( Meglepő számomra is, h nem a bad romance-t.) XD Meg csináltam egy rakat fotót is. :)

Meg néha azért bebuzulok... XD Tegnap este pl.: Felálltam a Vörösmarty téren található kis parkban lévő szoborra, s Ő meg ment volna tovább, mert nem bír egyhelyben maradni a gilisztája ugye... :P Én meg mondtam, h nem megyek! Emeljen le! Ment a huza-vona, de aztán csak leemelt onnan. XD Voltak egy páran körülöttünk, de nem volt semmi baj. (Be is baszna a belváros szívében!!!) Szo a délelőttöm szép volt.

Am szerintem már mondhatom, h jobb az egészségi állapotom. Nem tudom miért, lehet a gyógyszerek miatt, de már jobb a hangulatom, a közérzetem, kevesebbet fújom az orrom. A köhögésem is szinte már elmúlt, s kezd visszatérni az étvágyam is. Ma reggel pl.: reggeliztem is! Már egy jó ideje nem tudtam reggelizni. Nagyon nem volt az elmúlt 2 hétben étvágyam!

Akkor bazz nő a bölcsesség fogam is! :S Szo néha fáj, mikor erősebben ráharapok véletlenül kajálás közben.SDC14111 :/

Voltam ma fodrásznál is. Vicces volt. XD Csak egy spontán elhatározásból, jött, h felhívom. Kaptam is időpontot, holott nem is volt sürgős. Csak szimplán eszembe jutott, h jövő hét szombaton megyünk Alterbe, s egyből a ruha, s a hajam jutott az eszembe! XD. Szo így egyből nyúltam is a telóhoz, h időpontot kérjek... S gyorsan kaptam is! XD Elmentem, s elmondtam neki, h oldalt vágja le 3 mm-re, a felétől 6 mm-re, fent meg a felét vágja csak le. Ok. Elkezdte csinálni. Aztán megdöbbenve tapasztaltuk h a 3 mm az egy kicsit sok lett! XD ÍJJJJJJJJJJÁÁÁÁÁÁÁÁ- mondom! OKÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!

Szo úgy oldottuk meg, h mindkét oldalt, alul egy kis kb 5 cm-es sávban lett egy 3mm-es menő rész. Véletlenül jött össze, de nekem tetszik. Felette meg lett 6 mm.

Most hívott fel a legjobb barátom. :( Nagyon hiányzik. Ma volt a Drágámnak a ballagása. Rengetget gondoltam rá. Főleg, h a belvárosban is sok öltönyös fiatal srácot  láttam... Sok ballagó...

Sokat, s sok mindenről beszélgettünk. Nagyon jó volt hallani a hangját. Meséltem először én, mert nagyon kiwi volt, aztán Ő. Aztán meséltem neki Pestről, a sétákról, költözésről stb... Szó-szót követett, s elsírta szegénykém magát. Elérzékenyültem, s meghatódtam én is, de szerencsére nem sírtam, mert szépen mutattunk volna... XD 2 síró köcsög.... XD Nagyon hiányzik, nagyon szeretem, s hálát adok a fentieknek, h magam mellett tudhatok egy ilyen jó barátot. :)

NA! Mára nagy hirtelen ennyi jött ki belőlem! XD

Holnap este jövöööööööööööök! :)

Csók!

Rion ;)

(K)

SDC14118( A képen én vagyok! Konkrétabban az árnyékom! :) ( NEM MONDOOOOOOD?! XD ) ) HELLÓÓÓÓÓÓ-SZIAAAAAAA :)

Ui: A képek kutya futtában készültek, szo NE SZÓLJ BEEEEEEEE! XD ;) :P

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha szereted a Bad Romance-t, itt egy jóképű srác énekli (szvsz. zseniálisan): http://www.youtube.com/user/AaronF526#p/c/79F03842EAF5DCE5/4/KU2JYOr1DCg

Üdv,

kpm