2010. április 29., csütörtök

Ékszerek, búcsúzás, suli

 

Múltkor elfelejtettem írni, h csoporttársaim kedden leszavazták a fülgyűrűm! :( Azt mondták, h nem áll jó! Így hát nem is hordom! :( Ráadásul, ha akarnám, se hordanám, mert úgy eltettem, h nem találom! :( )

Kérdezték egy páran, h mi az a a fülgyűrű. Szo az olyan, mint egy gyűrű. Csak ez nincs teljesen össze forrasztva. Van egy kis rés rajta, min keresztül rátudod húzni a füled oldalsó, vagy felső porcikájára, s mikor rajta van, kicsit összenyomod, h ne essen le. :)

Do you understand meeeeeeeeee? :)

A gyűrűm viszont tetszett a többieknek is. Ilyenből vagy 10-est eltudnék fogadni! XD25122_382846012777_78438037777_3599408_4713736_n

Tegnap napközben tanulgattam, aludtam. Kedd este mégsem volt buli, ahogy terveztük, mert egyik lakótársamnak nem volt kedve menni, én meg nagyon fáradt voltam, s inkább lefeküdtem aludni. Marianna is bedurcizott egy kicsit, mert.... valljuk be na! Egy "kicsit" kanos, s ment volna pasizni, de "Geryke nélkül nem megyek sehová!" 

Aztán hazajött a nagy majom! A "Boldog új évet, de buzi homokos!" lakótársam, s csinált olyan cirkuszt! ( Ő meg azért, h nem alkoholizálhat így ugye... :) ) Sok mindent csinált, de a lényeg, h a többiek állították le. Mert rám szállt, h bepunnyadtam, meg Mariannára, h "A köcsög buzi nélkül meg se mozdul!"

Így Szerda este volt a "Köcsög búcsúztató vacsora"... XD

A 3. lakótársam főzött. Sajttal töltött pulykamell, meg valami fűszeres fincsi gombóc, s sült krumpli volt a menü. Átrendeztük a lakást. Eltoltuk az asztalokat, a tv-t, s a konyháról bevittük a nagy asztalt. Székeket, terítés, s tálalás. Nagy örömömre és meglepetésemre komoly zenét kértek, s én készséggel tettem is be szép számokat.

A "Boldog új évet, te buzi homokos!" lakótársam mondott ünnepi búcsúztató beszédet. (Megható volt. Bár annyira jó nem, h sírjak rajta.) XD Aztán én is felszólaltam, száraz ( :S ) vörösborral közös nagy koccintás az asztal felett, s leültünk. Mikor kézbe vettük a kést és a villát, az egyik hülye tahó ( am mind a 3 az, s ezt magukról is elismerik, sőt! Ezzel büszkélkednek egymás közt, h ki a nagyobb tahó! ) s elordította magát, h "ZABÁLJUUUUUUUUUUUUUNK!" Erre mindenki felnevetett. HOTDa856

Hiányozni fog a sok hülye tahó. :)...

Ma 2 zh-t írtunk. Rem meglesz mindkettő. Nem voltak könnyűk, s voltak olyan kérdések, h csak lestünk. :(

Viszont megkaptuk a pr tervre készült jegyeket is, s MEGLETTTTTT! :) Ráadásul 4-est kaptam! A "Dear" tanáromtól!!! Örült a fejem. Mondtam is magamban, h kösziiiii! Pusziiiiii! :)

Láttunk egy vicces wc papíros csávót. A jobb cipőjének talpára rá volt ragadva egy wc papír, s lobogott utána, ahogy ment. Szakadtunk a nevetéstől. Nagyon poénos volt. :)

Na! Lényegében ennyi. Megyek, mert megyünk egyet sétálni a city centerbe.

Holnap este jelentkezem!

Csók!

Rion! :)

(K)

juan-esteban-01

Nincsenek megjegyzések: