2010. április 21., szerda

Pesten...

 

Tegnap este 19-kor ugye várt rám a Keletiben Mancim. Mindig nézem az újságosokat, s kiszúrtam az Elle Man magazint! Kis híján elsikítottam magam, mikor megláttam, h végre már megjelent! XD Egyből meg is vettem. Aztán elmentünk az Arénába majd haza. Kaja, pihi, aztán bementünk a belvárosba. Jó volt. Csak sajnos szemerkélt az eső. De elvoltunk 1 esernyő alatt. ;) :P

Furi volt a Váci utca, h kivolt halva. Kb 2-3 emberke le is állított minket "night bar, girls" -t ajánlani.... Mondtam no thanx.... :) Leültünk egy kicsit pihenni a Lánchíd lábához egy padra. Nagyon hangulatos volt.

Sajnos Ő nem egy romantikus alkat, s nem tud egy helyben maradni, szo állandóan menni kellett, mire én a kelleténél előbb elfáradtam, elment mindentől a kedvem, s már alig vártam, h otthon legyünk.

Átmentünk a Lánchídon, végig a budai oldalon, s az Erzsébet hídon vissza Pestre, s go haza.23802_386280817777_78438037777_3685512_6797653_n

Am basszus annyit fogytam, h leesik az egyik gyűrűm az újamról! :S Ma is sokat idegeskedtem, de remélem, h jövő hét végén már lesz egy kis időm fellélegezni, s lenyugodni. Annyival biztos jobb lesz, h nem lesz a mindennapi rohanás. Otthon leszek nyugodtan, s jobban lesz időm tanulni.

Ma fél napon át tanultam. Igaz, ha egész nap tanultam volna is kevés lett volna, de örülök, h tanultam. Holnap pr-ből zh-t írunk! Nem elég volt megírni a kb 30 oldalas pr tervet, de meg vizsgázzunk is! :S

Mivel az infóm nem lett meg, ezért hétfőn abból pót zh-t írok, szo arra is tanulnom kell  hétvégén. Meg ugye nyakamon a töri is, s arra se ártana készülni... :/

WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Sok! Nagyon sok! :S :(

Szo még én tanultam, addig Mancim netezett. Furi, de egyben nekem jó volt így együtt lenni.

david-r-15 Hiányoznak a barátok is. :( Nem nagyon van időm írogatni, de amint tudok válaszolok a levelekre...

Aztán estére visszajöttem Egerbe. Lakótársnőmmel egyből nagyölelés s elkezdtünk pletyizni. Bulizni volt, s mesélt egy fiúról, kivel komolyabban megismerkedett. Én hülye, meg megkérdeztem tőle, h mi a szerepe a srácnak?! Erre jól kinevetett... Aztán pár másodperc után leesett, h mit is kérdeztem. -.-' Jaj! - mondom! XD Mind1! Ez is egy tipikus szőke Rion féle alkotás volt. ;) :Ö XD

 

Akkor felhívtam ma anyum is, h nehogy megkapjam, h felé se nézek, s felvoltam készülve, h leordítja a fejem a telefonszámla miatt, de rendes volt, higgadt, s normálisan elbeszélgettünk... ...Szo nem tud még a telefonszámláról! XD :/ .....

Na! Mára lényegébe ennyi!

Holnap este jelentkezem!

Csók!

Rion ;)

(K)

MT12

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

"Mi a szerepe a srácnak?"

HÁHÁHÁHÁ, jól megnevetettélXD.

kpm

Rion írta...

;) :P