2010. május 1., szombat

Tanulás, szülők, idegbaj, sport

 

Ez a nap is elrohant! Pedig már 10-kor keltem! Lényegében 11-től 18-ig tanultam a törit, kisebb megszakításokkal. Ma azt az anyagot néztem át, miből anno készültem törire. Holnap pedig a kilencedikes, s ha belefér, akkor a tizedikes könyvet akarom átnézni. Belenézegettem a tavalyi emelt töris írásbelikbe is, s hááááát.... volt nem egy olyan feladat, h csak lestem.... :( :/

Az a baj, h ez a 4 nap, nagyon kevés idő a felkészülésre. :( Szerdán már emelt töri érettségit írok! :( :/ Túl sokat vállaltam.... 3 lépcsőfokot akartam egyszerre ugrani, ami mára kiderült, h egyértelműen túl sok nekem. Az angol ugye nem jött össze, most jön a töri. Aztán meg ott van maga a szakom elvégzése.... :/

Tanultam ebből is az biztos! Máskor nem fogok ennyit bevállalni. Mindent egyesével csinálok csak meg, s arra fektetem a hangsúlyt. Nem egyszerre 3 felé szaladni bazz ( Ilyen bánat buzit megfogni he MÓUNII)!!! :Sstephan-1 :)

Am itthon szerencsére nem zaklattak. Apummal ugye alapból nem beszélek, s nem is háborgatott szerencsére. Anyumnak meg a hét elején kereken megmondtam, h sok a gondom, tanulnom kell, s megkértem, h ha szeret, akkor ezt vegye figyelembe, s szálljon le rólam legalább addig, még el nem végzem ezt az egészet. ( Utána meg úgy is húzok innen.... XD )

Néha azért lángra lobbant, de meglobogtattam előtte kis mosollyal az arcomon a tételeket, miket tanultam, s duzzogva elvonult szerencsére. Kiakadt a gyűrűmön, mint a héten vettem. A karkötőmön, meg egyéb buziságokon... Am meglepő módon állta a telefonszámlám! Nem 8 e Ft-ról tudott, amennyit Bátyámmal akartunk neki mondani, hanem tud mind a 12 rugóról, s mind kifizette! :) Örült a fejem. Megkönnyebbültem.

Am ma megkaptuk a csütörtökön írt 2 zh eredményeket... :/ Az egyik sajnos nem lett meg. :( Ráadásul Szerdára hirdetett meg javítási lehetőséget, mikor én emelt törizek... :( Biztos fog hirdetni más időpontot nekem, mert viszonylag rendes tanár. ( Csak viszonylag, mert nem adta meg azt a rohadt kettest pedig szerintem azért nem volt olyan szar az a zh-m a kú.va életbe!!! )

l_504c5e1cba99474da990e0b16a85683e Mivel jó felhúztam magam, ezért az eredmény tudomásul vétele után lenyomtam annyi fekvőt, mint rége tudtam. ( Tegnapi gyúrás során még nem sikerült azt elérnem. ) Aztán fekvőztem. Majd kimentem futni. Aztán hazajöttem, s egy kád forró fürdőbe dobtam magam. :) Jó volt. Offoltam magam egyből. :)

Na, de most megyek is, mert megyünk ki Kertvárosba bulizni unokatestvéremmel, meg a csajokkal. JA! BAZZ! Képzeljétek! Uncsi tesóm 18 éves, s tegnap a ballagásán el is jegyezték!!!! NONSZENSZ!!! Hát mondtam is neki, h; TE HÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜLYE VAGY BA.D MEG!!!! XD Mind1. Most jót pletyizünk. Kiwi wok a részletekre... ;) Persze kérdeznék még azért, 1-2 dolgot a pasijáról is, ( ;) ) de Ő sajnos nem tudja rólam... XD :/

Rohanok, mert késésben wok!

Csók!

Rion ;)

(K)

Great Wallpapers 02019[3]

Nincsenek megjegyzések: