2010. május 6., csütörtök

Padlón...

 

Szar hangulatom volt egész nap. Most is az van. Az idő is rátett egy lapáttal. Végig be volt borulva. Fújt a szél, s hol esett, hol nem.

Most is csak lesek ki a fejemből.  Meghallgattam 1-2 számot, s a nap folyamán kétszer is jó kibőgtem magam. De utána jobb volt. Biztos a sok nyomás, stressz, gondok, s a vizsgák miatt, meg ilyenek...

Nehezen megy az írás is. Hát még a tanulás! Haj! De egy kibaszott nagy szenvedés volt! Tanulgattam. Megtanultam egy pár fogalmat, de ez sokkal nehezebben megy, mint a töri. Azon filózok, h töri szakra kellene majd jelentkeznem első helyen jövőre. Mert most szinte biztos vagyok abban, h nem jön össze a továbbtanulás, mivel nincs meg az a kibaszott írásbeli angol középfokú nyelvvizsgám. :/

Kérdés: Ha csak szóbeli vizsgám van csak meg, azért nem kapok pluszpontot ugye? ( Írjatok komit pls, v riongay@gmail.com )

Ma feltették az oktatási hivatal honlapjára az emelt töri megoldását. Az első feladatrészben 44 pontot lehetett elérni. 30-at értem el. Ez van. A szóbelire rágyúrok, s megpróbálom felhúzni a végeredményt...

Anyummal nagyon sokat beszélgettünk ma. Hazajött, s egyből elkezdett kaját csinálni. Pizzát és palacsintát. Mondom, h töm! :) Szeretem mindkettőt. A beszélgetés alatt voltak feszültebb részek, de valamiért, s számomra meglepő módon, most nem jött rá az "Adolf roham", ami abból áll, h úgy ordibál, mint az idegbeteg Hitler Bukás című filmben.

 

Átbeszéltük az albérletet, a jövőbeni terveim. Az albit nem támogatja.  Mondta, h tőle ne is számítsak pénzre. Szo így kicsit bajban vagyok a kaukció kifizetésével. :/ Beszéltük, h kikkel költözök össze. Úgy tudja, h a lakótársaim heterok s nem tudják rólam... :) Jobbnak láttam ezt mondani. Kímélem. Az igazságot úgy se értené meg. Nem tudja elfogadni. Még szerencse am, h mindannyian hetero megjelenésűek vagyunk. :)

Tegnap találkoztam a legjobb barátommal. Egy helyen érettségiztünk, s utána összefutottunk. Jó volt újra látni. Bár nagyon feszült volt, s nem tetszett, h nem volt Önmaga. De megértem. Hétfő óta nyomja, s olyan helyen voltunk, ahol sok az ismerőse...

Most meg titta ideg wok! Nincs meg az szép nagy gyűrűm, mit az egri lakótársaktól kaptam! A kedvenc gyűrűm! Pedig olyan cééééééééép! Kerestem már össze vissza, s nincs!!!! + idegesítő, h még csak most vettem észre, s nem emlékszem, h mikor volt rajtam utoljára!joe_manganiello_2008_02_20

Arra emlékszem, h tegnap a legjobb barátomnak eldicsekedtem vele, s a vonaton is többször az államhoz nyúltam azzal a kezemmel, amelyiken a gyűrű volt, mert volt 1-2 jó példány a vonaton, s néztek, s ilyenkor bevillantottam természetesen nekik a gyűrűt... XD

Már a sírás keringet annyira a szívemhez nőtt az a gyűrű! Ha leesett volna, akkor hallottam volna a koppanást. Azt is tudom, h itthon is többször levettem, de az asztalon sincs! Ajjjjjjj, ba.d meg! Nem tom mit vétettem, h állandóan csak a bajok meg a gondok jönnek rám! :(

Ah! Mára ennyit! Holnap este jelentkezem!

Csók!

Rion

(K)

 

Nincsenek megjegyzések: