2010. május 29., szombat

Pest, Glam, anyum, Hugi, fb, Alter

 

Jaj! Sorry gyerekek, h tegnap este nem írtam, pedig terveztem, s még utaztam Pestre, addig írtam is, de nem volt időm befejezni, s közzétenni. De most kezdem, ahol tegnap kezdtem, s beleírom a tegnap esti story-t is.

Na! Szo! PLETYIZÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜNK! XD :P ( Helyesebben csak én, de mindeeeeeeeeeeegy! :) )

Nem tudom mi a baj velem mostanában, de esténként alig tudok elaludni. Lehet azért van, mert már nem rohangászok naponta annyit, mint mikor még a fősulira jártam. Sokat jár az agyam, felesleges dolgokon. Van, mikor meg pánik jön rám, h elveszítem azokat, kiket szeretek. Lehet, h a hétvégi buli hatása ez még mindig, mert azóta nem alszok rendesen. :S gay10

Szo! Tegnap felértem 5-re Pestre. Elmentünk Manciékhoz, aztán elmentünk Vácizni, de nem igazán maradt idő offolásra, mert menni kellett haza készülődni, aztán mentünk a Glambe, ahol lent volt egy pár ismerős. :) Jó volt velük talizni, mert volt olyan személy, is kivel most taliztam először. :) Igaz, másként jelent meg előttem, mint ahogy fb-n fentvan, de mikor elsikította magát, h kit lát, egyből felismertem Gregort, alias Candy-t. :) ( Rem jól írtam a nevét! :S ) Olyan cukiiiiiiiiiii! :) Bár most voltam először a Glambe, de nem izgultam, mikor lementünk, mint pl.: az Alternél. Lehet azért nem volt para, mert itt van velem Manszííí! :)

Jaj! Olyan emberek voltak lent! Te szent Isten! PFFF! Móuni he, mondom! Némelyik személytől rendesen féltem. Persze szerencsés típus lévén be is találtak. Csak úgy bújtam Mancihoz, h segíííííts! :) Am dicsérték, h milyen elegáns vagyok ing, nyakkendő), s h összeillünk.

Am a Glam szép hely, de.. vannak gondok vele. Pl.: Kevesen voltak. Hiányoltam a tömeget, a zsúfoltságot. Meg valljuk be! Ha valahová, akkor oda, tényleg “színes” egyének járnak.

Anyum tegnap kicsit hisztizett, h felmegyek Pestre, de nem tudott lebeszélni róla. :) Mikor meg elmentem majdnem sírt, h vigyázzak magamra. Nagyon félt. Rájöttem, h nála ilyen védelmi mechanizmus létezik, h mindent megtesz először annak érdekében, h meggátolja Pestre való utazásom. Az utolsó percig, küzd, h itthon tartson, de mikor már indulok, megenyhül, s a kedves éne jön elő.

Tegnap találkoztam Hugival is. Felköszöntött. Aranyos volt. Rég beszélgettünk már. Kaptam tőle egy érdekes könyvet. Nem tudom már pontosan mi a címe, de valamilyen Péter írta. ( Talán Popper Péter? ) a könyv címe meg Örömkönyv, vagy valami ilyesmi.. Ha lesz időm a nyáron majd elolvasom.

La Gaypride de Nantes Am furi volt Hugi. Már sajnos nem nagyon voltak közös témáink úgy eltávolodtunk egymástól, mióta előbújtam neki. Sajnálom. Pedig 1 éve minden nap együtt voltunk, most meg?! Vagy 2 hónap telt el az utolsó találkozásunk óta… :(

Az elmúlt 24 órában újabb 4 ember jelölt be ismerősnek facebook-on, a blognak köszönhetően. Örülök neki. Szeretem, ha ismerősnek jelölnek. Némelyik új ismerőssel tök jól ellevelezgetünk. Érdekes, s színes egyéniségű olvasóim vannak. :)  Írnak, mesélnek szépeket, jókat és kedveseket, de olykor rosszakat, s szomorú dolgokat, történeteket is.

Szeretem az olvasóim. Néha olyanokat tudtok írni, h tökre örömmámorba tudok esni! XD Köszönöm nektek ezúton is a leveleket, h bejelöltelek és, h “megismerhettelek” titeket.

Na, de most megyek tusolni! Kómás wok, csak eszembe jutott, h tegnap este bazz nem írtam, s ez nem Rion Úrfihoz méltó! Ez nonszensz! Sokan pont, h azért szeretnek, mert “megkaphatják a napi Rion adagjuk”, erre tessék! :) Most ezért is gyorsan pótoltam magam.

Igaz jelenleg 9:10-van, s aludtunk kemény 4 órát, s mindjárt indulunk az Arénába, meg délután nyugodtan Vácizunk, Westend, késő délután pedig kiülünk valahol a Duna partra, este meg megyünk Manci barátjához vacsorára, majd Alterbe, szo fogalmam sincs, h h maradok életben, de mindent megteszek, ami tőlem telik.

Na! Megyek gyerekek, mert nem haladok! Ba.d meeeeeeeeeeeeeg! :)

Csók!

Rion ;)

(K)

gay4

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia igaz apróság de a like gomb után nem tudom hogy poénból van e rosszul írva szertejük vagy csak figyelmetlenségből? gondolom eredetileg a szeretjük lenne a jó :-)))

Rion írta...

Igaz. Köszönöm, h szóltál!
Probléma kijavítva! :)