2010. május 5., szerda

Töri érettségi, itthon, belharcok...

 

Ma hajnal 5(!)-kor keltem!!! WÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Kegyetlen volt! Felért egy kínzással! Ha láttátok volna azt a fejet, ami reggel visszanézett ráma tükörből! XD Kb, mint Ramszesz fáraó mumifikált feje! Jó! Azért nem annyira durva, de na! XD Reggel 9-re wok én beállítva! Nem hajnal 5re!!

Az emelt törivel nem volt gond. Az első feladatrész simán ment. Valami könnyebben, valamelyik nehezebben. Jóval nehezebbre számítottam. Kb olyanra, h csak minden 2. feladathoz tudok hozzászólni, de mindegyiket megcsináltam. Az kifejtős rész nehezebb volt. Olyan témák voltak, amik nem nagyon szeretek. 4 témát kellett választanunk. Frank birodalom. Rabszolgák helyzete Amerikában. Dualizmus kori Magyarország nemzetiségi összetétele és a Zsidóság helyzete a 2 vh. közt.

Várom, h kijavítsák az emelt törit is, s közzétegyék a neten. Ha tudok valami újat, majd megírom. :)25172_388656712777_78438037777_3733393_6541103_n

Am itthon az van, amit poénból egyszer meg is említettem nektek. Anyum töm. XD  Tegnap ki volt akadva, h alig eszek! Erre elkezdett direkt olyan kajákat venni nekem, amit szeretek, csakhogy egyek, s hízzak mááááááá! :)

Mondtam neki, (s most nektek is), h szombaton lesz az utolsó pót zh-m. Délután kettőkor. Szo majd egyenesen Egerből megyek fel Pestre. Majd a Keletiben várnak rám a barátok. Hát, kicsit megemelkedett a szemöldöke, s nagyra nyílt a szája, mikor leesett neki, h én hétvégén megint megyek Pestre... Elkezdte mondani a magáét, de tudta, h fölösleges, bármit is mondania, szo nem sokáig tartott szerencsére most az ellenállása. Mondtam, h kell egy kis off a sok tanulás közepette, mert különben begolyózok. Erre végleg elhallgatott. De azért benyögte, h; " Nem tudom, h milyen buli van ott Pesten, h állandóan oda jársz..."

Anyum nem hülye. Sejti, h hová járok. Nem lehet őt átbaszni! Jobban ismer, mint saját magát! :) :/

19-kor olyan vihar érte Kertvárost! Először csak dörgött, aztán jött az orkán erejű szél, majd leszakadt az ég! :) Durva volt. Tavaly volt ilyen jó kis esőzés. Szeretem az ilyeneket. :)

25631_410379300906_33331950906_5528663_7917817_n Voltam bent az öregeméknél is. Papám tevékenykedett a kertben, s segítettem neki egy kicsit. De tényleg csak egy kicsit. Slagot kellett levinnem neki. Én meg egyik kezemet zsebre tévén, a másikkal meg 3 újjal fogván átadtam neki, mire lebaszott, h; "Ne 2 újjal fogjad ba.d meg!" Meg, h lehet így slagot húzni? Azért van a kezed, h megmarkold, s hozzad!...

NA! Több se kellett a buzinak, a megmarkolod szó hallatán.... XD

Várom már Pestet. A vidék engem fojtogat. Jó itt is lenni, de pár napnál tovább, már sok! :S :/

Am menetközben változott a helyzet. Elkezdtünk most beszélgetni Ricsivel... Valszeg nem megyünk sehová. Én se Pestre. De majd elválik...

NA! Megyek, mert komoly tárgyalás kezdődött... :/

Holnap este jelentkezem!

Csók!

Rion

(K)

manolo_gonzalez_200912_1

Nincsenek megjegyzések: