2010. június 20., vasárnap

Szülinapi party

 

NA! Túlvagyunk mindenen. Sikerült meglepni Mancim.

Nagyon izgultam, h minden jól sikerüljön, ezért 1 héten át azzal hülyítettem, h manapság rosszul vagyok, s nem érzem jól magam. Elmesél a történetét, h erre miért is volt szükség.

Mancim kb.: 9 fős társaságot a Blahára rendelt 8-ra. Én meg “elloptam” ezt a 9 személyt, s 19:15-re rendeltem őket a Blahára, s majd elvittem őket Manci lakásának közelébe, ahol leparkoltak kb egy 10 percre. Addig én Dávid barátommal gyorsan felmentünk Mancihoz, mert Ő úgy tudta, h érte mentem le negyed 8-ra a Blahára. Eljátszottam, h rosszul vagyok, nem érzem jól magam, menjen le, s hozzon nekem valami csokit, mert az feldobja a vércukor szintem.

Ok. Nagy nehezen lement, én meg kapkodva megcsörgettem, s beengedtem a többieket a lakásba elő a tortát, félkör alakba be, laptop zene, s épp, h elkészültünk jött is Mancim. andrewstetson-31

Nagyon meglepődött. Felköszöntöttük. Torta vágás, pezsgő, piák, s jól éreztük magunk. :) Az elején eléggé… …vontatott volt a dolog, de a pia hatására gyorsan összeszokott a banda, kit Ricsim el is nevezett “Csucskos familyának”. Jó volt a társaság. Megismertem + 1 új kedves személyt is. Igaz nem sokat tudtunk sajnos beszélgetni, de értelmes, kedves, srác az illető.

A buli alatt 2 személy csatlakozott még hozzánk, s a rendőrsége is ránk akarták hívni, de inkább leléptünk. Úgy is idő volt, h induljunk az Alterbe… XD ;) :P

Kom mondom a gyaloglós, utazós részeket szeretem a legjobban ilyenkor.

Az Alterben is minden oks, s jó volt. Egyik blogger olvasóm megszólított szombat este az Alterben. Emlékszem is a nevére, de nem tudtam ott maradni vele, mert Manci húzott el, mert éppen rohantunk, s ezúton is elnézést kérek tőle. :) :/

Am a drága anyucikánk; Dömpi olyan jó előadást tartott! :) Ugye mindig Ő kezdi a transzi showt, s most külön műsort is adott. Meg is szólított minket a Ricsimmel, mert ketten fogtuk Bettikénket, kik nagyon jól érezte már magát. Jót nevettünk. Nagyon jó volt minden. :)

Most viszont rohanok, mert infókat kellene begyűjtenem a holnapi interjúztató cégekről…

Holnap este jelentkezem!

Csók!

Rion ;)

(K)

AndrewChristianSpring2009_0432

3 megjegyzés:

meztelencsiga írta...

hali!
én is láttalak ám! :)

Rion írta...

Na bazz!

Máskor tessék rámköszönni! Bencének is úgy örültem, mikor rámszólt, h "Szia! Te vagy Rion?"

So sweet volt! XD

Nem kell tőlem félni. Nyitott vagyok.
És kedves, és szép, és oks, és...
... na jó! Hagyjuk! ... .XD ;) :P

meztelencsiga írta...

meg gyors is :D