2017. augusztus 24., csütörtök

Az előző részek tartalmából:



(Július vége) 

Hát a Lázár utcai gym nem jött be. Régi és lepukkant. Azért volt az olyan olcsó. Kétszer voltam ott. A célnak amúgy megfelelne, mert reggelente, amikor mentem, akkor mindkét alkalommal voltak kb 4-en... Az meg tök jó. Mert rühellem ha kerülgetni kell az embereket, vagy nem mehetek arra a gépre, amire akarok, vagy konkrét verseny megy a gépekért.

A második alkalommal, meg rám szólt az egyik proli edző. Tudjátok az a tipikus felfújt, mint mondjuk a kidobó fiúk. Flegmák, bunkók, s az izomzat nagyobb mint az IQ, s tipikusan úgy beszélt, mint az izomagyúak szoktak, ezen a mély jaj de kemény vagyok hangon.

Nem tetszet neki, h az egyik gépen otthagytam a súlyt s nem tetem vissza helyére. Mondtam kb 10 perc s megyek vissza...  Válsz: "Öööööö. Jóóó!"

Egy nagybögyű, nagy picshájú csajjal volt.

Úgy megkérdeztem volna, h most előtte akarsz felvágni, h majd most jó helyre teszed ezt a kis csíra gyereket, v mi?!

Kurvára felbaszta az agyam! Gymekben gyakran azt csinálják h lefoglalják a gépeket, meg helyeket törcsikkel, meg a cucaikkal!  Mindneki pakol össze vissza mindent, amit használ! Basszus! Ne szóljanak már rá az emberre, rögtön ahogy felállt a géptől, h tedd vissza a súlyt!

2017 Budapest belvárosában! Mint valami vidéki kis local gymben!

Erősen el is gondolkodtam h beírok a panaszkönyvbe! Leginkább a stílusa baszott fel. Mert értem én h mit akart, de az a flegma, kioktató, stílussal Ózdon játsza már a hülyét, mert ott lehet h menő, de itt nem!

Szo ez a negatív tapsztalt feltette a második napn az i.re a pontot, h oké. Eddig vaciláltam h megfelel e ez a környezet, de ezzel eldőlt, h neeeem!

Aztán volt 2 napnyi időm, amikor a köki és a munkahelyemtől 2 percnyire lévő gym között gondolkodtam, amiől írtam is a multkor h nem szívesen mennék oda, mert sok a meleg, ami zavar, s am is sokan járnak oda.

A Lázár utcai gym után am azt éreztem, h tényleg nem érdekel, h ki van bent s ki néz v ki nem néz.

Lehet h betudnám vállalni ezt a belvárosi melómhoz közei gymet is, mert jobb áron kínálja a havi bérletet, mint a köki, de mivel megkérdeztem pár ismim, akik oda jártak, azt mondták, h tényleg sokan szoktak ott edzeni. A reggelek nem vészesek, de vannak azért. Lehet majd egyszer megpróbálom, mert van is nekik egy olyan kedvezményük, h ha első alkalommal megyek, akkor az ingyesnes, s ki lehet próbálni a gymet. Ami tök jó, h van ilyen, s lehet élni is fogok vele, de a lényeg, h végül úgy döntötem, h hétfőn reggel megveszem a havi délelőttös bérletem a köki fitnessbe.

Azt legalább már ismerem, szeretem, s az is útba esik. Az áron kívül annyi a különbség, h az egyik a metró használata előtt, még a másik a metrózás után van. :D

....

(Augusztus eleje)

Volt egy pár randim, bár ez az egész inkább olyan, mint egy kísértetjáras. Jönnek-mennek, felbukkanak, eltűnnek.

Voltak olyan randijaim is, amik tök jól sikerültek, s ezt nem csak én gondoltam/éreztem így. A randi után, másnap váltottunk még pár üzenetet, arról beszélvén, h mikor legyen a next tali, s a nap végére  már meg is szakadt a kommunikáció, eltűntek az éterben. Ezek után a csalódások és kiábrándulások után már inkább nem is fűzök semmi reményt a jövőbeli talikhoz, mert ezzel azt tanultam meg sajnos, h attól még h jól sikerül egy randi, az napjainkban már nem jelent semmit.... Majd max akkor fog felcsillani a remény sugár, ha már 2-3-4 alkalommal is talizunk.... 
... De sajnos egyelőre még nem sikerült ilyennel találkoznom...

Am nagyon hiányzik másnak az érintése. Vágyom arra, h valakivel összebújjak. Vágyom a szerelemre. A boldogságra....

De majd úgyis jönni fog, akivel egymásnak valóak vagyunk... 😊✌️

Am amivel még többször találkoztam, az az, h sokan kurvára elfoglaltak, és/vagy a munkájuknak élnek, s alig van magán életük... 😕

Kicsit elszomorító, h hogy hozzászoktak ahhoz, h egyedül vannak, s úgy rendezték be életüket, h ha akarnak se jut már idelyük/helyük egy párkapcsolatra.

Aztán volt egy olyan randim is ahol a nagy beszélgetés közepette jött rá a srác, h én Rion vagyok, s h ő anno olvasott engem! 😀

Nagyon vicces volt látni a döbbenetét, ahogy összeáll neki a kép az élettörténetem mesélése közben, s mikor rákérdezett, h én vagyok e az a Rion, aki blogol, s igent mondtam, dőlt jobbra - balra s a szavak szakadozva össze - vissza jöttek csak ki neki, el-elakadozva. 😀

Aranyos volt. 😊

A randik alkalmával néha olyan sztorikat mesélnek nekem, h rendesen ledöbbenek, h milyen emberek, történetek vannak! 😕🙁
Hálás vagyok, h az én karmám, világom, szűrő rendszerem megvédett és mentes az ennyire vad, szomorú, kiábrándító esetektől. 

Remélem a továbbiakban is így marad. 

Így már kezdem megérteni, h miért van annyi sérült és kiábrándult ember... 

+ Volt az üzletben egy számomra nagyon helyes szimpi srác. Tök jól elbeszélgettünk, érezhetően szimpik voltunk egymásnak. Miután elment,  a tulaj, aki épp bent volt, meg is kérdezte, h ő ki volt, ismertem e, mert h úgy beszélgettünk. 

Szo jó volt, csak csalódás volt, mikor mondta h van párja, s idővel az is kiderült, h hát lány, s neki veszi... 😕😑😢😥

Jaaaaj mondom, de kár érted! 😢😢😢

...


(Augusztus 10 környéke) 

Am pár mondat írása közt táncikálok, énekelek, s bulikázok itt magamnak egy jó kis '90es évek lejátszási listára. Aqua, Britney, Backstreet boys, Jackson, Madonna...

Imádom őket! ❤️😍😊✌️

Eléggé rákattantam Britneyre. Ugyan úgy feltud tölteni energiával, mint az előző bejegyzésemben említett dobos zenék. 😁✌️

Kifejezetten jók a gymben! 😉✌️

S ha már gym... 

Visszatértem a Köki gymbe. Jó érzés volt újra ott lenni. Hazatérés feelingje volt, amit csodáltam, h miért érzek így, de második alkalommal már rájöttem, h valszeg azért, mert mikor hazajöttem Magyarországra, akkor kezdtem el ide járni. 

Nagyon jóleső érzés ott lenni. Főleg edzés után szeretem érezni, h zsibong  a testem. Aztán mikor gym után megiszom a kis fehérjémet, akkor meg majdnem annyira kellemes kielégült érzésem van, mint egy jó szeretkezés után. 😀 (De csak majdnem olyan! 🤣) 

Aztán volt olyan "élményem" is, h jaaaaj! Volt egy Pumped Gabó szerű lény az öltözőben. Mindketten egy időben végeztünk. Ő valamivel előbb, mert mire beértem az öltözőbe addigra ő már meztelenkedett... De végig! Nagggggyon magamutogató volt. S végig felém fordulva... Nagyon felbaszta az agyam. Nem szeretem az ilyen magamutogató embereket. Minden normális ember elszokott fordulni, ez meg bazd meg?!.... 

Ráadásul direkt hátat fordítottam neki, s ő törcsivel elindult a kijárat felé, amerre én voltam, s mikor elment mellettem, s szembe került velem, megállt kb 1 méterre előttem s feltűnően kioldotta a törülközőt s lassan eligazgatta magán!

Nah ott kaptam agyérgörcsöt! Direkt ismét hátat fordítottam neki, majd elment tusolni. Totál kiborultam, h én akkor bazdmeg itt maradok az öltözőben s dekkolok addig még nem végez!... 

Eltelt pár perc, s hallom, h jön be valaki. Elkezdtem matatni a szekrényben, h ne azt lássák már h egy szál törcsiben ülök a padon, s lesek ki a fejemből! De hát örökké nem matathatok, s nem tudhatom, h mikor fog végezni a szatír, szo vettem egy nagy levegőt s bemenet a zuhanyzóba...

Megpróbáltam kizárni őt a világomból, de amikor egyszer csak hangosan böfögött egyet, akkor még egy ér szakadt el a fejemben. 😀

Aztán eszembe jutott a jól bevált szokásom; Elkezdtem mantrázni, amiket szoktam. Mint mindig, most is bevált. 

Tusolás után ugyan úgy végig egy szál pöcsben tevékenykedett, s ahogy ő jött ment, én folyamatosan úgy fordítottam felé a hátam. 

Én már összepakoltam, s felöltöztem mikor szétnéztem, s akarva-akaratlanul is azért csak láttam a meztelen sziluettjét, s ő még mindig csa kegy szál pöcsben lófrált ott.  

Nah Móunika mondom! Miket élek én meg?! 😀

No mindegy. 

A lényeg, h azt érzem, h hálásak az izmaim, mert tényleg olyan jólesően éreztetik maguk. 😁

...

Trónok harca. Libabőr.
Iszonyatosan jók, s izgalmasak az új részek! Amazing! Imádom! 😍❤️😀
Daenerys miatt vagyok néha full feszkós és ideges. Csak nehogy baja essen a királynőmnek, mert ha őt is megölik, akkor egy világ fog bennem összeomlani!

...

Néha egy-egy medi utáni "visszatérés" alkalmával nagyon-nagyon súlyosnak, nehéznek érzem ezt a világot. Van h jó néhány percet még el kell töltenem a földön, h összeszedjek annyi erőt és energiát, h végre megmozduljak, s felkeljek.

Am általában akkor meditálok, mikor nincs programom. Meló után hazamegyek, letusolok, s van h nincs kedvem semmihez csak a offolni az elmém, s elengedni ezt a világot.... 

... 

(Augusztus 10-22 között) 

A mai napig van, h ha hirtelen kell reagálni, válaszolni valamire, akkor angolul nyilvánulok meg. 

... 

A gymben néha rápillantok a kijelzőkre, s gyakran sport megy ugye. Néhányszor láttam, h a focisták úgy beállnak, pucsítank, s olyan combjuk van, h huuuu mondom... A sok látens nem hiba nézi állandóan a meccseket... 

... 

Az azért az kemény mikor egy elhízott Bill Gates szerű figura lejön a gymbe edzeni...... 2 l kólával!.... 😯🙃😮😶😱

A másik ami még az elmúlt napokban történt velem;

Egyik szombaton is elnéztem a gymbe. Kicsit többen voltak, mint hétköznap reggel. Minden gépen 3 menetet tolok le. Egyik menet végeztével, miközben pihikéztem, oda jött hozzám egy csóka h csináljuk felvatva!  Mondtam neki, h csináld nyugodtan, tied, azzal ott hagytam.... 

Egy nagydarab manusz volt, csorgott róla a víz. Épp egy fekpados gépen voltam, amivel a lábra és fenékre lehet edzeni. 

Előtte tisztítottam le a padot!  Tudod ki fog az izzadt teste után arra ráfekudni?! Nem is értem h gondolta?! Felvátva.... Hülye ez?! 

Aztán egy másik nap láttam egy helyes fiúkát a gymben. Valamivel erősebb mint én. De egy magasak vagyunk. Rövid hajú. Tetovált a karja. (Nem mintha ez pozitívum vagy negatívum lenne...) 

Másnap az öltözőben is bele futottam, mert pár perc híján egy időben végeztünk. Nagyon kellemes a hangja. És szép szálkás teste van neki is. Totál elolvadtam tőle. Legszivesebben hisztizni és toporzékolni tudtam volna mint egy kisgyerek, h őt akarooom!!! 🤣

Normálisnak tűnik így első nekifutásra. Bár szerintem nem meleg... De a hajós élet során megtanultam, h sose lehet egy normális külsejű srácról tudni, h kit/mit szeret... 

Ah! Kivagyok már! Vágyom a szerelemre, h valaki viszont szeressen s becsüljön. Vágyom a romantikára, de leginkább a szerelmetes összebújásokra, a másik erintésére, illatára. 

Am nagyon kellemes érzés az is, mikor szombat kora délutánra hazatérek edzésről, megiszom a fehérjém, eszek, s teli pocival lefekszem szundítani egyet. Imádom! Mint egy jóllakott kisovodááás. 😀😍❤️😊✌️

Megváltozott a bioritmusom is. Hétköznaponként általában 6:30-kor kelek, gym, melo, s 22-23 között szoktam elalduni, még anno 8:15 körül keltem, s éjfél körül aludtam el. 

(Augusztus 20 után) 

Úgy érzem, a napjaimnak 3 fénypontja van. Az egyik a kora reggel, mikor gymben vagyok, a második, mikor nap végén zárom az üzletet. Imádom a kis irodám. Imádom előkészíteni a nap végi riportot, összeállítani a statisztikát, ellenőrizni, a papírokkal bíbelödni. Imádom a pecsétet, a tűző gépet, a kasszát leszámolni. Szo így bíbelődni, meg mindent. Am többféle statisztikát vezetek, amit nem kértek a tulajok, hanem magamtól találtam ki, mert szeretem a statisztikákat. 😊✌️ A harmadik fénypont pedig este, mikor fáradtan hanyat vágom magam a francia ágyam közepén. Végigmegyek gondolatban a napomon. Elmondom a háláim és kívánságaim és szép lassan perceken belül álomba szenderülök. 

... Jah! Még egy heti fénypont; Trónok harca!... 
😉😘❤️

... 

Exem (Norbi) anyukája 1-2 havonta elszokott hozzánk látogatni. Jóban vagyunk. Szeret minket. (Engem és Kittit a lakótársnőmet.) 
Mindig jókat beszélgetünk. 

... 

Augusztus 19.én Garcons partin voltam. Jó volt. Sikerült nem nagyon berúgni, s épségben hazajutnom. 😊✌️

Am nem volt semmi kül. Nem voltak sokan, s esett az eső, de így utólag visszagondolva kellemes volt, az eresz alatt táncizni a Margit szigeten. 😊

(Augusztus 23)

Láttam a gymben ismét a tetkós szépfiúmat. Szerintem am heteró, de attól még nagyon bejön. Egyrészt szerintem azért,  mert nyugodt, kellemes, kiforrott kisugárzása van, nem too much, de nem is kevés.  Másrészt meg a külseje ugye. 
Am most mikor másodjára láttam, az öltözőben futottam bele. Ő már átvolt öltözve, készen az edzésre, én meg pont végeztem. Óóó mondom Rómeó, hol a faszomba voltál eddig?! 🙁😐

Am van egy srác, akivel 2 randim volt eddig. Nagyon szimpi, s simán eltudnék vele képzelni többet is, mert annyira jól érzem vele magam, de attól tartok h ő is csak ugyan olyan, mint a többi buzi. Sokat dolgozik, alig lehet elérni, a kommunikáció az egyenlő a nullával, s kb 1 hétig lóg a levegőben az, h mikor találkozzunk legközelebb. Kétszer is rákérdeztem már, h legyen e tali egyáltalán, s igen akarja, csak az a kérdés, h mikor. S ennyi! 

Nagyon türelem játék ez nekem, mert én és sokan mások is azt gondolják, h ha valaki érdekel, akkor az keres téged, s úgy igazítja az életét, h írjon neked, találkozzatok, s nem az, h tök ritkás, akadozó a kommunikáció, csak mert ő "nem szereti használni a chatelős applikációkat"...

Szo csalódott vagyok. Ő is azt mondja, h vágyik egy komolyra egy értelmes, normális párkapcsolatra. Oké. De velem meg ellentmondásosan beszél és cselekszik. Egyszer pozitív, egyszer negatív. Nem szeretem ezt az össze-visszaságot! Meg direkt rákérdeztem h folytassuk e ezt, mert ez így nekem nem toooom. Vagy csináljuk rendesen, s beszélgessünk, találkozzunk, v sehogy!

De akar... De azt meg egyszerűen nem akarom elhinni, h valaki ennyire kibaszott elfoglalt legyeeeen....

Ott tartok, h az idő mindent megold. Aki nem nekem való, s csak kamu ember az úgy is lekopik a többi piszokkal együtt csak néha már a faszom kivan a töketlen népséggel... 


... 

A trónok harca 6. részén kissé elérzékenyültem... 😢🤧😰🙁😕
Nagyon sajnálom, h nincs a valóságban egy ilyen vezető magyar karakterünk, mint Daenerys. Úgy örülnék, ha felbukkana  a valóságban is egy ilyen politikus. 😍🙄

... 

 Nah jóóóó! Ennyi mára! 

Csók!

Rion ;)

:*

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!) 


Nincsenek megjegyzések: