2010. augusztus 30., hétfő

Rólam

 

Idézet mára:

Ha elmegy az életkedved és elbizonytalanodsz, gondolj csak erre: az apályt mindig dagály követi.

Henry Wadsworth Longfellow

 

Reggel 8-kor keltem. Agyam egyből kávéért üvöltött. Szo beindult a szokásos otthoni rutinom. Go le a konyhára, kávé, szürcsölgetés, miközben nagy GAGA golyós szemekkel nézek a semmibe. Anyám térített magamhoz, mikor berobbant a konyhába. Nagyon pergett, s ez rám is átragadt, s kezdetét vette, a 2010-es nyár utolsó 3. napja.

Reggelről bepakoltam, s utaztam vissza Pestre. 13-tól 22.-ig meló volt. Vártam már. Munkával legalább telik a nap, anélkül meg csak vagyok.6a00d83451d8ee69e20133f357af14970b-500wi Mára már lett a kasszához kódom is, és gond nélkül kasszáztam. Egyre jobban megy. Ma is rengeteg vevő megállított kiknek 70%-a külföldi volt, aztán a nap végére azon kaptam magam, h csak én beszélek angolul, s azért jönnek hozzám a vevők, mert hozzám irányítják a többiek, v nekem szólnak, h menjek a kasszához fordítani, pedig marhára nem beszélek jól angolul. Sőt! Igaz van középfokú szóbeli nyelvvizsgám, mit októberben szereztem, de azóta sokat felejtettem, de szerencsére nem mindent. :)

Nagyon szépen alakul a férfi részleg. Tök izgulok, h majd. Nagyon várom a pénteket mikor majd nyit. Ma láttam a raktárban egy olyan jó kibaszott férfi bakancsot, h majdnem el…

Itt meg is lehet nézni.

Lassan de biztosan kezdem kezembe venni sajt életem. Kis  izgalommal várom, h mi lesz majd. Megfogok-e tudni élni, eltudom-e majd tartani Önmagam. Majd kiderül. Az biztos, h mivel már van munkám, az önbizalmam is visszatért. Igaz. Még nem a régi önmaga, de reményeim  szerint, majd csak megint a régi Önmagam leszek. :) 

Holnap és Szerdán szabadnapos leszek, ezért kedd este hazautazom ismét, s majd szerdán vissza megint pestre. Muszáj, mert ma nem tudtam felhozni mindnet. Ma csak 2 napi kaját hoztam meg egyéb kellékeket. Szerdán meg hozok 1 heti kaját, meg ingeket, mert melóban majd abban akarok dolgozni. Szeressük az ingeket. :)

Am tök furi volt, h tök zöld minden vidéken. kb 5 napot tartózkodom általában Pesten, s hazajövök 1-2 napra, de mégis úgy érzem, mintha 1 hónapot lettem volna távol.

Kezdek belül is változni. Így, h már van melóm egyre kevésbé vágyódom haza, s egyre jobban vágyódom vissza Pestre, ha itthon wok. Itthon csak Hugi van nekem, kivel lehetek. Pesten van már nekem a baráti köröm. Igaz, ritkán, s keveset tudok velük találkozni, ami engem is bánt. Én hibám is, de nagyobb részt más tényező miatt nem tudok velük találkozni, mert megvan kötve a kezem, de sajnos erről nem írhatok.

6a00d83451d8ee69e20133f357afd2970b-500wiMióta Pesten élek 3 nagy, s fontos terület alakult ki nálam; 1: Magánéletem, 2: Baráttok, haverok, ismerősök, 3:Munka.

A munka terület az zöld lámpát kap, mert azzal MÉG nincsen gondom.

A magánéletem a sárga lámpa kategóriába kerül, mert úgymond stagnál. Vannak gondok, vannak örömök, de még nem teljesen stabil.

A barátok, haverok, ismerősök kategória pedig sajnos a piros “osztályzatot” kap, mert ez nagyon szétszórt. Itt kellene a legnagyobb rendet raknom, s összeszedni ”magunk”.

Jelenleg úgy vagyok, h a sárga besorolást próbálom stabilizálni, s aztán a pirosat felhozni legalább a sárga kategóriába, de a is lehet, h mindkettővel megpróbálkozok majd, de sejtéseim szerint nem fog menni, mert az egyik üti a másikat, s oda vissza. :/ Annyit elmondhatok, h a piros az piros, s nem vörös, ami kis javulást jelet, azaz az ellenségim, helyesebben a támadóim eltűntek, s ilyen téren szerencsére peace van. :)

Amúgy ezt a “hülye” piros, sárga, zöld besorolást is a melóhelyről van, mert kint így osztályozzák a boltokat, s ez megtetszett nekem. :)

No! Kicsit sokat írtam, szo ennyit mára! Holnap este jelentkezem.

Csók!

Rion ;)

(K)

6a00d83451d8ee69e20133f357ae23970b-500wi

Nincsenek megjegyzések: