2010. augusztus 2., hétfő

Szülők, Hugi, meló, Alter

 

Idézet mára:

Arra gondolt, hogy megpróbálni úgy élni az életünket, ahogy elterveztük, olyan, mintha egy recepthez keresnénk hozzávalókat egy ABC-ben. Az ember fogja a bevásárlókocsit, aminek sosem akaródzik abba az irányba menni, amerre tolják, és a végén teljesen más dolgokat kell összevásárolnia. Mit tehet ilyenkor az ember? Mit tehet a recepttel?

Douglas Adams

 

Jó itthon lenni. Eltelt a mai napom is. 10-kor a Host melótól hívtak, - ahol pénteken délelőtt voltam interjún az izraelita sráccal, - h sikeres volt a felvételi, s mikor tudnék bemenni. Kértem egy kis időt, s abban maradtunk, h majd egyeztetünk egy próbanapot. Kicsit időt is nyertem így – éppen úgy, ahogy akartam – mert reménykedem, h a rendezvényszervezős meló összejön. Aztán hívtak ma egy másik interjúra, ahová szerda délelőtt megyek majd.

Annyira idegesítő, h soha sem értem, h honnan hívnak. Még akkor sem, ha másodszorra is mondja! Minden mást értek és hallok rendesen elsőre, de ha a cég nevét mondják azt másodjára sem értem meg. :S Lehet azért mert egyik cégnek sem magyar a neve… :) Mind1. Ez van. :/6a00d83451cc7469e201348543f67a970c-500wi

Ma játszottam hálózaton, olvastam, meglátogattam ismét az öregeket, anyummal is jól elbeszélgettem megint. Sőt! Még apum is odajött hozzám, s érdeklődött, h mi van velem. Én meg megerőltettem magam, s normálisan válaszolgattam neki. Bár így is próbált kötözködni, de elengedtem a beszólásait a fülem mellett, s most nem ültem fel a hülyeségeinek.

Szembe szomszédommal is összefutottam, s jól elbeszélgettem, s kaptam egy Wass Albert könyvet kiolvasásra. Nagyon szeretem ezt az írót. Érdemes elolvasni regényeit.

Aztán Hugival kimentünk beszélgetni. Jó volt vele lenni. Amióta megbeszéltük egymás közt a dolgokat azóta tök jó minden köztünk. Szeretem. :) Kaptam egy rakat infót, h milyen megcsalások zajlanak Kertvárosban. Egyik közelebbi ismerősöm is félrekúrt. 3 gyermekes apa… Most indult volna polgármesternek. Jól tönkrevágta az életét…

Megnéztem már sajnos a Született feleségek 5. évadját is. :( Most töltöm a 6.-ot. Nagyon szeressük. Sajnálom, h annak is mindjárt már a végére érek. :( Igaz. Már Ősz óta nézem, de hát ez a hosszú idő is az bizonyítja, h nem nagyon volt időm semmire.

Hiányzik már egy jó buli is! Meg az Alterego is. Félreértés ne essék. Nekem nem azért hiányzik, amiért azt sokan gondolhatják. Az Alter számomra jelenleg egy olyan világ, amit kiterjesztenék mindenhová. Ott felszabadult, s önmagam lehetek. Mehetek kézen fogva a párommal, s csókolózhatunk. Összefuthatok egy rakat ismerőssel, kikapcsolódhatok.

Ha lesz melóm, az első fizetésemből jól bebaszok s elmegyünk majd oda bulizni, mint régen. Nem voltunk már vagy 2 hónapja. :( Csak ez a kurva pénz miatt nem csinálhatok semmit! Ajjjj! Már megint rí a szám! :( Na jó! Mára ennyi gyerekek! Holnap este jövööök!

Csók!

Rion ;)

(K)

stephane_haffner_201001_5

Nincsenek megjegyzések: