2010. augusztus 28., szombat

Tv, meló

 

Idézet mára:

Az élet szép. Viszonylag.

Vavyan Fable

 

9:30-tól 18:30-ig melóztam. Fáradt wok. Este néztük Mancival a X-factort, aztán a Megasztárt. Voltak aranyos szereplők, de már fáradt wok.

Meló helyen ismét voltam a kasszába. Már jobban ment, mint múltkor, de azért most is voltak hülye helyzetek, fennakadások. Lassan, de biztosan majd csak megtanulok kasszázni.

Am millió meg egyen voltak ma. Többen, mint tegnap. Szombaton sokkal többen voltak. Alapból a Westendben is rengetegen voltam mert valami deszkás műsor is volt, s annyi emós volt nálunk is, h wááá!!! NA meg ugye egy rakat pasi, fiú. Mi lesz, ha lesz férfi részleg is. Ma sok vevőt kellett kiszolgálni. Mármint,  h sokan fordultak hozzám kérdéssel, s szerencsére már magam is tudtam nekik segíteni, s nem kellett lepasszolnom a vevőket a kollégáknak.

Megismertem egy új kolléganőmet. Idősebb, de fiatalos, kedves, kommunikatív (mint mindenki nálunk), s segítőkész.  Ma a főnök volt velünk. Szeretem. Kedves nagyon, s sokat okosodtam ma is.

Mint írtam, tegnap nem volt olyan jó. Ma jó volt, de fáradt wok. Rubint Réka is nálunk volt vagy 1 órán keresztül, s Gábor barátom szolgálta ki a kasszánál. :)

Holnap hazautazom, s jobban lesz időm írni.

Csók!

Rion ;)

(K)

6a00e54fb7301c88340133f3480d3e970b-800wi

Nincsenek megjegyzések: