2010. szeptember 1., szerda

Alvás, parfüm, Westend

 

Idézet mára:

Akinek szenvedélyes a lelke, az nem éri be a hétköznapi élet történéseivel, annak több kell, sokkal több. Van, akinek nagy térre van szüksége ahhoz, hogy éljen, én inkább a saját világomban létezem, amelynek az ajtaját olyan szélesre tárhatom, amilyenre akarom.

Lévai Katalin

 

Tegnap 17-re hazaértem Kertvárosba. Neteztem egy kicsit, s már 18:30 körül lefeküdtem, s nyomban el is aludtam olyan fáradt voltam. Reggel 10-ig fel se ébredtem. 15 és fél órát aludtam. :) Ez is azt bizonyítja, h nagyon le volt merülve nálam az aku. :) :/

Furi, h nem tudok mit kezdeni magammal, ha nem dolgozok. Játszok a Stronghold internetes változatával, - mert már ilyen is van már – blogolok, fb azt ennyi. Manci dolgozik, mint szinte mindenki napközben, s nem nagyon tudok mit tenni. Furi, h eddig meg, h nem volt munkám, h rohantak a napjaim.

Ma használtam az új Parfümöm, s furi, h egy parfüm, milyen magabiztosságot, megnyugvást tud adni. Jó tudni, h van. Jó érezni. 6a00d83451cc7469e20133f2e17049970b-500wi

Iguval összefutottam a Westendben. Felismertem egyből, s aminek örültem, h Ő is, s egyszerre köszöntünk egymásnak. Kicsit félve köszöntem, mert mi van, ha nem ismer meg v hülyének néz h; “Mi a faszt köszönget ez itt nekem?!” lesz. Ma este le is csekkoltam a blogját, mert a héten még nem is néztem szét a meleg blog világban.

Találkoztam itt Mancimmal, s elmentünk a Media Marktba , mert vettem magamnak egeret, mivel a régi széttört tegnap, mert leesett otthon, ahogy  vettem volna ki a laptop táskámból. + Fülhallgatót is vásároltam, mert a régi már szar volt.

Akkor majdnem eltetettem magamnak egy Convers-es táskát. Nagyon jól nézett ki. Fekete színű volt. Volt vállpántja, s füle is mit kézben is lehet vinni. De meg se kaptam még az első fél havi fizetésem sem, s ezért nem fogok költekezni.

Akkor benéztem a boltunkba is. Beköszöntem a többieknek, s láttam, h már hordják ki a férfi részlegre a termékeket.

6a00d83451cc7469e20133f2f0742a970b-250wi Gyerekek! Nagyon szép! Drága Zsóki kolléganőm irigykedett, is h milyen jó lesz nekem, s úgy lenne ő is a férfi osztályon. Bár poénból nyugtatgattam, h ott lesz mellettünk a gyerek osztályon, mert Ő oda tartozik. :)

Láttam, h az általam kinézett sexy bitch férfi bakancs is kivolt már téve. Jaaaaaj! Ott fogom látni minden nap a polcon, s a szívem fog bele szakadni. :( A végén még lehet, h csak megveszem. :/

Ma, mikor visszaérkeztem Pestre, meglepődve tapasztaltam, h mennyi a fiatal, s még furibb volt az, h sokan fekete, fehérben voltak, mire leesett, h szeptember elseje van. :) Hááát! Vannak szép példányok aaaz biztos! De hát mindent a szemnek, s semmit a kéznek politika van érvényben nálam ugye. :)

Megvan nekem a magam kis hülye fiúkám, s nem adom fel senki másért. Westend után el is mentünk hozzájuk. Majdnem nála aludtam, de ő reggel korábban kel így inkább hazajöttem.

Na Drágáim! Mára ennyit! Azt most megmondom, h holnap nem sokat fogok írni, mert 11-től 22-ig melózok, de majd kitalálok valamit.

Csók!

Rion ;)

(K)

6a00d83451cc7469e20133f2c659b5970b-500wi

Nincsenek megjegyzések: