2010. szeptember 2., csütörtök

Hónapforduló, kampány

 

Idézet mára:

A hűség nem azért van, hogy téged korlátozzon, hanem azért, hogy megvédjen. Az elvek sem korlátoznak, hanem védenek.

Marie Clarence

 

Ma vagyunk Mancimmal 5 hónaposak. :) Sajnos ma nem tudunk elmenni az ilyenkor szokásos helyünkre, a Gellért hegyi lyukunkba, de majd bepótoljuk. :)

Ma ugye 22-ig melózok, szo inkább most írok, mert este nem lesz hozzá energiám.

Ma reggel már 7:30-kor ébren voltam. Nem tudtam aludni, mert a lábamba beállt a hülye szokásos, idegesítő, bizsergős érzés, s nem hagy aludni. Furi, mert akkor áll csak el, ha sétálok. Nem tudom, mitől, miért van ez. :/

Mind1. A reggeli tejeskávéval teli bögrémmel, s  margalinnal megkent kalácsommal kimentem a napsütötte erkélyünkre. Miközben reggeliztem, észrevettem, h a velünk szemben lévő suli már nem üres. Ültek ott  diákok. Volt, aki  fejét támasztotta, volt aki írt (vagy rajzolgatott magának), volt ki az ablakon bámult kifelé. Elmosolyodtam, mire az a furi érzés tört rám, h hiányzik a suli. Szívesen visszaülnék. Hiányoznak a csoporttársaim, a tanáraim, az órák, a fősulis élet.

Ez van. :( “Múlnak a gyermek évek”… :/

Lassan indulok melóba, szo zárásként frankó kis H&M reklámokat közlök nektek.

Szerintem nyugodtan mondhatom, h a H&M egyedi reklámokkal rendelkezik. :) Tetszik az, h más mint a többi. ;) :P Sőt! Nyugodtan mondhatni, h elvontak. Tetszenek a zenék, a szereplők, szo minden. :)

 

 

 

 

 

Csók!

Rion ;)

(K)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

azt a kardigánt már kinéztem magamnak csak faluban még nem nyíít meg:S:S can't wait h megvegyem:D:D