2010. szeptember 29., szerda

Kertvárosban & Pesten

 

Idézet mára:

Az élet találkozásokból és elválásokból áll. Nap mint nap érkeznek új arcok az életünkbe, illedelmesen köszöntjük őket, van, aki csak néhány percig marad, mások hónapokra, és van olyan, aki egész életünkön át velünk lesz.

Cecelia Ahern

 

Otthon azzal telt el  a tegnap estém, h apámnak állítgattam be a Tv-n a csatornákat, mert megrendelte magának a legnagyobb csomagot, mindenki nagy “örömére”.

( Eddig is állandóan a tv előtt ült, de mind1… )

Ma délelőtt meg a konyhai tv-n kerestem meg, s állítottam be azt a kibaszott 51 csatornát neki. Remélem most már örül a feje!… –.-‘

Voltam bent az öregeknél is, meg anyumnak is segítettem egy kicsit, aztán délután visszajöttem Pestre. Lepakoltam itthon, s mentem a Duna plázába, mert ott taliztam Mancival, s cipőket néztünk.6a00d83451d8ee69e20133f466b167970b-500wi

Este pedig a kedves kollégámmal taliztam. Jó volt újra látni, s beszélgetni. Szegénykém beteg, s mikor tegnap este a taliről beszéltünk, azt hittem lemondja, s nem fog eljönni, de szerencsére nem így lett.

Vegyes érzelmekkel teli egy találkozó volt ez, s jó, érdekes, s a végén igazán elgondolkodtató dolgokról beszélgettünk. Nagyon jót tett nekem ez a beszélgetés s sokat is segített több területen is.

Így estére eléggé fáradt is lettem. Nem sikerült kialudnom magam, mert reggel Kriszta főnököm keltett,  h betudnék e menni dolgozni, helyettesíteni, a lebetegedett Gábor kollégám? Mivel vidéken voltam ezért nem volt megoldható. Szo reggelről ismét nem magamtól keltem, s visszaaludni se akartam volna, mert akkor délig tuti nem keltem volna fel…

Otthon a reggeli mellett volt időm olvasgatni a Kertvárosi újságot,  s meglepődve láttam, h mennyi sok polgármester jelölt indul. S mind független. A felét ismertem csak, meg a képviselő-jelölteknek is, de sajnálom, h nem mehetek szavazni, mert most tök új lesz minden.

Sajnálom, mert szerettem Kertváros polgármesterét. Stabilan irányított, mert nem csinált adósságot, nem vett fel hitelt semmire, s a térség nyugalom szigete, mit a környező települések is elismernek.

Marcel (2) ( Annyit zárójelben megjegyeznék, h ez az egész csak annak köszönhető, h csak nálunk nincsenek cigányok, s mivel a környékünkön lévő települések mindegyikkén nagy(obb) létszámban találhatóak famílliák, ezért azok a települések szarban is vannak, s eléggé rossz az összképük is, stb, stb, stb. De ezt nem kell azoknak magyaráznom, akik hasonló környezetben, helyen nőttek fel, a városiak meg úgy is nehezen értik ezt meg… Na mind1…)

Tök szép napos időnk volt ma. Az embernek (legalább is nekem) már ettől sokkal jobb a hangulata. Jó lenne, ha Novemberig sokszor lenne még ilyen szép idő.

Holnap 1-re megyek melózni. Nem szeressük a délutáni műszakot, főleg, h nem tudtam kipihenni magam ezalatt a 2 nap alatt… –.-‘ :/

Na! Majd jelentkezem!

Csók!

Rion ;)

(K)

6a00d83451cc7469e2013486cecb61970c-500wi

Nincsenek megjegyzések: