2010. október 3., vasárnap

Manci, meló, gay

 

Idézet mára:

Szerintem is az a legfontosabb, hogy az ember rátaláljon a belső egyensúlyára. Az írás erre kiváló spirituális eszköz.

Rácz Zsuzsa

 

Ah! Na! Itt wok! Nem volt időm írni tegnap, de most nagyon összefutott felettem már megint minden. –.-“ Sorry. :/

Már hiányzott is kajakra az írás, s annyi mindenről tudnék mesélni, de most is fáradt wok, s holnap reggelre megint megyek, szo sietek…

WÁÁÁÁ! Na Drágáim! Csapjunk akkor a lecsóba!

Facebook-on állandó lett a bejelölgetés, annak ellenére, h szinte semmi adatot nem látatnak rólam az ismeretlenek! Mire megkérdezem, h minek köszönhetem bejelölésük, jön a válasz, h megtetszettem neki, s szeretne megismerni… –.-‘6a00d83451d8ee69e20133f4bb5028970b-500wi

Tök jó, h a facebookból már rómeó lett! –.-’ Na mind1!

Ma vagyunk Mancival félévesek. Mivel ma melóztam, ezért tegnap este mentünk ki  a lyukunkba, a Gellért hegy lábánál található első lépcsős fordulós kis bástyaszerűséghez.

Jó volt sétálgatni. Kaptam tőle egy nagyon aranyos szerelmetes képeslapot, s bonbont. Egyből az első hónapfordulónk jutott az eszembe, mikor én vetem neki hasonlókat.

De szép is volt akkor… Bárcsak visszalehetne hozni. :’(

Mindenki kérdezi am, h most akkor what a fuck van velünk, mert fullra zavaros ez az egész kapcsolatos dolog, s ma feltévedtem msn-re is - kb 5-6 hónap kihagyás után, – s kaptam egy visszacsatolást egyik kedves blogger társamtól, h nagy vita fórum vagyunk, s sokan érdeklődtek nála, h mi van velünk. ( '”Őtőle kérdezed meg, h mi van velem!”'  - Nem tudtam kihagyni Móuniiii!!!)

Akkor a munkahelyen is megkérdezik a munkatársak, ha kettesben maradunk, h mizu van velünk.

Am már az újabb kollégákkal is tök jól összehaverkodtam ma. Szeretem őket is. Ééééén már mindenkit szeretek. :) Remélem, h azért engem is szeretnek valakik, mert azért van 1-2 rég óta itt dolgozó kolléga ki részéről ( néha ) érzem azt, h dislike-ol.

05Ja! Jut eszembe! ( Bár nem tom, h jön ide ), de Krisztííína ( már így hívom az üzletvezetőm ) mondta, h a gyerekei is nézik, v olvassák a blogom. Nem tudom már mit mondott pontosan, mert lényegében a képekről beszéltünk, h látván a… … fiús képeket…megkérdezték, h miért teszek ki ilyeneket, s Kriszta meg megmondta nekik, h mert meleg vagyok. XD Erre a kislányai meg mondták, h szeretik a melegeket, s nincs bajuk velünk. :)

Olyan jót nevettem rajta, ahogy előadta. Mondta is, h liberálisan neveli a gyerekeit. Mondom nem mondoooood?! XD ( Tudom! Mondom, mondom mondom…. ) Am tetszik ez. Örülnék, ha valójában is ilyen egyszerűen állnának a heterók a témához, s nem úgy, h; “Jaj! Mi lesz, ha a felvonulást észreveszik a gyerekek, s mit mondanak, h mit csinálnak a bácsik egymással?!” –.-‘ Tssssz!

Anyámnak meg azt nem merem elmondani, h mindenki tudja rólam, kik körülvesznek mindennapjaimban, mert Ő még ezt sem tudná elfogadni. –.-“ Mind1. Anya csak egy van. XD

Akkor elnézést szeretnék kérni  (elnézést, elnézést Móuni!) néhány barátomtól, amiért elvagyok tűnve. Most olyan szar beosztásom volt a héten, h kajak shit. Hétfőn szabadnapos leszek, s remélem aznap utol is érem magam. So sorry! :/

“Alma! Lemerült az elem?!” Szo tete. Álmos wok. Bocs a kutyafuttás beszámolóért, de most ilyen életem van. Majd jelentkezem.

Csók!

Rion ;)

(K)

6a00d83451d8ee69e20133f4ab4a81970b-500wi

Nincsenek megjegyzések: