2010. november 14., vasárnap

Itthon, Romeo

 

Idézet mára:

"Az ember, ha már nem tud szeretni: menjen tovább!" Semmiért nem kár, csakis a szeretetért. Az pedig - ha valóban volt - elveszíthetetlen.

 

Az elmúlt napokban msn-ről töröltem vagy félszáz embert. Rengetegen voltak fent, s csak kb 10-20 embert ismertem belőlük.

Nem mintha nagyon gyakran használnám az msn-t de most jólesett a “takarítás”. Amióta fb függő lettem, azóta erősen mellőzöm az msn-t s gyakran csak kényszerből, v mások kérésére megyek fel.6a00e54fb7301c88340133f575ad96970b-800wi

A szobámban új ablak van. Anyum pedig már mondta anno, h mire hazajövök új ablakom lesz, de úgy kiment a fejemből, h mikor beléptem a szobámba meglepődtem. De tetszik. Zsír új. Modern. Szép fehér. Van kis belső párkánya is, mellyen mindenféle virág, s kis kaktuszocskák sorakoznak szép színes kaspókban. Likeolom. Vinném őket szívesen az új albiba majd, de anyum ugye nem tud róla, meg nem is engedné, mert h “azok az én növényeim!”Arc nagy mosollyal

eddig nem érdekeltek a szobanövények. Most meg már vinném őket Pestre. Meg azon morfondírozok, mikor meglátok itthon 1-2 szép darabot, h ugyan hány ezer ft lehet. Aztán csak sóhajtok egy nagyot, h haj de sok mindent kell majd nekem venni! Zavarban levő arc

Na de inkább váltsunk témát!

 

Welcome Romeo!

Bezony. Tegnap este felcsaptam magam. Full vicc az egész story. Arc nagy mosollyal

Az első levelemet Kisaranyostól kaptam. Arc nagy mosollyal Jót nevettem. Nem gondoltam volna, h egyből egy ismerős ír. Arc nagy mosollyal Aztán köszöntött még jó pár ismerős, s az ismeretlenek hada. Nem sok minden változott itt. Én viszont igen. Nem válaszolgattam már olyan lelkesen a levelekre, mint 1 évvel ezelőtt. Nem érdekel, nincs válasz! Bemutatkozásomban is leírtam, szo reklamációt nem fogadok el!

6a00e54fb7301c88340133f576f95b970b-800wiPersze betaláltak a pedók, apukák, szado-mazok, s mindenféle félőrült, pszichopaták is. Zavarban levő arc

De voltak azért pozitívumok is.

Találtam a látogatóim közt H&M-es kollégát is, westendben dolgozót, régi ismerősöket s haverokat is, kik üdvözöltek ismét a klubban. Arc nagy mosollyal 

Akkor több H&M-es vásárló is rám írt. Ki a kasszában látott, volt kinek segítettem is, s volt aki csak odakintről szokott nézelődni, s úgy ismer.

Hát mondom fantasztikus! Mosolygó arc Zavarban levő arc

De szerencsére azért ahogy telt az idő úgy gyűltek a levelek, s olvastam ismeretlen szépfiúktól is. Bár azoknak a fele is kihullt, mert csak baszni akarnak, arra én meg jelenleg nem vágyom még.

Beszélgettem több aranyos, értelmes, szimpatikus sráccal is, kikkel majd talizok a héten szimpla ismerkedés, haverkodás céljából. Most esősorban amúgy is csak ilyesmiket keresek.

Annyi változást vettem észre így fél év után, h többen hivatkoznak most arra, h tetszik neki a profilom. Régebben nem nagyon emlékszem, h írtak volna ilyet.

No! Mára lényegében ennyi! Holnap este majd jelentkezem ismét! Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

6a00e54fb7301c88340133f575ad82970b-800wi

Nincsenek megjegyzések: