2011. január 9., vasárnap

Hazutazás, otthon, hetero állatok, Bratyó

 

Idézet mára:

Ha rugalmas vagy, és hagysz másokat olyannak lenni, amilyenek, akkor egy rakás stressztől kíméled meg magad. A lelki béke a megváltozott hozzáállásból származik, nem pedig a megváltozott körülményekből.

Andrew Matthews

Tegnap annyira szarul voltam, úgy fájt mindenem minden hol, h egyik kolléganőmtől kértem fájdalomcsillapítót. Először csak egy felet vettem be, mert Cataflamja volt, amit nem ismerek, de azt mondta, h nagyon erős.  Így első körben csak a félt kértem el, de semmit nem éreztem, s elkértem a másik felét is később, s attól már jobban lettem egy kicsit.

Akkor van egy új meleg kollégánk, kivel meló után tök jó összehaverkodtunk. Szimpatikus srác, s este fb-n jól elbeszélgettünk…

Hát ma se tudtam kipihenni magam! Kómás vagyok. Reggel 10-kor keltem, s hazautaztam. Nagyon furi volt hazamenni. Furcsa volt elhagyni a Kombínó, s az Oktogon vonzáskörzetét, furi, de egyben kellemesen jó volt beérni a Keletibe, s hallgatni a bemondó hangját, látni a vonatokat, s átérezni a Keleti railway station hangulatát. Mosolygó arcAnthon Wellsjo-011[2]

Ugyan ilyen jó volt, utazni a Flirt vonaton, s nézni a vidéki házakat, tájakat, s  csodálkozva néztem azt, h mennyi hó van?!

Am annyi hangulatromboló volt az egészben csak, h beteg vagyok. Úgy ébredtem, h titta takony vagyok, s hőemelkedésem is volt. Kajálni nem bírtam, mert egy kis szalámit is vagy 1-2 percig rágtam, s így lényegében 1 adag c vitamin, s rubophen volt a reggelim. Zavarban levő arc Ezzel így el is voltam.

Tegnap melóhelyen kérték, h jelezzük, h ki mikor akar menni szabadságra, s ma azt is összefogom írni magamnak. Január, februárban kiveszek pár napot, s akkor mindenképp elmegyek szűrésre majd, mert már mióta beígértem azt is már magamnak. Zavarban levő arc Igaz, eddig lényegében azért se mentem, mert november, december időszakban senkivel sem voltam, s fölöslegesnek éreztem. Bár jelenleg annyira szarul vagyok, h már most a rosszullét, s az ájulás keringet, ha belegondolok a vérvételbe… Zavarban levő arc

Andrey Ivanov-057[2]Otthon nagyon szar volt lenni. Anyum megszólt, h milyen hajam van, h merek 4 gyűrűt felvenni?! Együtt ebédeltünk apummal, s ő is jó alaposan végigmért. Majd mikor kiment cigizni, anyum a sírás határán közölte, h nem csodálkozz, ha ráfog kérdezni. Senki sem hülye!

Undorítónak tartottam az egészet! Azt hittem, h visszahányom az egész kaját, mit megettem. Olyan gondolatok cikáztak a fejemben a dühtől, h  le se merem írni!

Mondtam a magamét, h direkt szolidan csak ezt a 4 kibaszott gyűrűt vettem fel, s ettől vannak kiakadva, mikor 7-8 gyűrű is szokott rajtam lenni?! Fülgyűrűket is hordok, s egy kibaszott karkötőt se vettem fel, direkt ezért, mert tekintettel vagyok szüleimre, erre még ebbe a kibaszott 4 gyűrűbe, s a hajamba is belekötnek! Mikor kis hajam volt, persze az se tetszett neki, de mind1! Megfogadtam magamban, h tüntetőleg csak azért is bevállalom, s levágatom oldalt a hajam 3 mm-re, s középen meghagyom a hatalmas hajam. Múltkor pont anyumra való tekintettel hagyattam nagyobbra oldalt.

Most már leszarom! Így se úgy se jó neki soha! Pedig most direkt ismét lerobbant, ócska fos ruhákba, s csabzott fejjel mentem haza, s nem vasaltam ki, de nekik még így is too much volt! “H látszik a hajamon a gyűrűimen, az öltözködésemen!”ANTHON WELLSJO

Úgy felborítottam volna az asztalt, s az arcába kiabáltam volna, h KI A FASZT ÉRDEKEEEEEL???!!! S AKKOR MI VAN???!!! NEM VAGYOK ETTŐL EMBER V MI???!!!

Miért nem lehet elfogadni a színest? Az egyediséget?! Miért kell mindenek feketének, v fehérnek lennie??? Kurvára elegem van már ebből a nyomott bús-komor légkörből! Játssza itt hős szomorú szamurájt! Picsog minden szaré, s már mindenben a buziságot látja!

Utálom, s herótom van már a vidéktől a sok visszamaradt, begyepesedett hetero állattól! Disgusting!

( Kérdezték már páran, h mit jelent nálam a heteo állat? Számomra az a HETERO ÁLLAT, mint pl a közmunkások, gyári munkások, bányászok, bkv-sek, vasutasok, rendőrök, jobbikosok, stb stb stb… Külsőre úgy jelennek meg előttem, h igénytelen, alulöltözött, dagadt, szőrös, lusta, “nagyokos”, iszákos, puhos emberek, s kocsmatöltelékek! Na meg ersze a homofóbok is ide tartoznak! Persze nem általánosítok, s tisztelet a kivételnek! )

Szo mérgemben felmentem, s bevettem egy aspirint s lefeküdtem aludni. Aztán mikor felébredtem, összepakoltam, s előbb visszautaztam Pestre. Bratyó várt rám a Keletinél, s kocsival hazavitt. Idén most talákoztunk először, s utoljára akkor láttam, mikor az esti, Oktogonos képeket csináltuk. Jó volt beszélgetni. Sok minden történt s jó volt megosztani vele. Tanácsokat is kértem több mindennel kapcsolatban is, s megnyugtató érzés, h ilyen jó, értékes barátom van.

No! Mára lényegében ennyi! Majd jelentkezem!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Look-985[2]

1 megjegyzés:

Sviko írta...

Nekem szerencsére nincs ilyen jellegű probléma otthon. Ma szokás szerint társasoztunk, és öcsém például köcsögnek hívta az egyik figurát, és mindenki csak nevetett rajta, pedig érthető volt a célzás. Viszont apum hajlamos hülye lenni és belekötni olyan dolgokba, amik tök feleslegesek. Néha visszaoltom, vagy rászólok, de alapvetően nyelek, mert - mivel nem élek velük - a családi béke lehet, hogy nekem még fontosabb.

Hetero állatok: szerintem ezt gondolnád a munkatársaimról is. És igen, azt is el tudom képzelni, hogy köpködnének az utcán, ha ott találkoznak először melegekkel. Viszont én ott vagyok, és velem csak pozitív tapasztalatuk volt [kivételesen nem akartam megdugni egyiket sem:D], úgyhogy azok, akik képbe kerültek rólam [vagy azért, mert nem akartam hazudni, vagy mert lebuktam:D], mind remekül fogadták, sőt, az egyik bevallotta, hogy ő is kacsintgatott a fiúk felé.

Szóval. Ha legközelebb mész haza, ne reggelizz, és amíg a szüleiddel vagy, nyeljél nagyokat. Nehéz, de én így csinálnám.