2011. január 9., vasárnap

Gay blog tali, fülbevaló, tervek, holnap, várakozás

XD Kűdöm minden Móúinkának! :) ) :P (K) (L)

Idézet mára:

A szeretet csodát művel minden nap:
Elgyengíti az erőst és erőssé teszi a gyengét;
Bolondot csinál a bölcsből és bölcset a bolondból;
kegyeli a szenvedélyt,
És elfeledi az értelmet, egyszóval
mindent a feje tetejére állít.

Marguerite de Valois

 

Tegnap este mikor hazajöttem melóból nem volt itthon senki. Letusoltam, s már pizsibe kajáltam, mikor hazaérkezett lakótársam, h na! Go blog tali! Először azt mondtam, h én biz sehova, aztán ahogy láttam, h milyen lelkesen készülődik, megjött nekem is a kedvem az öltözködéshez. Összekaptam magam én is, s elgyalogoltunk a Kálvin térre, a CDFŰ – Kultúrpincébe ahová összegyűltünk bloggerek “melegedni”. Arc nagy mosollyalKacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvelAndrew Smith-072[2]

Jó volt, nagyon jól éreztem magam. Bár az elején rendesen feszültek voltunk lakótársammal, meg filóztunk fél órát, h most menjünk át a több tucat emberen s mutatkozzunk végig v mi legyen? Aztán inkább elmentünk ”tőteni” s időközben ahogy szaladgáltak az emberek úgy elkapkodtunk sok bloggert s bemutatkoztunk és szétbeszéltük a fejünk. Arc nagy mosollyal 

JA! Jut eszembe! Arc nagy mosollyal Meló után, fáradtan, bennem rejlő lappangó betegségtől gyötörve, kicsit gyorsabban sikerült elérnem a “jól érzem magam” állapotot, s mikor kértem a 2. v 3. nagyadag pohár borom, akkor szinte pofonként ért a tudat, mikor közölte az ari pultos lány, h nincs már édes borunk! Szo Én Rion úrfihoz méltóan hoztam a színész szerepem, s beszóltam, h; “Háááá neharagudjááá! Ez NONSZEEEENSZ! Kérem a panasz könyveeeet!!!” Arc nagy mosollyal ( Mikor a csajoknál vásárolok nálunk is MINDEN EGYES ALKALOMMAL ELKÉREM A PANASZKÖNYVET! Arc nagy mosollyal ) ( Az más kérdés, h soha nem kapom meg de mindeeeeegy!Mosolygó arc )

Andrey Ivanov-051[2]Szegény csaj meg vagy komolyan vett, v csak alapból volt oly készséges, s kedves, h felkínálta az összes bort, de mindegyikre azt mondtam, h nem, nem nem. Aztán végül is maradtam egy egri bornál, s kaptam hozzá mézet is, s jó volt azzal inni. Soha nem ittam még bort mézzel, de jó volt. Arc nagy mosollyal Gondoltban meg ittam az Egri múltamra, barátokra, ismerősökre is. Mosolygó arc

Egyik kedves ismerősömnek volt egy beszólás a tali végén; “Ez a blog tali olyan, mint az x factor! A fiúk, a “lányok”, s 25 év felettiek!” Arc nagy mosollyal

Végignéztem a társaságon, s akkor jelen pillanatban tényleg így olt a klikkesedés! Arc nagy mosollyalEgy kupacban ült egy rakat passzívka, egy helyen tömörültek a 25 felettiek, s a fiúk, v legalább is olykor fiúk, is egy kupacban voltunk. Arc nagy mosollyal 

Akkor kaptam pozitív visszajelzéseket is! Mind az új frizurámat, mind a fülgyűrűimet illetően. Mosolygó arc De volt akiknek  gyűrűim, s kinek a karkötőim tetszett. Hááát… … végül is volt cucc rajtam bőven. Arc nagy mosollyalSzégyenlős arc… Mármint… Kiegészítők… Kacsintó arc Arc nagy mosollyal Arc kinyújtott nyelvvel Szégyenlős arcIMG_0035

Am jók voltak a beszélgetések, pletyizések, kivel mi van, ki kivel van, kinek ki jön be,  etc, etc, etc… Arc nagy mosollyal Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel

Ami furi volt, h 2 embertől is kaptam olyan feedback-et, h furcsállták, h még mindig egyedülálló wok…

Nem mondom, h szarul esett, v h felkavart volna, de egy kicsit ott legbelül mégis csak megérintett, bár kifelé persze ebből semmit sem mutattam… …No mind1…

Aztán úgy beszéltük meg lakótársammal még indulás előtt, h éjfél körül itthon leszünk, mert szombaton mindketten dolgozunk, de hajnal 3 körül kerültem csak ágyba. Mosolygó arc

Aztán ma ahogy mentem be melóba útközben beugrottam több kisebb ékszereses, bizsusos boltba, ahol voltak fülbevalók, de nem sikerült találnom szivárványos fülbevalót. :/

Egy kis mini, fasza, vagány, fekete alapon lévő gay fülbevalót akarok, piros, narancssárga, sárga, zöld, kék, lila szivárvány színnel.

Viszont azt vettem észre, h mindenhol nagyon kedvesen fogadtak, s segítőkészek voltak a keresésben, mosolyogtak, meg kérdezősködtek, s tök jó volt, h szinte a picsám kinyalták. Pedig felvoltam arra is készülve, h mikor elmondom, h mit keresek, meg, h saját részre, akkor rávágják mogorván, h NINCS!

Mondták már páran, h az Árkádban van jó fülbevalós shop, de nekem az kint van a p.-be, s lusta wok kimozdulni oda, de valamikor Manóval jó lenne majd kicsapódni…

Ajjjj! Csak tudom, h akkor ott az Ikea, s akkor kajálok, s akkor ott is veszek megint pár cuccot magamnak… :/ –.-‘’ No mind1! Az még a jövő zenéje! Szo!

Akkor kajaszünetben lementem kajáért, ( ez milyen szépen hangzott mi?! Arc nagy mosollyal), s a burger után lévő kis sarki kajáldában vettem magamnak pizza szeletet s egy helyes törökös pasi szolgált ki (kajával), s elkezdett furin viselkedni. Kicsit flörtnek tűnt, mert látta a kitűzőm, h hol dolgozom, s annyit beszélt, meg utalgatott, meg h, na akkor jön s szétnéz nálunk. Furi volt. Meg aranyos is meg helyes volt, de akkor is furi volt, s ha valami ilyen erősen furi nálam, az… … h is mondjam… egyfajta tartózkodást jelent nálam. Bár szinte 60%-ban biztos wok benne, h csak a szokásos hülye szövegét nyomta nekem is, s másoknak is ugyan így löki a sódert, de furi volt na!

Holnap reggel 10-kor kelek, aztán “menek haza!” Estére pedig jövök is vissza. Feltankolok kajával, szívok egy kis otthoni free airt “oszt jó van!“Arc nagy mosollyal

Kíváncsi leszek, h magánügyileg h fog alakulni a jövőm köv. héten… :/ NA de!!! Nem agyaluuuunk (már megint!)! Arc nagy mosollyal

No! Egy szuszra lényegében ennyi! Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

drew_van_acker_wallpaper_1680 (1)

Nincsenek megjegyzések: