2011. február 28., hétfő

Today…

 

Idézet mára:

Néha az örömöd a mosolyod forrása, de van, hogy a mosolyod lehet az örömöd forrása.

Nhat Hanh Thich

 

Délelőtt elintéztem minden fontos ügyet, ami miatt felkellett jönnöm Pestre. Fizu előtt még leadtam a jelenléti íveim is melóhelyen, szo elintéztem mindent.

Voltam nyomtatni, is s olyan jó pasit láttam az egyik Aradi utcai török netezős helyen, h húúúúú!!!!

Török srác volt. Az a tipikus arab feeling. Sötétebb bőr, férfias vonások, és megjelenés, sötét szemöldök, s borosta. Beléptem, le se tudtam róla venni a szemem, csak mikor odaértem a pulthoz, s rám köszönt, h Hy!

Angolul beszél, de töri az angolt, s olyan cukiul áll neki az is. Volt ott egy magyar csaj is, aki fordított. Am, akárhányszor odanéztem, minding nézett, mitől egyre inkább csak melegem lett, s csak nőtt a zavarom. Zavarban levő arctumblr_lgwfxm35n91qfkuyyo1_400

Aztán, ahogy visszakaptam a pendriveom, gyorsan eltettem, s szaladtam is volna el, de utánam szóltak, h a nyomtatott példányok, még nincsenek meg. Na itt olyan zavarba jöttem, h jaaaaj! Zavarban levő arc Arc nagy mosollyal Mikor készen lettek, a srác kedvesen, mosolyogva átadta a papírokat, s léptem. Mosolyogtam én is, Ő is meg a nő is, szo mindenki. Nem tudom, h csak én, v ők is érezték-e, h bizsergett a levegő. Zavarban levő arc Szégyenlős arc

De sokáig nem tudtam kiverni a srácot a fejemből az biztos. Már csak azért sem, mert nekem mindig az ilyen déliek ( spanyolok, olaszok, törökök, arabok, ) mindig is a gyengéim voltak.

Délután aztán jött egy kedves ismerősöm, s elrohant a délután, estére pedig mentem haza.

Holnap megyek vissza a dokihoz, aztán majd meglátjuk mit mond, de szerintem szerdától megint meló.

Mára lényegében ennyit!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

6a00d83451d8ee69e201156e4dc89d970c-800wi

Nincsenek megjegyzések: