2011. március 16., szerda

Erőszak, frizu, mentők, meló

Idézet mára:

A gyűlöletnél jobb a tett,
Kezdjünk egy újabb életet.
Legyen minden magyar utód
Különb ember, mint apja volt.

Vörösmarty Mihály

 

Március 15.:6a00d83451cc7469e2014e865c921d970d-500wi

Mancival töltöttem el a fél napot. Délután elindultunk a Hősök terére. Az Oktogonnál beleütköztünk a Jobbikos-Gárdista gyalogos katonákba. Énekeltek valami indulót.  Elszomorító volt látni, h még mindig vannak ilyenek, s h ennyire nem bírnak magukkal. Konkrétan csak azzal van bajom, h miért kell… … így viselkedni??? Annyira nem európai színvonalú! Megértem, ha a saját rendezvényükön sorfalat állnak meg ott énekelnek, de a turisták is csak lestek, h most what a fuck van?! Vonuljanak Gyöngyöspatán, v ahol kell, ahol tényleg szükség van rájuk! De itt?? Minek??? Miért visszafelé haladunk? Miért akarnak balkanizálódni? Miért akarnak állandóan gyűlöletet, s agressziót kelteni? Miért nem akarnak kulturált módon politizálni? Azzal szerintem sokkal több embert vonzanának magukhoz…

No mind1. Csak ne lennének ilyen erőszakosak, s agresszívak! :/

Este találkoztam Dáviddal a volt lakótársammal. Nagyon jó volt. Kibeszéltük az édesanyjának való előbújását, valamint vettünk chipset és citromos gössert is, amit utoljára szintén Dáviddal ittam a nyáron a Gödörnél, s most is oda ültünk ki. Nagyon jó volt. Titta retróóó! Arc nagy mosollyal Beszéltünk még persze a szokásos meleg témákról; szex, pasik, stb… Arc nagy mosollyal

 

Március 16.:

Ma voltam a fodrászomnál is. Mikor gyalogoltam hozzá láttam, h az Opera metrójához érkezik a mentő, s lemennek. Okééé mondom. 6a00d83451cc7469e2014e865c966c970d-250wiAkkor metróval megyek 1 megállót! Arc nagy mosollyalKicsit félelmetes volt. Egy fiatal lány feküdt a padon, s a peronőr állt ott felette és a 3 mentős meg körbe is fogta a padot. Sajnáltam szegény kis csajszit. Biztos egyetemista/fősikolás lehetett. Olyanokat hallottam, h epilepszia, meg a nevét, h Kelemen Annának hívhatják talán. Ha epilepsziás, akkor szerencsére nincsen komolyabb baja. Remélem helyrejön. :/

Am a hajam maradt a szokásos franszoás stílusban. Kétoldalt kicsi, középen pedig nagy. Miután hazajöttem csináltam is magamról újabb spontán fotókat. Fel is csaptam őket fb-re. Most eléggé fos kedvemben voltam, amik meg is látszódnak a képeken. Némelyik eléggé alien-esre, vadra sikerült. Arc nagy mosollyal Valamelyik jó, valamelyik shit, de szarom le! Az is én vagyok! Arc nagy mosollyal :/ Am hajmosás után készült a kép, s azért olyan a hajam, de ha majd normális lesz, akkor csinálok úgy is pár picturest. Mosolygó arc

Holnaptól ismét meló. Hajnal 6-kor kelhetek. :/ Zavarban levő arc Még ezt a hetet kell kibírnom, aztán meglátjuk. h mi lesz... Mosolygó arc

No! Lényegében ennyi!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

6a00d83451cc7469e2014e865c94f6970d-500wi

Nincsenek megjegyzések: