2011. március 6., vasárnap

Utazás, otthon, meleg könyvek

Idézet mára:

Tudod, mik vagyunk mi mind? Valami mesterkélt, kézzel festett külső, ami rémült és reszkető kíváncsiságot takar. És csak szeretnénk megismerni, megérteni az életet.

Eric Knight

tumblr_lfibx0vDid1qau0amo1_500

 

Ma is szép napsütéses idő volt. Eléggé rossz érzéssel hagytam ott Budapestet. Levoltam törve, mint a bili füle. Rossz érzés az, h még rászorulok a szülőkre annyira, h kajáért 1-2 hetente hazakell menni. :/

Reggel összevesztem anyummal, mert felhívtam, mert nem tudtam, h mit moshatok mivel a mosógépben, s mikor válaszolt megkérdezte azt is, h még mindig Pesten vagyok.  Erre kiakadt, h jó, h hazamegyek aludni! Nem tudom mit pattog, mikor szinte az egész betegállomány alatt otthon rohadtam!

Neki az lenne a jó, ha állandóan otthon lennék, s ott dolgoznék vidéken a környéken. –.-‘ Zavarban levő arcAH! Február óta folyamatosan csak mélyponton vagyok szinte. A 2 hónap alatt csak pár alkalommal mondhattam magam boldognak, de azok is csak tiszavirág életűek voltak. :/tumblr_lgfhlnwnP21qaw7dbo1_500

Április-Májusig kellene valahogy kibírnom valahogy. Elég nehéz, de a muszáj! Szomorú arc :/

Am itthon minden okés volt. Anyummal bementünk az öregekhez, s pletykáltak egy jót én meg  hallgatóztam, h mi hír van Kertvárosban. Mosolygó arc Változások lesznek itthon is. Furi ez az egész. Elgondolkoztam, h miért furi aztán rájöttem, h azért, mert mindezen folyamat azt mutatja, h öregszem, változik Kertváros, s nem azok a megszokott dolgok lesznek, mint ezalatt a 21 év alatt volt. :/

De legalább itt pozitív(abb) irányú a változás.

Anyumnak vettem 2 meleg témájú könyvet. Persze elolvastam őket én is, s még régebben könyvajánlóként is ajánlottam őket nektek. A könyvek címe: Eszenyi Miklós: Férfi a férfival, nő a nővel, valamint Fischer Eszter: meleg a gyerekem?!

Eléggé nyűgösen vette át őket, h neki nincs erre ideje, meg így is nehezen alszik. De én csak átadtam neki, h ha kérdése van, vagy nem tud aludni, akkor ott lesz, s akkor kevesebb lesz a nyűgje is.

Kíváncsi leszek az eredményre. Mosolygó arc

NA! Mára lényegében ennyi!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_lgq9b9cwUw1qzk3rao1_500

1 megjegyzés:

XeN írta...

mégis csak el kellene olvasnod azt a könyvet...