2011. április 3., vasárnap

Mini blogger day, Alter, otthon

 

Idézet mára:

Sajnálom, h ezek a boldog percek- órák mindig ilyen rövid ideig tartanak. De annál inkább érdemes élni ezeknek a rövid pillanatoknak!

Rion

 

Április 3. Vasárnap:199673_10150437150545512_122579165511_18010433_8150036_n

( Mekkora egy fasz vagyok már, h önmagamtól idézek mi? Arc nagy mosollyalArc nagy mosollyalMosolygó arc )

Kurva jól érzem magam. Utazok haza. Ülök a vonaton. Süt a nap, nézegetek kifelé az ablakon, s Wolf Katit és Balkan Fantiktól a repülj madár-t hallgatom. Nagyon hangualtosss. Mosolygó arc Szeressssük. Kacsintó arc

Na de! Kezdem akkor a mesélést, ahogy szoktam. Mosolygó arc

Április 2. Szombat:

1 éve ezen a napon találkoztunk Mancival, s mivel úgy alakultunk, h jó volt minden ezért az első naptól már kapcsolatban lettünk mindketten. Mosolygó arc Azóta eltelt egy év… :/

Ma korábban keltem, s kimentem hozzá a munkahelyére. Megleptem. Az álla is leesett mikor meglátott. Vittem neki bonbont - pont mint 1 évvel ezelőtt – s beszélgettünk egy kicsit. Aztán erről most egyelőre csak ennyit írok! Mosolygó arc

2658502331_667c035f7eA visit után mentem melózni, ahol megint megdicsérték a vásárlók a hajam, mivel csak a szívem fájdították, mert h ma ( vasárnap ) levágattam. Meglátogattak a blogger társak is. Captain, Meztelencsiga, majd később miközben nagyban toltam a biciklit, s éppen egy vállfát szedtem fel a földről, felálltam, megfordultam, s ott volt közvetlen mögöttem  Qkevin azzal a sunyi mosolyával … . Huh! Az aztán a kellemes meglepetés volt Arc nagy mosollyalVáltottunk pár mondatot, s aztán odajött S. Viktor is és Goner is. Bár az utóbbit nem ismerem csak, h kétszeres klubtag Ő is. Arc nagy mosollyal Hívtak ők is Alterbe, aztán mivel már a lakótársaim is, a szülinapos Kristóf is hívott, így úgy döntöttem, h “menek”! Arc nagy mosollyal

Hazaértem este fél 11 körül tusolás, csipegettem egy kicsit öltözködés közben, aztán átmentem Kristófékhoz köszönteni, iszogatni, de nem sokáig lehettem ott, mert egyesek már égtek a vágytól, h “menjünk mááá leee!” ( –.-‘ ) így már éjfél előtt ott voltunk, ahol alig leledzett pár ember. ( Bírom, h ezek a mai fiatalok, nem hallgatnak az öregre, holott megmondtam, h ne menjünk, mert nagyon korán van még! )3378990939_bd1a42126f

De a travi show alatt szaporodott a nép, - ekkor jöttek meg lakótársaim is arról a buliról ahová engem az ünnepelt nem hívott meg - s szép számmal lettünk azért a show végére, mikor a blogger társak is megérkeztek.

( Az mondjuk kellemetlen volt, h az, aki nem hívott meg a buliba az úgy köszöntött, fogadott, s ölelt, odalent, mintha mi se történt volna. Én szolidan boldog születésnapot kívántam neki adtam két puszit azt csá. Nem játszottam meg magam. Nagyon nem vagyok híve a kétszínűsködős játszmáknak. Tudom. Nyers vagyok, de legalább valódi, s magamat adom.)

Aztán beindult a party time, s a bloggerek egy körben “toltuk a biciklit” Arc nagy mosollyal s ahogy végignéztem egyesével mindegyikőjükön kicsit olyan fiúk a klubban felelingje volt az egésznek. Szólt a tücc-tücc, sötétség, csak a disco fények villogtak kavarogtak össze-vissza, s mi együtt voltunk. Nagyon jó érzés volt velük, köztük lenni. Boldog voltam.  Mindenkin végignéztem, s picit elmerengtem a tánc közben, h kit hogy ismertem meg, mióta ismerem, s ki milyen egyéniség. És milyen szám csapta meg balmainfallcollection2a fülem??? Kesha: We are how we are! Mosolygó arcAnnyira filmbe illő volt ez az egész. De rettenetesen jó volt. Sajnálom, h ezek a boldog percek- órák mindig ilyen rövid ideig tartanak. De annál inkább érdemes élni ezeknek a rövid pillanatoknak! Sajnálom azt is, h Captain külföldön van, s nem tervezi haza jövőjét- bár meg is értem – pedig szerintem jó baráti kapcsolatot tudtunk volna kialakítani. Annak ellenére is, ahogy elmondta nekem a buliban, h eleinte utált, de a téli blogtali után folyamatosan változott a véleménye, aztán egyre többet buliztunk együtt, s mára már bírja a búrám. Mosolygó arc Remélem valóban is így van! Arc nagy mosollyal Jól esett. Meg is szorongattam, mikor mondta. Mosolygó arc Csigusz az este eléggé jól érezte magát. Arc nagy mosollyal S. Viktor is lent volt. Táncoltunk is, beszélgettünk is együtt a lkaótársakkal, s egy fincsi italra is meghívott, de már nem emlékszem mi volt az, csak, h finom volt, s ezúton is köszönöm. XD

Azt sajnáltam, h Captainék nem maradtak sokáig. Pedig jó buli volt, s nagyon jó számok szóltak végig.  4 körül meg különösen nagyon jó diszkósított napjaink slágerei-s számok szóltak. Kurva jó volt. Szét denszeltem a fejem! Arc nagy mosollyal Am szinte végig “nincsenek unik!” lakótársammal táncoltam. Ezért ragaszkodok már a bulik miatt is hozzájuk, mert megnyugtat, h ott vannak. Az egyik lakótársam, szinte mindig beszélget a másik meg szinte minding táncol! Arc nagy mosollyal Nélkülük szinte már el sem egyek sehová bulizni! Mosolygó arcAm kaptam már privát kérdésben, kik, mik a lakótársaim. Mosolygó arc Buzik ők is, s egy pár. Arc nagy mosollyal Ennyi elég legyen. Arc nagy mosollyal Kacsintó arc

166432_10150095577507491_804877490_6095236_999614_n

 

Április 3. Vasárnap:

Reggel megint arra keltem, h vele álmodtam. Szörnyű egy álom volt ez is, s már nem is akartam visszafeküdni. Így elkezdtem szedelőzködni, s délután egykor megindultam haza Kertvárosba. Valamiért én a cigányokat mindig kifogom! Most is leülök, elhelyezkedek, előveszem a laptopom, h megírjam bejegyzésem, erre jönnek a cigányok, s untik h körülöttem ülnek le. Na fasza! Gondolkodás nélkül összepakoltam, s tovább álltam. Tököm televan már velük! :@

Jó volt otthon is lenni. Elmentem a Kertvárosi fodrászomhoz, akinél már ősz óta nem voltam, s fájó szívvel levágattam a nagy hajam, mit október óta növesztettem. :/ Cameron Houle-010[2]

A mostani se rossz szerintem. Olyasmi mint itt oldalt ennek a szépfiúnak, csak oldalt nekem  kisebb! Arc nagy mosollyal ->

Meg mikor átugrottam Hugiékhoz ott is mindenki megdicsérte. Majd a lakótársak, kollégák véleményére leszek még kíváncsi.

Akkor meglátogattam szokás szerint az öregeket is. S kaptam pénzt, h vegyek magamnak bőröndöt/utazó táskát majd a megbeszéltek szerint. De mivel ezen a pénzen kívül semmim nincs, ezért fizuig ebből fogok élni.Arc nagy mosollyal Zavarban levő arc :/

Aztán kimentem a tóhoz is, mivel hangzik a környék a sok brekegéstől, így oda vonzott a hang, mit amúgy is nagyon szeretek, s nyugtató hatással volt rám, mind a békák zenélése, mind a kellemes lágy vasárnap délutáni napsütés, s a tó, a természet látványa is.

Jó sokat időztem ott. Álltam csak, s néztem. Néztem hogy szaladnak a víz felszínén a vízibolhák, ( vagy pókok nem tudom ). Néztem a víz alatt bujkáló békákat is, meg a nagy cuppanásos-csobbanásos vízbeugrásukat. Mosolygó arc

Aztán hazamentem, ahol befogtak a gallyak aprításába, mit a jobb tenyerem megsínylett egy kicsit, de túléltem.

Aztán, kiültem a kerti hinta ágyunkba, s sütkéreztem a napsütésben. Nagyon jó volt. S egyben furi is. Otthon voltam, de mégse éreztem igazán otthon magam. Inkább, mintha egy kis vidéki kiránduláson lettem volna. :/ Furi volt… Aztán este lett, én pedig megindultam vissza Pestre! Azt ennyi! Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

180664_151589231566026_100001448511545_304040_1515540_n (1)

4 megjegyzés:

Goner írta...

Péter=Goner blogger

Rion írta...

Oh! Köszi! Javítva!
;)

Captain írta...

:) jaja, én is pont ezen gondolkodtam.
az pedig, hogy hol tervezem a jövőmet és hol nem... ez egyelőre nem lejátszott meccs, mondjuk így :) folyamatosan tart a mérkőzés, és hol az egyik, hol a másik fél áll nyerésre. az ilyen bejegyzések, vélemények (vagy azok változása), emberek stb. pedig mind-mind egy újabb gólt jelentenek :)

Rion írta...

Hát azt hiszem, h örülnénk egy "páran", ha az itthoni csapatot erősítenéd! :D ;)