2011. június 26., vasárnap

Házibuli, Alterego, Wolf Kati koncert

 

Idézet mára:

Minek a szitás? Minek a harc? Minek lépsz vissza?...csak előre tarts!

 

Naggyon jóu vót a szombat esti buli! Mosolygó arc 9-től kezdődött a buli. ElőszörIMG_0231 Norbi érkezett meg, akivel jól elbeszélgettünk. Most buliztunk először közösen, de nagyon örülök, h eljött, s volt időnk a buli kezdete előtt beszélgetni. Értékes, értelmes embernek tartom, s én is remélem, h egy jó baráti kapcsolat kezdete volt ez az este. Mosolygó arc

Aztán megérkezett Csigusz, aki egy peppet feszült volt a fáradtsága miatt. Ittam welcome drinket Norbival is, Csigusszal is, aztán jött Gábor a párjával, velük is, s a további sorrendre már nem is emlékszem. Arc nagy mosollyal

Nem rúgtam most be. Alaphangulatom meg volt, de éjfél körül kiszállt belőlem a pia, mert feszkós voltam, h összekapjuk az embereket, s gyerünk már, h ne késünk le a travi show-ról. Am a házibuli alatt ide-oda szaladgáltam, s beszélgettem sok mindenkivel. ( Voltunk vagy 15-20-an megint. ) Igaz nem sikerült úgy beszélgetni egyes emberekkel, ahogy szerettem volna, de azért jó volt együtt lenni velük. Mosolygó arc

Aztán mikor megindultunk, a ház előtt elbúcsúztunk pár volt H&M-es kollégától, kik eljöttek a házibuliba, mert ők hazamentek, IMG_2750mi pedig csapódtunk bulizni. Gecci nagy sor állt az Alter előtt! 1 percecskét toporogtunk ott, de nem haladtunk, így Csigusszal, Norbival és Rosszfiúval hazamentünk inni! Arc nagy mosollyal Valójában, mindenkinek pisilni kellett, de ha már otthon voltunk, akkor igyunk is egy kicsit! Arc nagy mosollyal Én ittam is, mert nem éreztem a piát, s gyorsan húzogattam le az energiaitalos pezsgőt, meg egy kis tojáslikőrt, s megittam a maradék vodka-sprite piámat is.

Mire visszamentünk, alig volt sor, s pont akkor értünk be a jegykiadóhoz, mikor kezdődött a shoooow! Mosolygó arc

Mikor lementünk, mindenki szétszéledt, ahogy lenni szokott, s Rosszfiúval csapódtunk a mosdóba. Útközben persze találkoztam egy rakat ismerőssel, s beletelt egy kis időbe, még visszajutottunk a belső pihenős folyosóra, nézni a showt. Közben jöttek-mentek az ismerősök, váltottunk pár szót, lement a show, s kezdődött a dancing. Mosolygó arc Ja! A folyosón megállított egy kedves blog olvasó is, h én vagyok–e “Rion”. Jót beszélgettünk, s örültem a személyes találkozásnak is. Mosolygó arc

Gáz, nem gáz, de volt kb 3-4 olyan ember is, aki megragadt, s puszi-puszi, köszöntünk, s kérdezett, h mizujs, de foggggalmam nem volt, h ki az. De azért kedvesen válaszolgattam. Arc nagy mosollyal Zavarban levő arc 

Am kibaszott nagy HeringIMG_2819 party volt! Zavarban levő arc Főleg mikor “meggyütt” Katyi! Arc nagy mosollyal Naggyon jóóóó vooolt! Igaz, nagy volt a hőség, s mi pont abszintos barackot iszogattunk, s peppet akkor engem megütött a pia, de képben voltam, s Rosszfiú is vigyázott rám. Mi ott álltunk legbelül a tánctér közepén a falnak nyomva, s Csigusznak volt annyi esze, h felült a kis falból kiálló poharas pultra. Egyből mentem utána én is, s onnan faszául lehetett látni a szerelmünk. Egyszer mikor Kati beszélt, s egy fél másodpercre csendbemaradt, h kifújja magát, akkor torkom szakadtából kiáltottam neki, h; “SZERETÜNK KATIII!!!” Arc nagy mosollyal Kati kedvesen, s aranyosan nagyon szépen megköszönte, s nem is tudom miket mondott már, de én ott akkor – a pia hatására is lehet – de a könnyeimmel küszködtem, h el nem sírjam magam, olyan extázisban voltam, annyira szeretem tényleg Őt! Mosolygó arc Szégyenlős arcEmlékszem, h ezen kiáltásra, sokan elkezdetek fütyülni, s tapsolni, h úgy van. Annyira jó volt. Még most is a hideg ráz tőle! Mosolygó arc

Szo nagyon jó volt! A koncert után sokan hazamentek, de Rosszfiúval még maradtunk kb.: egy órát, aztán hazabattyogtunk mi is.

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

261375_133187286761670_100002111993340_242552_5078595_n

Nincsenek megjegyzések: