2011. június 14., kedd

Lakásavató majd Alter buli

 

Idézet mára:

Egyszer majd végiggondolom, mit jelentenek számomra a férfiak, nyilván sok mindent egyszerre. Talán tényleg a legfontosabb, hogy csodálnak, tetszem nekik, és ha legalább háromnak folyamatosan egyszerre, akkor az elég ahhoz, hogy annyi megerősítést kapjak, hogy egész emberinek, meg szépnek, meg jónak érezzem magam. De ha ez csökken, én sem érzem már értékesnek magam.
Koncz Orsolya

6a00d83451d8ee69e2014e88ff1e96970d-800wi

 

Június 11 Szombat:

Este Csigusz lakásavatójára mentem. Az elején még józan volt mindenki, kicsit feszkósabb volt a hangulat, de viszonylag gyorsan elkezdtünk iszogatni, s oldódottunk. Telt az idő, egyre többen és többen lettünk, s a hangulat is fokozódott oly annyira, h  a szomszédok a rendőrséggel fenyegetőztek. Így gyorsan kiürítettük a poharunk párszor, s indultunk. + Most már biztosra veszem, h a kedvenc italom a Malibu-kóla, S.Viktornak köszönhetően. Mosolygó arcPiros szív6a00d83451d8ee69e2014e88d16c4b970d-800wi

Jó volt! Szeretem a házi bulikat. Jót beszélgettem a hazatét Captainnal is, s a társaság többi tagjával is jól elvoltam.

Éjfél után elindultunk az Alterbe gyalog. Vittünk magunkkal egy üveg pezsgőt is, s azzal elvoltunk az úton, ami kb 1 óráig tartott szo gondolhatjátok!… Arc nagy mosollyal Emlékszem, h egyszer olyan nagy lendülettel ültem le egy lépcsőre, h bevágtam a fenekem felett lévő csontom. Zavarban levő arcA mai napig is úgy fáj, h nem tudok tőle felüléseket csinálni. Zavarban levő arc :/

Hajnal 1 után megérkeztünk a buliba, sikeresen lemaradván a travi show-ról. :/ Szomorú arc

Hát odalent… Elvoltam… Magyarán megmondva, nekem nem tetszik az új alter! Zavarban levő arc Szomorú arc Sajnálom, mert nagyon szerettem. A régi jobb volt. Most nem tetszik se az elrendezés, se a szín kombináció! :/ Annyira lebuj feelingje van! :/

6a00d83451d8ee69e2014e88d16e58970d-800wiAz viszont jó volt, h RENGETEG ismerőssel találkoztam lent. Nem telt el 10 perc, h ne találkoztam volna össze valakivel! Még táncközben is jópáran jöttek oda köszönni. + Még másnap kaptam 3 lebaszást is, h nem köszöntem neki. Kajak mentségemre legyen, h tényleg nem láttalak lent titeket! Zavarban levő arc

Akkor történt 1-2 “fura” dolog is velem, de a mai világban már mindenre felkell készülnie az embernek… Kacsintó arc Arc nagy mosollyal

Ami kurva jó volt, az Wolf Katinak köszönhető. Mikor lejátszották az ő számát, fullra telelett a tánctér! Jó érzés volt azt látni, hallani, s érezni, h mindenki, h szereti ezt a számot, s újjong, s táncol, mindenkinek fent volt a keze a magasban, s énekli a tömeg, h; “SZERELEM MIÉRT MÚLSZ?”, s tánci-tánci! Big like! A hideg is kirázott! Mosolygó arc Szerintem nyugodtan írhatom, h Kati a mi Dana International-unk! Arc nagy mosollyal Persze nem, mint travi, hanem, mint énekesnő! Mosolygó arc  Mosolygó arc De az tuti, h; SZERETLEK KATIIIII! Arc nagy mosollyal Piros szív

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

6a00d83451d8ee69e2014e88ff1fea970d-800wi



Nincsenek megjegyzések: